
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:27
فهرست و توضیحات:
مقدمه
تاریخچه شرکت
اهداف شرکت
کارکنان و متخصصان
تجزیه و تحلیل
محصولات
روش تحقیق
سابقه تحقیق
اصطلاحات و مفاهیم
سازمان مدیریت صنعتی
نمایندگی شرق
دوره کارآفرینی
تاریخ برگزاری دوره: کارخانه تولید گچ
چه دورنمایی یا آرمانی را برای آینده کسب و کارتان متصور هستید؟
با توجه به افزایش جمعیت و نیاز جامعه برای مسکن و با این دورنما را از احدث این کارخانه داریم که توسعه پیشرفت چشم گیری را در کار خود شاهد باشیم.
4- بیان ماموریت کسب و کار
شما، به این سوال که چرا مشتری این کالا را خریداری می کند جواب دهید:
دسترسی آسان مشتری با توجه به نمایندگی های نسبتا زیاد در شهر و شهرستانها کیفیت و مناسب کالا نسبت به کالاهای دیگر و کالا های مشابه.
- خلاصه مدیریتی
- به زبان ساده بگویید در چه کسب وکاری هستید؟ (خدمات، صنعت، کشاورزی، تولیدی و بازرگانی و ...)؟ تولیدی
- دقیقا مشخص کنید چه ارزشی را برای مشتری فراهم می کنید؟(به عنوان فرصت شغلی چه نیازی از مشتری را پاسخ می دهید؟) اصولا مشتری بر 3 اصل کیفیت، قیمت ودسترسی آسان به کالا پایبند می باشد و ما سعی و تلاش داریم که این 3 اصل مجمع را به مشتری نمود ارائه دهیم.
- ویژگی خاص محصول یا خدمت شما چیست که در محصول دیگر وجود ندارد؟ (مزیت محصول خود را بیان کنید؟)
با توجه به تازه تاسیس بودن کارخانه و با توجه به انیکه از علم و دانش جدید در صنعت گچ بهره می گیریم خاصیت گچ را ارتقا داده و باعث می شود که مشتری رضایت بالایی از این محصول داشته باشد.
- مشتریان شما چه کسانی و در کجا هستند؟(جمعیت شناسی مشتریان را توصیف کنید؟)
اصولا مشتریان ما کارگاه های ساختمانی انبوه سازان و تمامی کسانی هستند که در حال اجرا و تاسیس یک بنای ساختمانی هستند.
کارافرینی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی شرق دوره کارآفرینی