فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

درمان شکست عشقی و جدایی در روابط عاطفی ( آموزشهای صوتی )

اختصاصی از فی دوو درمان شکست عشقی و جدایی در روابط عاطفی ( آموزشهای صوتی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

درمان شکست عشقی و جدایی در روابط عاطفی ( آموزشهای صوتی )


درمان شکست عشقی و جدایی در روابط عاطفی ( آموزشهای صوتی  )

 

تا حالا به این قضیه فکر کرده اید که دلیل غم و حسرت بعد از جدایی و تمام شدن رابطه ها چیست ؟ فایل آموزشی صوتی 30 دقیقه ای را آماده کرده ام که به روشی معجزه آسا درمان درد جدایی های شماست . روابط عاطفی ای که به جدایی میرسند همیشه بزرگترین دردها و زخم ها را روی روح انسان به جا میگذارند . گاهی یک انسان تا آخر عمرش نمیتواند از یک جدایی و یک شکست در رابطه اش بیرون بیاید و تمام زندگی اش صرف دلشوره و دلمردگی و افسردگی می شود .

 



بعد از جدایی چه کنیم ؟

احتمالا با هر جدایی ، چیزی هم درون شما می میرد . اما آیا قرار است خود ما هم با این جدایی بمیریم ؟ خبر خوش این است که شما می تواند بعد از جدایی ، تبدیل به یک انسان زیباتر و خوشحال تر بشوید ، فقط به شرط این که روش آن را بلد باشید !


رابطه یک طرفه

من به شما در این فایل آموزشی نیم ساعته یاد می دهم که راه دیگری هم به جز ادامه یک طرفه و بی حاصل رابطه ها وجود دارد ! حتما با خودتان گاهی فکر کرده اید : چه می شد اگر فراموشش می کردم ؟ چه می شد اگر می توانستم دل به انسان دیگری ببندم . چه شب ها که بغض کرده اید و دیگر میلی به ادامه زندگی و هیچ کار دیگری نداشته اید . دنیا جلوی چشم های شما تار میشده و دیگر هیچ چیزی در جهان برای تان ارزش نداشته است . اما آیا واقعا تمام ماجرای روابط به همین جا ختم می شود ؟ من به شما در این آموزش نیم ساعته که با یک موسیقی بی کلام و تاثیر گذار همراه است دنیای دیگری را نشان می دهم . من با تکنیک هایی که به آنها مسلط هستم ، دست شما را می گیرم و وارد یک بُعد جدید از زندگی می کنم ، حتی اگر دلتان نخواهد ، حتی اگر هنوز هم دلتان پیش او که رفته است گیر باشد .

 

درمان خیانت و اعتماد از بین رفته

این آموزش برای تمام افرادی که اعتمادشان در روابط خدشه دار شده و آسیب دیده ، برای تمام افرادی که خیانت دیده اند و قلب آن ها پر از غم و اندوه است می تواند کاملا موثر و معجزه آسا باشد . دوست خوبم ! من فقط به این دلیل که توانستم با این فایل صوتی نیم ساعته و گوش دادن به صحبت های خودم به روشی معجزه آسا تمام اندوه ها و غم هایم را کنار بزنم ، آن را هم به شما معرفی می کنم . من به روشی دست پیدا کرده ام که با آن هر انسانی در هر جای این جهان می تواند شکست عشقی را به روشی خارق العاده درمان کند .

از همان روزهای بعد از جدایی که توانستم خودم را آماده یک زندگی بهتر بکنم ، سراسر وجود من از یک هیجان و انگیزه برای معرفی کردن این آموزشم به تمام مردم داشتم . با گوش دادن به این فایل آموزشی ، شما دیگر تحت تسلط نیروهای نامرئی و یا تقدیر و طالع بد نیستید . قرار نیست شکست و آسیب را دوباره در روابطتان تجربه کنید . یکبار برای همیشه وارد سطح جدید و تازه ای از رابطه های عاطفی می شوید ... این شما و این هم فایل معجزه آسای نیم ساعته برای درمان تمام جدایی ها و شکست ها در روابط عاطفی و عاشقانه ...

 

 درمان شکست عشقی و بهبود روابط عاطفی

 

 

مشخصات فایل آموزشی

زمان : 30 دقیقه

مدرس : حامد سلیمی

فرمت : Mp3 ( قابل اجرا روی تمام پخش کننده ها ، گوشی های موبایل ، تبلت و کامپیوتر و ... )

کیفیت : 320 ( اورجینال )

لینک مستقیم و دائمی


دانلود با لینک مستقیم


درمان شکست عشقی و جدایی در روابط عاطفی ( آموزشهای صوتی )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.