لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:75
فهرست مطالب
عنوان
صفحه
فصل اول : طرح تحقیق
2
مقدمه
3
بیان مسئله
4
ضرورت و اهمیت اجرای تحقیق
5
اهداف کلی
7
فرضیه ها
7
تعریف واژه ها
8
فصل دوم : پیشینه تحقیق
11
مقدمه
12
تاریخچه امتحان
12
ارزشیابی چیست
13
اندازه گیری چیست
13
فرق بین ارزشیابی و اندازه گیری
16
نقش ارزشیابی
17
انواع مختلف ارزشیابی و هدفهای آن
18
ویژگیهای یک امتحان مناسب
19
مبانی علمی
19
فصل سوم : روش تحقیق
25
مقدمه
26
روش تحقیق
26
جامعه آماری
26
نمونه آماری و نحوه گزینش آنها
27
ابزار و روش جمع آوری اطلاعات
27
روش تجزیه و تحلیل آماری
28
فصل چهارم : تحلیل یافته های پژوهش
29
مقدمه
30
فصل پنجم : نتایج پژوهش
60
مسائل کیفی آموزش
61
مسائل رفاهی آموزش
63
مسائل اجتماعی
65
تفاوتهای فردی
66
محدودیتها
66
پیشنهادها
67
فصل ششم : خلاصه پژوهش
69
فهرست منابع و مأخذ
73
فهرست جداول
عنوان جدول
صفحه
جدول شماره (1-4) توزیع فراونی سابقه تدریس و خدمت
30
جدول شماره (2-4) توزیع فراونی مدرک تحصیلی
30
جدول شماره (3-4) توزیع فراونی جنسیت
31
جدول شماره (4-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 1 پرسشنامه
31
جدول شماره (5-4) توزیع فراوانی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 2 پرسشنامه
32
جدول شماره (6-4) توزیع فراوانی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 3 پرسشنامه
33
جدول شماره (7-4) توزیع فراوانی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 4 پرسشنامه
34
جدول شماره (8-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 5 پرسشنامه
35
جدول شماره (9-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 6پرسشنامه
36
جدول شماره (10-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 7 پرسشنامه
37
جدول شماره (11-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 8 پرسشنامه
38
جدول شماره (12-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 9 پرسشنامه
39
جدول شماره (13-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 10 پرسشنامه
40
جدول شماره (14-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 11 پرسشنامه
41
جدول شماره (15-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 12 پرسشنامه
42
جدول شماره (16-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 13 پرسشنامه
43
جدول شماره (17-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 14 پرسشنامه
44
جدول شماره (18-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 15 پرسشنامه
45
جدول شماره (19-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 16 پرسشنامه
46
جدول شماره (20-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 17 پرسشنامه
47
جدول شماره (21-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 18پرسشنامه
48
جدول شماره (22-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 19 پرسشنامه
49
جدول شماره (23-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 20 پرسشنامه
50
جدول شماره (24-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 21 پرسشنامه
51
جدول شماره (25-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با سئوال 22 پرسشنامه
52
جدول شماره (26-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه یک
53
جدول شماره (27-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه دو
54
جدول شماره (28-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه سه
55
جدول شماره (29-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه چهار
56
جدول شماره (30-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه پنج
57
جدول شماره (31-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه شش
58
جدول شماره (32-4) توزیع فراونی پاسخ معلمان در ارتباط با فرضیه هفت
59
«چکیده»
تحقیق حاضر بررسی نظرات معلمان کلاس پنجم در مورد حذف امتحانات نهایی در شهرستان دزفول می باشد که جامعه آماری تمام معلمان کلاس پنجم ابتدایی شاغل در دبستانهای شهر می باشد که از بین آنها 100 نفر را به عنوان حجم نمونه انتخاب کردیم و از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده کردیم و برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه بسته استفاده شد که علاوه بر اطلاعات عمومی شامل 22 سئوال بسته است و در نتایج تحقیق در قسمت توصیفی از درصد و جدول و در قسمت آمار استنباطی برای اثبات فرضیه ها از آزمون خی 2 استفاده شده است. و نتیجه کلی پژوهش این بود که معلمان اعتقاد داشتند که حذف امتحانات نهایی در کاهش مسائل کیفی آموزش مؤثر است و همچنین در امتحانات نهایی به تفاوتهای فردی توجه نمی شود و در مورد توجه به مسائل رفاهی و کمک به رشته اجتماعی دانش آموزان در جریان برگزاری امتحانات نهایی معلمان به طور نسبی آن را مؤثر می دانند.
پایانامه بررسی نظرات معلمان