بازاریابی الکترونیکی
ضرورت بازاریابی:
تا زمانیکه فاصله تولید کننده و مصرف کننده کوتاه بود ، تولید کننده از نیازها ، خواسته ها ، سـلایق ، آداب و رسوم مصرف کننده مطلع بود و به وجــود بـازاریابی و مدیریت بازار نیـــازی احساس نمی شـد اما در شرایط اقتصادی که بسیاری از شرکت های بزرگ مرزهای ملی را برای فعــالیت های تجاری خـود کوچک یافته اند ، جهانی فکر می کنند ، جهـانی تولید می کنند ، و در سطح جهانی محصولات خود را توزیع می نمایند ، فعالیت های بازاریابی زیــادی باید انجـام شـود تا کالا از تولید کننده به مصـرف کننده برسد . در واقع بازاریابی شامل کلیه عملیاتی است که در فاصــله تولید تا مصرف باعث تسریع در جریان هدایت کالاها یا خدمات به سوی مصــرف کننده می گردد .
و.....
فهرست مطالب:
مفهوم فروش
مفهوم بازاریابی
تعاریف بازاریابی
مفاهیم اساسی بازاریابی
مفاهیم اساسی بازاریابی(ادامه)
انواع بازارها
وظایف بازاریابی
عوامل مهم ایجاد سایت اینترنتی در تجارت و بازاریابی
مدیریت بازارهاى الکترونیکى در سازمان
مدیریت بر انتظارات مشتریان الکترونیکی
دسته بندی مشتریان الکترونیکی
اصول، قواعد و قوانین بازاریابی الکترونیکی
ویژگیهای تجارت الکترونیکی
فرمول کسب و کار الکترونیکی
بخشهای کسب وکار الکترونیکی
10 اشتباه فاحش در بازاریابی
10نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی
اهمیت برنامه ریزی برای بازاریابی
نتیجه گیری
منابع:
ادامه مطلب دردانلود فایل قابل مشاهده است
...............................
نوع فایل: ((پی دی اف- pdf ))
تعداد صفحات: 45 صفحه
حجم فایل: 1.5 مگابایت
قیمت: 3000 تومان
..............................
دانلود فایل ((پاورپوینت- ptt )) این تحقیق
..............................
بازاریابی الکترونیکی