لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه30
فهرست مطالب
. ادبیات موضوع
قابلیت بازارسازی در تجارت الکترونیکی
فرایند پذیرش
به تعریف زیر اشاره کرد:
”آمیخته عناصر بازاریابی، مجموعهای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل است که شرکت آنها را در بازار هدف برای ایجاد واکنش مورد نیاز خود ایجاد میکند“ ]9[.
هرکدام از مراحل پنجگانه تئوری پذیرش یا هر کدام از عناصر آمیخته بازاریابی از یک طرف بر عناصر تشکیلدهندة مجموعه بازار تأثیر گذاشته و از طرف دیگر از تحولات و تغییرات ناشی از تجارت الکترونیکی تأثیر میپذیرد. لذا از آنجا که بازارسازی برای محصول تحت تأثیر این دو تئوری صورت میگیرد، پس میتوان ادعا کر که فرایند بازارسازی برای محصولات به نحو مقتضی تحت تأثیر تجارت الکترونیکی قرار میگیرد. (شکل شماره 3)
تحقیق در مورد ارائه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی