فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودمقاله طراحی یک وب سایت

اختصاصی از فی دوو دانلودمقاله طراحی یک وب سایت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

 

 

- اهمیت و جایگاه موضوع
استفاده از شبکه های اطلاع رسانی نقش مهمی در برآوردن نیاز های افراد جوامع مختلف دارد.چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سطح علم و بینش افراد استفاده از اینترنت در تسریع کارهای روزانه تاثیری شایان توجه در این عصر را دارد .بی شک پرداخت قبوض اداری ،رزرو بلیط سفر، اطلاع یافتن از اخبار جهان ، برخورداری از آموزش های اینترنتی و با استفاده از اینترنت در مقایسه با گذشته ، بسیار سودمند تر است و در زمان نیز صرفه جویی قابل توجه را خواهد داشت. در مقابل این پیشرفت ها سازمانها و طراحان سایت ها نیز مسئولیتی سنگین تر نسبت به گذشته را خواهند داشت چرا که باید خدماتی را ارائه دهند تا کلیه نیازهای کاربرانی که هر روز تعدادشان افزون می گردد را برآورده سازند.
1،2- انگیزه و هدف از انتخاب موضوع

 

هدف از انتخاب این پروژه آشنایی بیش تر با نرم افزارهای طراحی سایت بوده چرا که با توجه به مقطع تحصیلی ، یک دانشجو می باید پس ازگذراندن 79 وا حد درسی بتواند با استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز بتواند سایتی طراحی کند.لذا هدف از انتخاب این موضوع برای پروژه به دایره ی محک گذاردن آموخته ها و افزودن به آن می بود.
این امکان وجود داشته که از سایت های خبری وآموزشی به عنوان پیش فرض طرح اولیه سایت استفاده گردد.دیگر اینکه استفاده از نرم افزارهای متعددی برای طراحی یک سایت نیاز است که علاقه به فرا گرفتن آنها ما را بر آن واداشت تا این موضوع را برگزینیم.

1،3- سوابق و کارهای انجام شده توسط دیگران در موضوع
طراحی سایتهای مختلف و متعدد اینترنتی ، اعم از سایتهای داینامیک و استاتیک ..نرم افزارهایی که توسط شرکتهای بزرگ و مشهور تولید شده تا زمینه تولید و طرحی سایتهای اینترنتی به راحتی و همراه با امکانات گسترده تر مهیا باشد ..
1،4- امکانات و دشواریهای مطالعه و تحقیق در مورد پروژه

 

مطالعه کتابهای موجود در رابطه با طراحی سایت و بازیابی و ذخیره مطالب مورد نظر از سایت های مشابه موضوع ،در طراحی پروژه موثر بوده است.
و از دشواری های راه اینکه به دلیل هم استان نبودن محل سکونت با استاد راهنما بهره ای کمتر از راهنمائیهای ایشان بردیم.
1،5- ارائه الگوریتم ERD

فصل دوم : ابزارها

 


در ایجاد این پروژه از نرم افزارهای مختلفی جهت ایجاد صفحات وب سایت، طراحی و ساخت پایگاه داده های مرتبط با صفحات، ایجاد منوهای موجود در صفحات و طراحی رابط کاربر سایت استفاده شده است، که در اینجا به ترتیب معرفی خواهند شد.
2،1- نرم افزار Dreamweaver

 

Dreamweaver یک ویرایشگر حرفه‌ای HTML است که با آن به سادگی می‌توان به صورت ویژوال و گرافیکی عناصر HTMLی به صفحه‌ی وب اضافه نمود ، با اضافه کردن عناصر، کد HTML آنها اضافه می‌شود . Dreamweaver یک محیط کد نویسی کامل نیز دارد و می‌توان برای اضافه کردن و ویرایش عناصر از این محیط نیز استفاده کرد.
Dreamweaver قابلیت استفاده از css و رفتارهای جاوا اسکریپت را به سادگی مهیا کرده است . همچنین علاوه بر صفحات ایستای HTML می‌توان از تکنولوژی‌های طرف سرور مانند ColdFusion , JSP , ASP.Net , PHP , ASP برای ایجاد صفحات پویا و ارتباط با پایگاه داده (db) استفاده کرد .
این نرم افزار دارای واسطی زیبا و قدرتمند است که کاربران می‌توانند به راحتی صفحات وب خود را بسازند . می‌توان فایل‌ها وصفحات سایت را به راحتی مدیریت کرد . همچنین می‌توان با این نرم‌افزار واز طریق FTP سایت خود را در اینترنت انتشار دهید .می‌توان همزمان از نرم‌افزارهای, firework , flash نیز برای ویرایش محتویات صفحات وب استفاده کرد. نکته‌ی خیلی مهم در مورد این نرم‌افزار کارایی و امکانات زیاد و سادگی کار با آن است.
طریقه نصب این نرم افزار بصورت زیر می باشد:
شروع نصب :

شکل شماره 1

 

ابتدا پنجره خوش آمد گویی باز میشود، بر روی دکمه Next کلیک می کنید.پنجره بعدی شامل توافق نامه نرم افزار می باشد، گزینه اول را مطابق شکل انتخاب کرده و سپس کلید Next را فشار دهید.

شکل شماره 2

 

در این پنجره شما می توانید دایرکتوری دیگری را به غیر از دایرکتوری پیش فرض برای نصب برنامه تعیین نمایید، توجه داشته باشید که نصب نرم افزار Dreamweaver به 300 مگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک شما احتیاج دارد. ونیز شما میتوانید اجازه ایجاد shortcut برای استفاده از نرم افزاررا پس از نصب بر روی desktop ویا quicklaunch خود بدهید و سپس کلید Next را فشار دهید.

 



شکل شماره 3

 


نرم افزار Dreamweaver میتواند برای کلیه انواع فایلهای لیست شده در این پنجره به عنوان ویرایشگر پیش فرض باشد. آنهایی را که میخواهید از این به بعد با این نرم افزار باز شوند انتخاب نموده کلید Next را فشار دهید.

شکل شماره 4

 

اگر همه چیز درست است بر روی کلید Install کلیک کنید تا عملیات نصب آغاز شود.

 


شکل شماره 5

 

بر روی دکمه Fnish کلیک کنید تا نصب نرم افزار Dreamweaver را به پایان رسانید.

 


شکل شماره 6

2،2- نرم افزار SqlServer2000

 

Sql Server یک نرم افزار بسیار جامع و کامل و قدرتمند برای کار با پایگاه داده ها می باشد. از این نرم افزار برای ساختن پایگاه داده ها ، ایجاد جداول و ارتباط بین آنها، وارد کردن اطلاعات به درون جداول ،گرفتن انواع گزارشها از داده ها، ایجاد Stored Procedur ها ، Rule ها، دایاگرام ها و... استفاده می شود. طریقه نصب این نرم افزار بصورت زیر می باشد:
نصب SqlServer 2000 نسبتا ساده و بی دردسر است. Setup را اجرا کنید (اگر Autorun بصورت خودکار اجرا نشد توجه کنید که با یکی از Account های Administrator باید Login کرده باشید).

شکل شماره 7

 

با انتخاب گزینه اول که SQL Server Components است این پنجره نمایش داده خواهد شد :

 


شکل شماره 8

 

در مرحله بعد باید نوع نصب را انتخاب نمایید :

 


شکل شماره 9

 

گزینه Remote Computer برای نصب بر روی یک سیستم که در دسترس نیست (مثلاً سرور سایت شما در جایی خارج از کشور که تنها IP آن و یک Login در اختیار شما قرار دارد) مورد استفاده قرار می گیرد. گزینه ای که احتمالاً شما همیشه از آن استفاده خواهید کرد، همان گزینه اول یا Local Computer خواهد بود.

شکل شماره 10

 

در این کادر هم گزینه اول را انتخاب می کنید تا Sql Server بر روی سیستم نصب شود.

 

 

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله   48 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله طراحی یک وب سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.