فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز)

اختصاصی از فی دوو بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز)

به صورت ورد ودر 100صفحه

کشور ایران با وجود توانمندی¬های ایران در زمینة گردشگری، متأسفانه تاکنون نتوانسته است به جایگاه شایسته¬ای در این صنعت دست یابد و مهم¬ترین آن، ضعف صنعت تبلیغات در جذب جهانگرد و گردشگر به ایران است. اینترنت و ابزار الکترونیکی به واسطه این که زمینه ایجاد نمایش محصولات گردشگری و ارائه اطلاعات دقیق به گردشگران را فراهم می-سازد، ضمن جلب رضایت گردشگران، افزایش گردشگران ورودی را درپی خواهد داشت. هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش رسانه¬های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی می¬باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه گردشگرانی می¬باشد که در تیرماه سال 1393 که از طریق خطوط هوایی به شهر شیراز مسافرت کرده¬اند. تعداد حدود 320 نفر از طریق محاسبه با فرمول کوکران از گردشگرانی که در تیر ماه به شیراز از طریق خطوط هوایی سفر نموده¬اند مورد سوال و بررسی قرار خواهد گرفت. یافته¬های تحقیق حاکی از آن است که متغیرهای تبلیغات اینترنتی، وب¬سایت¬های اینترنتی، برنامه¬های تبلیغاتی صدا و سیما، برنامه¬های تبلیغاتی ماهواره و نرم¬افزارهای کامپیوتری بر جذب گردشگران داخلی تاثیر مثبت دارد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.