فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی:چگونه توانستم دانش آموزانم را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟

اختصاصی از فی دوو اقدام پژوهی:چگونه توانستم دانش آموزانم را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی:چگونه توانستم دانش آموزانم را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟


اقدام پژوهی:چگونه توانستم دانش آموزانم را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟

فرمت :WORD

تعداد صفحات: 22

بیان مسئله :
توجه به این که نماز آرامش دهنده ی دلها ، اصلاح کنندۀ فرد و اجتماع و پرچم اسلام است و عاملی است که موجب رهایی افراد از تنبلی ، گناه ، تباهی و دیگر رفتارهای زشت می شود ، و یکی از راههای تربیت دینی کودکان و نوجوانان ، یاد دادن نماز و شرکت دادن آنها در نماز جماعت می باشد ، برآن شدم تا در مدرسه نماز جماعت برگزار نمایم
.
مطلوب این بود که اکثر دانش آموزان در نماز شرکت نمایند. امّا این تصور من صحیح نبود و تعداد کمی از دانش آموزان راغب به شرکت در نماز جماعت مدرسه بودند؛ به طوری که تعداد شرکت کنندگان در حد یکی از کلاسها هم نبود . و این مهمترین مسئله ای بود که توجه مرا به خود جلب کرد و باعث شد که اقدام به این پژوهش بنمایم که :
چگونه می توانم دانش آموزان را ترغیب نمایم تا در نماز جماعت مدرسه شرکت نمایند و راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای شرکت در نماز جماعت مدرسه چیست ؟
مدرسه راهنمایی حضرت سجاد (ع) در روستای زاغمرز ، در 40 کیلومتری شهرستان بهشهر واقع شده است و دارای 156 دانش آموز می باشد که در سه پایه اول ، دوم و سوم جمعاً دارای 6 کلاس می باشد این مدرسه در دو شیفت می باشد که شیفت مخالف آن مدرسه ابتدایی شیخ عطار می باشد و به دلیل شیفت چرخشی مدرسه نماز جماعت هر هفته ایی که شیفت صبح می باشد نماز جماعت در آن برگزار می گردد .
ساختمان این مدرسه در سال 1383 نوسازی و ساخته شده است و از نظر فضای آموزشی دارای 16 اتاق می باشد که 10 کلاس درس ، 2 دفتر ، کتابخانه ، انبار ، آزمایشگاه و یک نماز خانه نسبتا بزرگ می باشد . نمازخانه مدرسه از امکانات کافی برای برگزاری مناسب نماز جماعت برخوردار است و به دلیل داشتن پنجره های کافی از نور مناسبی نیز برخوردار است
من به عنوان مربی تربیتی ، وظیفه دارم دانش آموزان را نسبت به انجام و یادگیری رفتارهای مذهبی ترغیب نمایم و در تربیت دینی دانش آموزان نقش مهم و تأثیر گذار ی دارم ، که یکی از این رفتارها و راههای تربیت دینی آنان ، یادگیری و خواندن نماز است .


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی:چگونه توانستم دانش آموزانم را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.