موضوع فارسی: رضایت اساتید علوم اجتماعی و حقوقی با مقدمه فضای آموزش عالی اروپا
موضوع انگلیسی: Satisfaction of Social and Legal Sciences teachers with the introduction of the European Higher Education Area
تعداد صفحه: 8
فرمت فایل: PDF
سال انتشار: 2014
زبان مقاله: انگلیسی
چکیده: اساتید دانشگاه یکی از چهره های اصلی در روند همگرایی اروپا هستند، اما نگرش آنها نسبت به اصلاح تحصیلات دانشگاهی اسپانیایی ناشناخته است. بنابراین، هدف از این مطالعه، بررسی رضایت از معلمان علوم اجتماعی و حقوقی نسبت به معرفی حوزه آموزش عالی اروپا (EHEA). نمونه از 3068 معلم از دانشگاه های دولتی اسپانیا، که در زمینه گفت: آموزش ساخته شده است. پرسشنامه آنلاین برای این منظور، با پرسش های مربوط به EHEA، وظایف معلم و آموزش، و همچنین جنبه های مربوط به روش و فرآیند آموزش و یادگیری، در میان دیگران ایجاد شده است. ضریب آلفای Cronbach's 0.81 بود. این مطالعه توصیفی مبتنی بر جمعیت با استفاده از یک مطالعه مقطعی با یک نمونه احتمالی است. در نتایج می توان آن را مشاهده کرد که تنها 9.3 درصد از معلمان با اقتباس از آموزش عالی به EHEA راضی است. در نهایت، محدودیت مواجه شده آموزش کارکنان در تحکیم این روند بحث خواهد شد.
رضایت اساتید علوم اجتماعی و حقوقی با مقدمه فضای آموزش عالی اروپا