
پایان نامه بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان
عنوان تحقیق به انگلیسی studying the strategy implementation barriers in organization
(case stady: Social Security Organization)
در 19 صفحه
فایل ورد
پایان نامه بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان
پایان نامه بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان
عنوان تحقیق به انگلیسی studying the strategy implementation barriers in organization
(case stady: Social Security Organization)
در 19 صفحه
فایل ورد
لازم به ذکر است که بدانیم محصول بخش اصلی مارکتینگ و بازاریابی می باشد که باید مطابق با میل و خواسته مشتری باشد. در واقع محصول باید مشتری پسند باشد، از آنجا که هر محصولی ویژگیهای متعدد و مختلفی دارد بهتر است در انتخاب محصول طوری اندیشید که نیازی به معرفی نباشد و محصول خودش خود را معرفی کند.که این مطلب به بحث شکل و ظاهر محصول باز می گردد. موضوع بسته بندی اولین موضوعی است که با آمدن نام محصول فکر ما را متوجه آن می نماید. بنابراین شکل و پوششی که برای محصول به کار می رود نقش بسیار موثری را در مراحل اولیه بازاریابی دارد و چه بسا که حتی خود این بسته بندی به فروش هر چه بیشتر کمک نماید.
قیمت:
از جمله موارد بسیار مهم در امر بازاریابی مشخص نمودن قیمت نهایی و یا به عبارتی قیمت مصرف کننده با توجه به شرایط محیطی و اقتصادی و اجتماعی و حتی سیاسی بسیار مورد توجه می باشد. اینکه به چه صورت هزینه ها و درآمدها را با توجه به موارد فوق محاسبه نمایند تا مصرف کننده با رضایت کامل خرید خود را انجام دهد و محصول ما را در لیست سبد مصرفی خود قرار دهد.در هر صورت قیمت باید واقعی وحقیقی و با در نظر گرفتن درآمد مصرف کننده باشد.
مکان:
شناسایی کانالهای توزیع و ارسال بهینه و سریعتر محصول به دست مصرف کننده ما را بر آن می دارد تا به شناسایی خرده فروشان ، عمده فروشان و نمایندگان فروش بپردازیم. به طوری که در هر زمان و در هر مکان قابل دسترس مشتری باشد،قابل توجه اینکه سرعت تحویل کالا و یا سالم ماندن کالا تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد بسیار مهم می باشد
ارتقا:
شاید منظور از ارتقا ، پیشرفت وسیع شناساندن محصول به جامعه و مصرف کنندگان باشد، اما واضح و مبرهن است که ارتقاء اصلی می بایست در مورد خود محصول باشد به نحوی که با به کار گیری مدیران فروش، تبلیغات موثر و مفید، بازاریابان و ویزیتورها محصول طوری در بین مصرف کنندگان معرفی شود که مصرف کننده نیازی به مقایسه محصول و کالای ما با دیگر محصولات رقیب نداشته باشد و خود محصول زبان به تبلیغ در مورد خود باز کند.
شامل 29 صفحه فایل word
مقاله با عنوان ژنراتورها و موتورهای الکتریکی در فرمت ورد در 12 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:
مقدمه
ژنراتورها وموتورهای الکتریکی
موتور های AC
آلتر ناتور های جریان متناوب(AC)(آلتر ناتور ها) ژنراتوها
برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز
آزمایش
موضوع آزمایش: برچسب گذاری ترانس سه فاز
موضوع آزمایش: برچسب گذاری موتورهای سه فاز (روش علمی)
برچسب گذاری موتورهای سه فاز (روش تجربی)
تذکر
تاکو ژنراتورها
منابع
مقاله با عنوان ژنراتورها و موتورهای الکتریکی در فرمت ورد در 12 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:
مقدمه
ژنراتورها وموتورهای الکتریکی
موتور های AC
آلتر ناتور های جریان متناوب(AC)(آلتر ناتور ها) ژنراتوها
برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز
آزمایش
موضوع آزمایش: برچسب گذاری ترانس سه فاز
موضوع آزمایش: برچسب گذاری موتورهای سه فاز (روش علمی)
برچسب گذاری موتورهای سه فاز (روش تجربی)
تذکر
تاکو ژنراتورها
منابع
موضوع فارسی : یک سوال از اخلاق: فروش درمان اتولوگ را flaunts استانداردهای حرفه ای
موضوع انگلیسی : A question of ethics: Selling autologous stem cell therapies flaunts professional standards
تعداد صفحه : 7
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2014
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
این ایده که سلول های بنیادی خود بدن می تواند به عنوان ابزار برای بسیاری از شرایط عمل می کنند، از جمله تعمیر قلبی، زیربنای
پزشکی احیا کننده. بودن در حالی که پیشرفت، ساخته شده است با صدها نفر از آزمایش های بالینی در جریان است به ارزیابی اتولوگ ممکن
درمان مبتنی بر سلول، برخی از بیماران و پزشکان آماده به صبر کردن نیست و به دنبال درمان بدون شواهدی وجود دارد که
درمان پیشنهادی موثر، و یا حتی بی خطر هستند. این مقاله به بررسی ولتاژ ذاتی بین بیماران، پزشکان و
نیاز به تنظیم توسعه و تجاری از درمان سلولی جدید - حتی زمانی که سلول ها را از بیمار می خورد.