فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی

اختصاصی از فی دوو تحقیق در مورد مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی


تحقیق در مورد مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه51

 

فهرست مطالب

 

مقدمه :

گروه های هدف ترویج کشاورزی :

روش های ترویجی در ترویج کشاورزی :

سازماندهی ترویج کشاورزی :

الف) نگاهی جستجو گر به درون :

لذا سازمان ترویج نیازمند توجه به موارد ذیل است :

اهداف ترویج کشور :

مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی

منصور شاه ولی[1]- دانشیار ترویج و آموزش کشاورزی، دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز مصطفی احمدوند- دانشجوی دکترای ترویج کشاورزی دانشکده کشاورزی، دانشگاه شیراز.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده:

بطور کلی همه چیز در حال تغییر است و این تغییرات در اشکال مختلف اقتصادی، اجمتاعی، سیاسی و فنی به ناچار بر سازمان های مختلف از جمله سازمان ترویج تاثیر گذارده است و بر آن فشار وارد می آورد تا متحول گردد. علاوه بر آن، مزرعه داری و کشاورزی در روستاها با تغییرات شتابانی روبرو است، که به نوبه خود بر ترویج کشاورزی اثر می گذارد زیرا ترویج با جمعیت متنوع و نامتجانس تری روبرو خواهد بود. بنابراین، ترویج کشاورزی روندهای متنوعی را در دنیای متحول در پیش خواهد گرفت. هدف از این نوشته ترسیم روندهای ترویج کشاورزی و تبیین و تدوین آنها با کمک نظریه مدیریت تحول سازمانی است. به منظور ترسیم روندهای مذکور ارکان اساسی


[1] .Email: shahvali  @ shiraz u . ac . ir

مقدمه :

گروه های هدف ترویج کشاورزی :

روش های ترویجی در ترویج کشاورزی :

سازماندهی ترویج کشاورزی :

الف) نگاهی جستجو گر به درون :

لذا سازمان ترویج نیازمند توجه به موارد ذیل است :

اهداف ترویج کشور :

مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی

منصور شاه ولی[1]- دانشیار ترویج و آموزش کشاورزی، دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز مصطفی احمدوند- دانشجوی دکترای ترویج کشاورزی دانشکده کشاورزی، دانشگاه شیراز.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده:

بطور کلی همه چیز در حال تغییر است و این تغییرات در اشکال مختلف اقتصادی، اجمتاعی، سیاسی و فنی به ناچار بر سازمان های مختلف از جمله سازمان ترویج تاثیر گذارده است و بر آن فشار وارد می آورد تا متحول گردد. علاوه بر آن، مزرعه داری و کشاورزی در روستاها با تغییرات شتابانی روبرو است، که به نوبه خود بر ترویج کشاورزی اثر می گذارد زیرا ترویج با جمعیت متنوع و نامتجانس تری روبرو خواهد بود. بنابراین، ترویج کشاورزی روندهای متنوعی را در دنیای متحول در پیش خواهد گرفت. هدف از این نوشته ترسیم روندهای ترویج کشاورزی و تبیین و تدوین آنها با کمک نظریه مدیریت تحول سازمانی است. به منظور ترسیم روندهای مذکور ارکان اساسی


[1] .Email: shahvali  @ shiraz u . ac . ir


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مدیریت تحول سازمانی و رویکردهای ترویج کشاورزی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.