فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق وب 2 چیست

اختصاصی از فی دوو دانلود تحقیق وب 2 چیست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق وب 2 چیست


دانلود تحقیق وب 2 چیست

زمانی، اما می‌دانیم که اکنون، وقتی عکس‌هایمان را از دوربین دیجیتالی به کامپیوتر شخصی منتقل می‌کنیم، آن‌هایی که دوست‌داریم در تماشایشان با دیگران شریک شویم را روی یکی از سایت‌های به اشتراک‌گذاری عکس می‌گذاریم و حتی بعضی از ما که ذوق بیشتری دارند، فتوبلا‌گی هم برای خود راه انداخته‌اند.

 

حتی دیگر جستجو در گوگل، به کاری روزمره تبدیل شده‌است. وب سایت داشتن سازمان‌ها، تشکل‌ها، نشریات و بقیه موضوعی لا‌زم و نه‌چندان مهم تلقی می‌شود و سفارش یا خرید اینترنتی با همه مشکلا‌تش، کسی را ذوق‌زده نمی‌کند.مفهوم "وب 2" را می‌توان از همین قبیل امور به شمار آورد.

 

مفهوم "وب2" در یک نشست هم‌اندیشی بین O’Reilly و MedialiveInternationl زاییده شد. در‌این جلسه Dale Dougherty، یکی از پیشگامان وب و معاون موسسه O’Reilly، خاطر نشان کرد که نه تنها نمی‌توان وب را "سقوط کرده و شکست خورده" دانست، بلکه با توجه به‌انواع کاربردهای جذاب و جدید و سایت‌هایی که تعداد آن‌ها همه روزه و با سرعتی عجیب افزایش می‌یابد، وب از هر وقت دیگری مهم‌تر شده‌است.

 

 

 

 

چکیده

 

وب2 مفهومی است که بر اساس آن تعامل با محتوای وب به مثابه تعامل با محتوای موجود در کامپیوترهای شخصی است. دنیایی که در آن هر کنشی، چون کلیک بر هر دکمه و پیوندی‌، واکنشی آنی و بلا‌درنگ خواهد داشت، به طوری که کاربر احساس می‌کند در حال استفاده از یک نرم‌افزار نصب شده برسیستم خود است.‌

وب2 مجموعه‌ای از رویکردهای جدید در فضای اینترنت به سمت مدل‌های توسعه باز، انعطاف‌پذیر و مشارکت‌جو برای سیستم‌های تولید محتوا است که می تواند به کاهش هزینه‌های تولید و پردازش اطلاعات، افزایش آگاهی عمومی و افزایش کارایی سیستم‌ها منجر شود.

چکیده   2
مقدمه 3
تعریف وب 24
مشخصه های وب جدید  5
1- وب مردمی تر  6
2- ساز و کار خود ترمیمی محتوای وب 7
3- جهش در معنای آموزش 8
4- پویایی داده ها 9
5- مفهومی به نام سرویس   11
نت اسکیپ در مقابل گوگل   12
6- پول سازی  13
DoubleClick در مقایسه با Overture و AdSense14
7- حرکت در فضای سه بعدی   15
Ajax 16
نتیجه گیری   18
خلاصه   19
فهرست منابع  

شامل 24 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق وب 2 چیست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.