فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه طراحی سایت سیستم آموزش مجازی تحت وب

اختصاصی از فی دوو پروژه طراحی سایت سیستم آموزش مجازی تحت وب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه طراحی سایت سیستم آموزش مجازی تحت وب


پروژه طراحی سایت سیستم آموزش مجازی تحت وب

چکیده :

پروژه هایی که با عنوان  “آموزش مجازی تحت اینترنت ” مطرح می شوند سعی در پیاده سازی یک محیط آموزشی واقعی با تمام اشیاء ممکن دارد ، البته لازم به تذکر است که پروژه ای که در دست شما است در سطح آزمایشی ، آموزشی بیان شده که برای ارائه به عنوان پروژه درسی می باشد . با توجه به توضیحات بالا پروژه مذکور شامل قسمت های زیر می باشد :

1) کنترل پانل برای مدیر ، استاد و دانشجو  2) ثبت نام دانشجویان – استادان 3) آزمون گرفتن . نوع (کوئز ، میان ترم و پایان ترم 4) آموزش بصورت متنی

می توان با تکمیل چنین پروژه هایی و با بکار گیری فناوری های جدید موفق به ساخت مراکز آموزشی و دانشگاه های مجازی با امکانات بسیار عالی در سطح کشور شد مفاهیم تئوری استفاده شده از این پروژه برای پیاده سازی این پروژه از ابزارها و تکنولوژی های زیر استفاده شده است:    asp.netو  sqlserverزبان برنامه نویسی در این پروژه سی شارپ (#C) می باشد .

تعریف استاد: با وارد کردن اطلاعاتی همچون کد استاد – نام – تحصیلات – سن و شهر محل سکونت و تلفن یک استاد تعریف می کنیم .

حذف و ویرایش استاد : در قسمت ویرایش می توان اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی – تحصیلات – سن – محل زندگی و تلفن را اطلاع کنیم در قسمت حذف پس از جستجو می توان اطلاعات مربوط به استاد را حذف کرد .

تعریف درس : با وارد کردن اطلاعات زیر می توانید یک درس را برای آموزش به دانشجو معرفی کرد کد درس – نام درس – تعداد واحد – قیمت درس – تاریخ میان ترم – تاریخ پایان ترم – تعداد سئوال میان ترم – تعداد سئوال پایان ترم .

 حذف و ویرایش درس : پس از جستجو می توان عملیات بالا را انجام داد

حذف دانشجو: می توان دانشجویی را همراه با درس هایی که گرفته است را حذف کرد

گزارش گیری : در این قسمت مدیر می توانید از استادان – درس ها – دانشجویان و مدیران لیستی را تهیه کند و ببیند

 

امکانات پروژه :

امکان Control Panel برای مدیر ، استاد و دانشجو

امکان ثبت نام دانشجویان – استادان

امکان آزمون گرفتن ( کوئز، میان ترم، پایان ترم )

امکان آموزش بصورت متنی

 

نوع فایل : Asp.net CSharp


دانلود با لینک مستقیم


پروژه طراحی سایت سیستم آموزش مجازی تحت وب

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی شبیه سازی و بهینه سازی رآکتور تولید بنزین از پلی اتیلن سنگین

اختصاصی از فی دوو پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی شبیه سازی و بهینه سازی رآکتور تولید بنزین از پلی اتیلن سنگین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی شبیه سازی و بهینه سازی رآکتور تولید بنزین از پلی اتیلن سنگین


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی شبیه سازی و بهینه سازی رآکتور تولید بنزین از پلی اتیلن سنگین

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی شبیه سازی و بهینه سازی رآکتور تولید بنزین از پلی اتیلن سنگین با فرمت pdfدر 210صفحه.

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.                                                 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی شبیه سازی و بهینه سازی رآکتور تولید بنزین از پلی اتیلن سنگین

آزادی فردی و حدود آن در حکومت اسلامی

اختصاصی از فی دوو آزادی فردی و حدود آن در حکومت اسلامی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اشاره :
از روز سه شنبه 31 شهریور ماه تا پنجشنبه دوم مهرماه سال جاری سمیناری در رابطه با مسائل و موضوعات مربوط به حقوق بشر در انستیتوی شرق شناسی وابسته به وزارت امور خارجه آلمان در هامبورگ برگزار شد . در این سمینار، عده ای از اساتید و صاحب نظران ایرانی و آلمانی شرکت داشتند و دیگاههای خود را در زمینه های مختلف مرتبط به موضوع بحث از نقطه نظر اسلام وغرب بیان نمودند از هر دو طرف مقالاتی به جلسه سمینار ، ارائه و قرائت می شد و سپس پیرامون آن بحث و گفتگو صورت می گرفت ، سخنرانی و گفتگوها به یکی از سه زبان فارسی ، آلمانی و انگلیسی انجام می گرفت که بوسیله مترجم ، هم زمان با ایراد سخنرانی از زبانی به زبانی دیگر ترجمه می شد .  عناوین کلی بحث عبارت بودند از : 1- استقلال ، آزادی و خود مختاری انسان ، 2- دموکراسی ، سکولاریسم و مذهب ، 3- آزادی فردی و مرزهای آن ، 4- اقلیت ها و حفظ حقوق آنها ، 5- حقوق بشر و دموکراسی ( دعوی جهان شمول بودن حقوق بشر ) سخنرانان و شرکت کنندگان موضوعات بالا را از دیدگاه اسلام و جهان غرب مورد بحث و بررسی قرار دادند 


دانلود با لینک مستقیم


آزادی فردی و حدود آن در حکومت اسلامی

مقاله قتل عمد شبه عمد و خطای محض

اختصاصی از فی دوو مقاله قتل عمد شبه عمد و خطای محض دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله قتل عمد شبه عمد و خطای محض


مقاله قتل عمد شبه عمد و خطای محض

تعداد صفحات:24

 

 

 

 

 

 

 

 

محقق ( ره ) در مقام بیان ضابطه عمد محض و شبه عمد و خطای محض که مبین فرق آنها ازیکدیگر نیز هست در کتاب دیات می فرماید:

و ضابط العمد: ان یکون عامدا فی فعله و قصده . و شبیه العمد: ان یکون عامدا فی فعله مخطئا فی قصده . و الخطا المحض : ان یکون مخطئا فیهما1 .

در کتاب قصاص نیز درباره چگونگی تحقق قتل عمد می فرماید:

و یتحقق العمد بقصد البالغ العاقل الی القتل بما یقتل غالبا ولو قصد القتل بما یقتل نادرا. فاتفق القتل فالاشبه القصاص 2.

صاحب جواهر بر این کلام افزوده اند:

بل و بقصده الضرب بما یقتل غالبا عالما به و ان لم یقصد القتل لان القصد الی الفعل المزبور قصد الی القتل کالضرب بالعصا فلا یقلع عنه حتی یموت 3.

شیخ طوسی پیش از محقق و نیز علامه و شهیدین و سایر فقها مطابق همین رویه سخن گفته اند4. بنابراین قتل عمد و شبه عمد و خطای محض را میتوان ابتدا بدین ترتیب تعریف کرد:

الف قتل عمد آن است که عملی که در مورد مقتول انجام می یابد آگاهانه بوده و مقصود از انجام آن نیز کشتن وی با شد.

ب در شبه عمد عملی که در مورد مقتول انجام یافته آگاهانه است اما قصد قتل در میان نیست و عمل انجام یافته نیز کشنده نمیباشد و اتفاقا موجب قتل میگردد.

در خطا محض شخص مقتول اصلا مورد نظر قاتل نیست یعنی قاتل نه می خواهد که مقتول را بکشد و نه درصدد انجام عملی در مورد مقتول بوده است. در واقع مقتول اتفاقا هدف را می گیرد و در نتیجه به قتل میرسد.

با توجه به آنچه گذشت در قتل عمد دو امر شرط است:

  1. مقتول مورد نظر قاتل با شد با تمام اوصافی که باید مقتول دارا باشد و این اوصاف نیز در حکم قصاص موثر است .
  2. قاتل از روی عمد و اختیار آهنگ قتل مقتول را نموده باشد. این شرط به یکی از دو صورت زیر تحقق مییابد

1-2.قصد کشتن طرف به هر وسیله ای که ممکن باشد.

2-2. قصد انجام عملی که در مورد مقتول مورد نظر عادت کشنده است و قاتل نیز این جهت را بداند بدین ترتیب قصد عملی که نوعا کشنده است قصد قتل محسوب میگردد.

2 عمل در فعل و عمل در قصد

در تشخیص هر یک از اقسام قتل دو جمله \" عامدا فی فعله \" و \" عامدا فی قصده \" اثباتا و نفیا یا به اختلاف تکرار شده است.

 

مقصود از عمد در فعل آن است که فعل انجام یافته از روی غفلت و بی توجهی سرنزده 5، بلکه با آگاهی به انجام رسیده باشد . یعنی عمل انجام یافته با تمامی خصوصیاتش از لحاظ فعل و فاعل و مفغول به عمل یک فاعل مختار باشد، تا بتواند انتساب فعل به فاعل کاملا محفوظ باشد.

مقصود از \" عمد در قصد \" قصد کشتن است . یعنی میبایست مقصود قاتل از عملی نه به انجام میرساند کشتن طرف باشد . خواه عمل انجام یافته نوعا کشنده باشد یا نباشد . آنچه مهم است این است که قاتل با انجام عمل قصد کشتن مقتول را داشته و این قصد نیز تحقق یافته باشد. در اینجا انتساب قتل واقع شده به قاتل کاملا محفوظ است .

 

 

علامه شیخ محمد حسین کاشف الغطا در اصل الشیعه میگوید :

\" ولو قصد رجلا فاصاب آخر ، و کلاهما محقون الدم ، فهو عمد محض . اما لو کان القصد الی غیرالمحقون فاصاب المحقون فهو شبه العمد \" 21

هر گاه شخص ، کسی را هدف قرار دهد ، و به دیگری اصابت کند ، و این هر دو محقون الدم باشند قتل عمد محسوب می گردد . ولی اگر کسی که مورد هدف قرار گرفته محقون الدم نبوده ، و به آن کس که محقون الدم بوده اصابت نموده باشد ، شبه عمد میباشد .

پس معلوم میشود که در قتل عمد، ملاک همان هدف قرار دادن انسان محقون الدم است وقتلی که واقع میشود بردارنده همین عنوان ( محقون الدم ) واقع میگردد و در این وقوع ، خصوصیت شخصی ملحوظ نیست .

بر اساس همین ملاک ، امام مدظله العالی درباره خطا محض میفرماید :

\" و من الخطا المحض مالورمی انسانا مهدور الدم فاصاب انسانا آخر قتله \" .

و در مورد شبه عمد میفرماید :

\" مالو قتل شخصا باعتقاد کونه مهدورالدم فبان الخلاف ، او بطن انه صید فبان انسانا \" 22

در بیان ایشان فرق میان خطا محض و شبه عمد آن است که ، اگر شخصی مقتول ، خود ، هدف قرار گرفته باشد ( به اعتقاد آنکه مهدورالدم است و خلاف آن آشکار میشود ) شبه عمد محسوب میگردد واگر هدف دیگری ( مهدورالدم ) بوده خطای محض است .

اما به هرحال هر دو مثال در این جهت مشترکند که در آنها مقصود هدف گیرنده انسان مهدورالدم بوده است .

در واقع لازمه ی این تفضیل آن است که اگر هدف قاتل ، انسان محقون الدم باشد ، عمد محض خواهد بود ، هر چند به شخص مورد نظراصابت ننماید و به دیگری ، که ماننداو است، اصابت کند 23 ابویعلی (سلار ) نیز در کتاب \" مراسم \"

میگوید :

\" و اما الخطا اممحض فکان یرمی کافرا فیصیب مومنا \" 24

در اینجا نیز اگر در خصوص شخص دیگر نیز عنوان خطا صدق می کرد باید میگفت \" یرمی انسانا فیصیب غیره \" حال آنکه مقصود ابویعلی آن بوده است که قاتل ، کافر را هدف قرار داده اما به مومن اصابت نموده است . پس بحث در \" مهدورالدم \" و \"محقون الدم \" بودن است . و لازمه این کلام طبق مفهوم مخالف _ روشن است .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله قتل عمد شبه عمد و خطای محض

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی ارزیابی ارتقاء قابلیت اطمینان و در دسترس بودن یک واحد صنعتی

اختصاصی از فی دوو پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی ارزیابی ارتقاء قابلیت اطمینان و در دسترس بودن یک واحد صنعتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی ارزیابی ارتقاء قابلیت اطمینان و در دسترس بودن یک واحد صنعتی


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی  ارزیابی ارتقاء قابلیت اطمینان و در دسترس بودن یک واحد صنعتی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی  ارزیابی ارتقاء قابلیت اطمینان و در دسترس بودن یک واحد صنعتیبا فرمت pdf در 110صفحه.

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.                                                 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی ارزیابی ارتقاء قابلیت اطمینان و در دسترس بودن یک واحد صنعتی