فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مکانیزم راه رفتن انسان

اختصاصی از فی دوو مکانیزم راه رفتن انسان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مکانیزم راه رفتن انسان


مکانیزم راه رفتن انسان

39 اسلاید

مکانیزم راه رفتن انسان و الگوگیری از آن در ساخت ربات های انسان نما

این پروژه به بررسی مکانیزم حرکتی پاهای انسان می پردازد که در جریان آن به موارد زیر اشاره می شود:

- بررسی نوع مفاصل و به دنبال آن تعیین تعداد درجات آزادی پاها .

-- نحوه تحمل نیرو های مختلف وارده به بدن انسان توسط پاها و حفظ تعادل در هنگام راه رفتن.
-- الگوگیری از این مکانیزم در ساخت پای ربات هایی که از آنها انتظار انجام کارهایی شبیه انسان مثل راه رفتن روی سطوح صاف و ناصاف ، دویدن و یا بالا رفتن از پله ها را داریم.
-- چگونگی عملکرد مدل پاندول.
-در ساخت چنین ربات هایی تعادل در حین انجام عمل مورد نظر بسیار مهم است از این رو بررسی دقیق مکانیزم حرکتی انسان از اهمیت بالایی بر خوردار است.

درجه آزادی (DOF) جهت هایی هستند که دست ها و پاها می توانند حرکت کنند. برای مثال ، اتصال مچ انسان می تواند در سه جهت حرکت کند. بالا، پایین، چپ، راست و پیچاندن . پس سه درجه آزادی دارد.

اتصال لگن   ( RT و L/R و F/B )   سه درجه آزادی


دانلود با لینک مستقیم


مکانیزم راه رفتن انسان

آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

اختصاصی از فی دوو آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم


آموزش  اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

70 اسلاید

•مسأله916-براى مرد و زن مستحب است پیش از نمازهاى یومیه اذان و اقامه بگویند، ولى پیش از نماز عید فطر و قربان مستحب است، ‏سه مرتبه بگویند:"الصّلاة". و در نمازهاى واجب دیگر سه مرتبه الصّلاة را به قصد رجاء بگوید.
•مسأله917-مستحب است در روز اولى که بچه به دنیا مى‏آید یا پیش از آنکه بندنافش بیفتد، در گوش راست او اذان و در گوش چپش اقامه بگویند.
•مسأله918-اذان هیجده جمله است:
•الله اکبر                                          چهار مرتبه
•اشهد ان لا اله الا الله                          دو مرتبه
•اشهد ان محمداً رسول الله                دو مرتبه
•حى على الصلاه                                    دو مرتبه
• حى على الفلاح                                  دو مرتبه
•حى على خیر العمل                              دو مرتبه
•الله اکبر                                             دو مرتبه
• لا اله الا الله                                      دو مرتبه

دانلود با لینک مستقیم


آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

سیستم هیدرولیک زانتیا

اختصاصی از فی دوو سیستم هیدرولیک زانتیا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سیستم هیدرولیک زانتیا


سیستم هیدرولیک زانتیا

56 صفحه

انجام سردمیهای Km1000 ، Km15000 ، Km 30000، Km 45000 ، Km 60000 ،           Km 70000، تعویض روغن LHM ، تعویض لنت جلو و عقب، تنظیم ارتفاع، تست موتور با دستگاه، تعمیر پمپ هیدرولیک، تعویض تسمه قائم، تعویض چراغهای جلو ، پیاده و سوارکردن رادیاتور کولر، تست موتور با دستگاه کلزیا، تعویض Air pump (1800) ، تعویض اگزوز ، تعمیر سرسیلندر ( کامل ) ، تعویض بلبرینگ چرخهای جلو و عقب، تعویض گردگیرپولوس، تعویض سنسور ABS، پاک کردن کد خطای Air bag ، فعال کردن Air bag جدید، شارژ گراز کولر با دستگاه، تعمیر پمپ بنزین،‌ تعویض دیسک و صفحه کلاچ 1800، 2000، پاک کردن کودخطای ABS، تعویض اکسل عقب کامل، تعویض کیلومتر کامل، تعویض پنیون فرمان کامل، تعویض Air bag سمت راست، تعویض Air bag سمت چپ، تنظیم غربیلک فرمان، تعویض واشر کارتل، تعویض تسمه دینام، پیاده سوار کردن دینام، تعویض شمع روغن تعویض فولی سرمیل لنگ، تعویض اویل پمپ ، تعمیر موتور کامل، تعویض پیستونهای موتور، یاتاقان بندی کامل موتور، پیاده و سوار کرند داشبورد، تعویض Stop ترمز، پیاده سوار کردن جلوبندی کامل، تعویض پاد غلت ها دو طرف،‌ تعمیر تصحیح کننده ارتفاع جلو و عقب، پیاده و سوار کردن کامل موتور، و تعویض چراغهای عقب بوده است.

 

سیستم تعلیق زانتیا بدلیل اینکه فنربندی در آن وجود ندارد بسیار قوی باید باشد زیرا بدلیل اینکه باید وزن خودرو و سرنشینان بر روی سیستم هیدرولیک و پنوماتیک باشد پس در نتیجه برای تحمل وزن خالص خودرو که Kg1320 می باشد روغن باید فشار زیادی را تحمل کند. بدلیل اینکه مایعات تراکم پذیری کمی دارند و یا اصلاً تراکم پذیر نیستند سیستم تعلیق این خودرو دچار سفتی زیاد می شود و همین دلیل است که شرکت سازنده در کوی های تعلیق از گاز نیز به صورت حجم بسته استفاده کرده تا این تراکم ناپذیری را از بین ببرد.

در این فصل در مورد رکن اصلی سیستم هیدرولیک یعنی پمپ هیدرولیک بحث مختصری انجام شده است.

بعد از بحث پمپ به بحث جالتری که زانتیا را با خودروهای دیگر متفاوت ساخته است می رسیم که این بحث همان شیر ضد نشت ( SC/MAC)است سیستم ( SC/MAC) از 1993 روی خودروهای زانتیا گذاشته شده است و باعث جلوگیری از افت ارتفاع خودرو در زمان خاموش بودن ماشین می شود.

بدلیل اینکه سیستم تعلیق زانتیا هیدروپنوماتیک است اگر ارتفاع خودرو بدون محاسبه باشد هریک از این دو مقوله ( روغن و گاز ) اضافه و کم می شود یعنی خودرو بیش از حد پائین باشد ( داخل کوی ها روغن کم شده )و یا بیش از حد بالا باشد ( داخل کوی ها گاز متراکم شده و کم می شود ) و خودرو می کوبد و خودرو خودرویی خشک و پرصدا می شود و به همین دلیل در این فصل شما را با سیستم تنظیم ارتفاع جلو و عقب و اثبات فرمول آن آشنا می کنیم تا دچار هیچ یک از این اشکالات نشوید.

نکته : بیشترین مسئله این که در فصل هیدرولیک باید در نظر بگیریم افت فشار هیدرولیک برای کارهای تعمیراتی است بدلیل اینکه داخل لوله ها روغن با فشاری حدود 80 تا 150 بار وجود دارد اگر سیستم هیدرولیک را بدون افت فشار باز کنیم و یا کار تعمیراتی روی آن انجام دهیم باعث می شویم که این روغن با فشار 80 تا 150 بار بسمت ما پاشیده شود.

نکته: در خودروی زانتیا فقط یک فنر وجود دارد و آن هم فنری هست که داخل اکومولاتور هست و هیچ فنر دیگری در قسمت تعلیق این خودرو و بکار نرفته است.

 

 

 

 

 

پمپ هیدرولیک

بهترین و مهمترین وسیلة هیدرولیکی در خودروهای زانتیا پمپ هیدرولیک است که وظیفة تامین فشارهای بسیار بالا را برعهده دارد.

این پمپ وظیفة تامین روغن برای سیستم های تعلیق، ترمزها هیدرولیک فرمان را برعهده دارد و روغن مصرفی این سیستم ها را تامین می کند.

توجه: فقط در موتورهای 1800 فولی این پمپ از فولی پمپ های 2000 بزرگتر است.

  • روش کار پمپ (6+2)

این پمپ متشکل از هشت پیستون یکسان می باشد که به دو قسمت تقسیم شده است پیستون ها دود شفتی الکسانتری (خارج از مرکز) که توسط پولی به گردش در می آید قرار گرفته اند.

یکی از قسمتها دارای شش پیستون است که این شش پیستون موظف هستند به تامین روغن برای سیستم فرمان هستند و قسمت دیگری که دارای دو پیستون است موظف به تامین روغن برای سیستم تعلیق و ترمز است به همین خاطر به این پمپ (6+2) نیز می گویند.

این پمپ دارای سه کانال می باشد.

الف) کانالی که مایع LHM را از منبع ذخیره مکش می کند.

ب)کانال خروجی برای تست 6 پیستون که مدار سیستم (فرمان) را تغذیه می کند.

ج) کانال خروجی 2 پیستونه که مدار سیستم (تعلیق و ترمزها) را تغذیه می کند.


دانلود با لینک مستقیم


سیستم هیدرولیک زانتیا

گزارش کارآموزی نقشه کشی صنعتی شرکت پارس خودرو

اختصاصی از فی دوو گزارش کارآموزی نقشه کشی صنعتی شرکت پارس خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی نقشه کشی صنعتی شرکت پارس خودرو


گزارش کارآموزی  نقشه کشی صنعتی شرکت پارس خودرو

75 صفحه

تارخچه شرکت پارس خودرو

شرکت پارس خودرو در سال 1335 با نام شرکت جیپ به منظور واردات و فروش اتومبیلهای جیپ ویلیز آمریکایی تأسیس گردید. در سال 1338 با احداث سالن جیپ شروع به مونتاژ انواع جیپ کرد و در سال 1345 با احداث سالن پرس توسعه پیدا نمود و از سال 1346 با احداث سالن سواری تولید اتومبیلهای سواری آریا و شاهین را آغاز نمود.

این شرکت در سال 1352 به نام شرکت موتور جک (سهامی خاص) به ثبت رسید و همان سال پس از انتقال داراییها و تعهدات مربوطه، به شرکت جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر نام یافت و به استناد موافقت نامه سازمان صنایع ملی ایران در سال 1359 نام شرکت به پارس خودرو (شرکت سهامی خاص) تغییر نمود ودر سال 1371 طبق مصوبه مجمع عمومی (صاحبان سهام) و در راستای سیاستهای دولت جمهوری اسلامی وضعیت سهام شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت.

 

 

فعالیتهای شرکت

به موجب بند 14 اساسنامه شرکت، موضوع فعالیت پارس خودرو عبارتست از: ساخت و مونتاژ انواع وسایل نقلیه موتوری و قطعات آنها و یا تدارک و تهیه مواد، تجهیزات و ماشین آلات از منابع داخلی یا از طریق واردات و همچنین هر گونه فعالیتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هر یک از موضوعات مذکور و به نحوی از انحاء مفید و یا نانع باشد.

تولیدات شرکت

  • تولید و مونتاژ اتومبیل های اولیه

جیپ شهباز، کالسکه ای، کروکی ساده ونظامی، جیپ استیشن آهو، جیپ وانت و سیمرغ و آمبولانس که از سال 1338 آغاز و تا سال1359 ادامه داشت ولی به دلیل قطع رابطه با آمریکا و عدم تأمین قطعات یدکی از منبع اصلی، تولید آنها مدتی متوقف و مجددا از سال 1362 تا 1364 تولید 88808 دستگاه سفارش مربوطه به مصالحه در دیوان داوری لاهه انجام گرفت که تاکنون حدود 94746 دستگاه انواع جیپ در این شرکت تولید شده است.

فهرست مطالب

فصل اول

تاریخچه شرکت پارس خودرو

فعالیتهای شرکت

تولیدات شرکت

وضعیت زمین و ساختمانهای شرکت

تولیدات شرکت از بدو تأسیس (با ضمیمه تصاویر)

تحولات شرکت از بدو تأسیس

ساختار سازمانی شرکت پارس خودرو

امکانات و تجهیزات و توانمندیهای شرکت

بررسی سطح تکنولوژی در شرکت پارس خودرو

آرمان شرکت

اهداف کلان

سیاستها

برنامه ها

فصل دوم

واحد مهندسی و تحقیقات محصول

بخش نقشه کشی شرکت

اداره استاندارد و مشخصات فنی شرکت پارس خودرو

نحوه اخذ مدارک فنی از اداره استاندارد و مشخصات فنی

وظایف واحد مهندسی صنایع

وظایف عمده مهندسی صنایع واحد ساخت

قسمتهایی که با مهندسی صنایع به نحوی در ارتباط اند

تاریخچه زمانسنجی

فصل سوم

تحقیق دوره کارآموزی

فصل چهارم

نقشه های ترسیم شده در طول دوره کارآموزی



دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی نقشه کشی صنعتی شرکت پارس خودرو

چدن های مقاوم به اکسیداسیون و حرارت حاوی آلمینیوم

اختصاصی از فی دوو چدن های مقاوم به اکسیداسیون و حرارت حاوی آلمینیوم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چدن های مقاوم به اکسیداسیون و حرارت حاوی آلمینیوم


چدن های مقاوم به اکسیداسیون و حرارت حاوی آلمینیوم

37 صفحه

چدنهای آلومینیوم دار در دو نوع خاکستری و داکتایل وجود دارند. در یکی از انواع آلومینیوم جایگزین سیلیسیم میشود و در نوع دوم آلومینیوم علاوه بر سیلیسیم در چدن حاضر است. این چدنها بخاطر داشتن عناصر آلیاژی نسبتا ارزان و مقاومت خوب در برابر حرارت وخزش در گستره دمائی 570 تا 980 درجه سانتیگراد مورد توجه قرار گرفته است.

مقاومت در برابر حرارت بصورتی است که در چدنهای حاوی آلومینیوم لایه نازک اکسیدی نفوذ ناپذیر وچسبنده ای تشکیل میشود که از نفوذ اتمهای اکسیژن به درون فلز جلوگیری میکند.

متاسفانه ریختن چدنهای آلومینیوم دار دشوار است ،زیرا در دمای ذوب ریزی چدن ،آلومینیوم بسیار فعال است. تماس آلیاژ مذاب با هوا و رطوبت باید به حداقل برسد تا از تشکیل سرباره فلزی ،سطح ناصاف و قطعه ناسالم جلوگیری میشود. فرآیندهای تولید این آلیاژ در حال تکامل اند.

مقدمه ............................................................................................................(1)

چدن های خاکستری آلومینیوم دار...................................................................(2)

چدن های داکتایل آلومینیوم دار.......................................................................(8)

ذوب وریختگری چدن های آلومینیوم دار........................................................(9)

کلیاتی در مورد تولید چدن های آلمینوم دار....................................................(11)

اثر آلومینیوم در چدن......................................................................................(13)

نکات ریختگری.............................................................................................(15)

رفتار اکسیداسیونی در دماهای بالا...................................................................(20)

تجهیزات ذوب وقالبگیری..............................................................................(29)

مواد لازم.......................................................................................................(30)

نحوه آزمایش................................................................................................(30)

مراحل عملیات..............................................................................................(30)

نتایج آزمایش................................................................................................(31)

منابع ومآخذ..................................................................................................(33)

ریز ساختار ها...............................................................................................(34)

 


دانلود با لینک مستقیم


چدن های مقاوم به اکسیداسیون و حرارت حاوی آلمینیوم