فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی آموزش و پرورش گلستان فناوری اطلاعات

اختصاصی از فی دوو گزارش کارآموزی آموزش و پرورش گلستان فناوری اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی آموزش و پرورش گلستان فناوری اطلاعات


گزارش کارآموزی آموزش و پرورش گلستان   فناوری اطلاعات

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر  آموزش و پرورش گلستان   فناوری اطلاعات بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 25

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

فصل اول:

آشنایی کلی با مکان کارآموزی آموزش وپرورش نهادی است با مجموعه ای از روش ها و طراحی در مسیر اهداف  و مقاصدی مبتنی بر خاستگاه هایی که با رعایت اصول و قواعد بر اساس راهکارها و خط مشی خاص و با توجه به شرایط در حال انجام است. تعهد اجتماعی و تفاوق جمعی بر روی برنامه های آموزش و تربیتی سبب گسترش یکپارچگی منابع انسانی و مادی و در نهایت محقق ساختن اهداف اساسی تعلیم و تربیت است و توسعه دانایی که اساس برنامه بیست ساله توسعه کشور محسوب می شود و به طور جدی نیازمند چنین تعهد و توافقی است که به نوبه خود اصلاحات مورد نیاز آموزش و پرورش را نیز اثربخش می نماید. توفیقی در برنامه ریزی آموزشی به ویژه در سطوح میانی وسازمان های آموزش پرورش مستلزم نگاهی کارشناسانه و علمی به علوم تربیتی از جمله فلسفه و اصول آموزش و پرورش ، مهارت های آموزش وپرورش ،شناخت فراگیر برنامه ریزی درسی وراهنمایی آموزشی است به عبارتی اعتقاد به نوعی مدیریت کیفیت جامع و فرایند مداری می تواند بستر مناسبی برای تحقق یافتن اهداف همه جانبه باشد. واحد فن آوری اطلاعات (ICT) این واحد یکی از قسمت های کنترل کننده و قلب سازمان می باشد که مستقیما زیر نظر رییس سازمان اداره می شود ریاست سازمان با انتخاب کارشناس مسئول این قسمت ، مدیریتی به این قسمت داده تا همه ی کارکنان این قسمت زیر نظر یک مدیریت واحد فعالیت های خود را انجام دهند. واحد فناوری اطلاعات سازمان در طبقه همکف این سازمان واقع شده و اتاق آن به قسمت های مختلف تقسیم شده که هر کارمند کارهای خود را با توجه به شرح وظایف انجام می دهد . تمام سیستم های کامپیوتری سازمان به صورت یک شبکه از این اتاق پشتیبانی می شوند و مدیریت آن بر عهده مسئول این قسمت می باشد. اتاق فناوری اطلاعات طبق نظر مسئول آن به قسمت های مختلف تقسیم شده تا باعث مزاحمت  برای قسمت های مختلف نشود . تمام کامپیوترهای این سازمان چه در ساختمان سازمان چه در شهرهای دیگر از طریق شبکه به هم متصل شده اند.سیستم تهویه اتاق فناوری به گونه ای می باشد که در مواقع مختلف هوای مطبوع در داخل اتاق بوده تا از هر جهتی کارکنان این قسمت چه از نظر روحی چه از نظر جسمی بهتر باشند و کار خود را بهتر انجام دهند.                     فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی کارآموز             فصل دوم:  ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی کارآموز بخش های فعال در واحد فناوری اطلاعات که به نوعی هماهنگ کننده واحدهای مختلف می باشد و به نوعی از نظر کاری با هم در ارتباط بوده و هر کدام کار مشخصی را از نرم افزار گرفته تا امور سخت افزاری انجام می دهند.   بخش های این قسمت همراه با اهم شرح وظایف : رئیس گروه فناوری اطلاعات        اهم شرح وظایف : -    نظارت بر فعالیت های کارشناسان زیر مجموعه وتقسیم وظایف بین آنها  -    مشارکت در تحقیقات در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه سیستم های نظام جامع -    تهیه ، طراحی و ارائه خط مش های لازم جهت بهره برداری هر چه بهتر از سیستم ها و توسعه روز افزون آن در سطح استان -    نظارت بر حسن اجرای طرح ملی بکفا ( IT – ICT ) با همکاری و هماهنگی وزارت متبوع و واحدهایی ذیربط در سطح سازمان وادارات تابعه  -    مدیریت و نظارت بر فرایند ارتباط مدارس با شبکه های اینترنت و اینترانت -    نظارت بر پشتیبانی سیستم های نظام جامع انفورماتیک در آموزش وپرورش -    ایجاد نظام جامع اطلاع رسانی در سطح آموزش وپرورش استان و واحدهای تابعه   -    تدوین برنامه ها و طرح های مناسب در جهت توسعه و ارتقا کارایی سیستم های نظام جامع انفورماتیک کارشناسی فناوری اطلاعات ( معاونت بخش )   اهم شرح وظایف : -    تلاش در جهت رفع نواقص احتمالی  سیستم های حقوق ، پرسنلی ، بکفا ، یارانه ، وام   -    تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده از وضع سیستم های موجود در سطح استان  -    نگهداری برنامه ها در حافظه رایانه و یا حافظه کمکی -    دریافت ، ثبت و ضبط مشخصات کلی برنامه ها و تعیین جزئیات هر یک از برنامه ها  -    همکاری با کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرستان ها و واحدهای تابعه -     آزمایش نرم افزارهای پایه ای به منظور استفاده بهینه از سیستم های موجود رایانه ای -    دقت لازم جهت حسن اجرای دستورالعمل های بخشنامه صادره درباره شغل مورد تصدی  -    پاسخگویی مناسب به تماس های تلفنی و سوالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی -    طراحی وایجاد ساختار بانک های اطلاعاتی مورد نیاز بر اساس استاندارد های مربوطه کارشناس فناوری اطلاعات : -    تلاش در جهت رفع نواقص احتمالی سیستم های بازنشستگان ، ابتدایی و راهنمایی -    راهبری و نظارت بر اجرای برنام ها و جریان عملیات رایانه های در حال کار -    تشخیص و رفع مشکلات موجود و اعلام شده از سوی کاربران در چارچوب وظایف -    به کار بردن برنامه های پیش نیاز جهت راه اندازی سیستم ها -    گزارش اشکالات موجود در اجرای برنامه ها ، رایانه ها و تجهیزات ارتباطی محلی و راه دور  به مسئولین مربوطه  -    انجام امور مربوط به نگهداری و طبقه بندی و حفاظت از منابع ضبط اطلاعات بر اساس ظوابط تعیین شده -    دریافت اسناد ومدارک ارجاعی و تحویل آن به مسئول ذیربط پس از پایان عملیات کارشناس فناوری اطلاعات : -    نصب و راه اندازی یا نگهداری و عیب یابی و انجام امور پشتیبانی ، سیستم های مالی ، اعتبارات ، انبار ، عامل ذیحساب ، دبیرخانه ، بایگانی ، تربیت معلم ، پایگاه پرسنلی ، مدیریت پایگاه کد ملی -    تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده از وضع سیستم های موجود در سطح استان  -    نگهداری برنامه ها در حافظه رایانه و یا حافظه کمکی  -    دریافت ، ثبت و ضبط مشخصات کلی برنامه ها و تعیین جزئیات هر یک از برنامه ها -    همکاری با کارشناسان فناوری اطلاعات شهرستان ها و واحدهای تابعه -    آزمایش نرم افزارهای پایه ای به منظور استفاده بهینه از سیستم های موجود رایانه ای -    دقت لازم جهت حسن اجرای دستورالعمل های بخشنامه های صادره درباره شغل مورد تصدی کارشناس فناوری اطلاعات -    تلاش در جهت رفع نواقص احتمالی سیستم های سالی واحدی متمرکز ، تاییدیه تحصیلی سالی واحدی ، فاینال ، سالی واحدی غیر متمرکز ، ترمی واحدی ، پیشرو ، تاییدیه ترمی واحدی ، تاییدیه چهار ساله نظام قدیم ، پیش دانشگاهی غیر متمرکز ، پیش دانشگاهی متمرکز ، تاییدیه پیش دانشگاهی و صدور بارکد -    تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده از وضع سیستم های موجود در سطح استان  -    نگهداری برنامه ها در حافظه رایانه و یا حافظه کمکی -    دریافت ، ثبت وضبط مشخصات کلی برنامه ها و تعیین جزئیات هر یک از برنامه ها  -    همکاری با کارشناسان فناوری اطلاعات شهرستان ها و واحدهای تابعه -    آزمایش  نرم افزارهای  پایه ای به منظور استفاده بهینه از سیستم های موجود رایانه ای -    دقت لازم جهت حسن اجرای دستورالعمل های ، بخشنامه های صادره درباره شغل مورد تصدی اپراتور : -    انجام امور مربوطه به آماده سازی و راه اندازی دستگاه های اصلی و جانبی -    به کار بردن برنامه های پیش نیاز جهت راه اندازی سیستم ها -    تشخیص و رفع اشکالات موجود و اعلام شده از سوی کاربران در چارچوب وظایف -    گزارش اشکالات موجود در اجرای برنامه ها ، رایانه ها و تجهیزات ارتباطی محلی و راه دور  به مسئولین مربوط


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی آموزش و پرورش گلستان فناوری اطلاعات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.