فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله فنون فروشندگی صنوف

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله فنون فروشندگی صنوف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فنون فروشندگی صنوف


دانلود مقاله فنون فروشندگی صنوف

 

تعداد صفحات : 95 صفحه      -     

قالب بندی : word       

 

 

 

 

مقدمه فنون فروش... 1

فروش سنتی.. 5

دانش فروشندگی.. 6

عنصر حیاتی موفقیت.. 8

یک روز فروشنده موفق.. 11

برنامه روزانه یک فروشنده موفق.. 12

صنعت فرش فروشی.. 27

تاریخچه فرش در ایران.. 28

تاریخچه هنر فرش بافی.. 31

طبقه بندی فرشها 34

تعمیرات فرش... 36

ارزیابی فرش چیست؟. 36

صنف گُل فروشی.. 48

تاریخچه استفاده از گیاهان دارویی.. 48

رابطه گیاهان دارویی و بیماری.. 50

نرده های اطراف باغ: 50

باغ گیاهانی دارویی و خوراکی: 50

باغ سوزنی برگان: 51

باغ گیاهان پیازی: 51

مجموعه گونه های زنبق: 51

مجموعه پرچین: 51

مجموعه گونه های داوودی: 52

آب نما: 52

گل آرا به چه شخصی اطلاق می شود و وظایف او چیست؟. 52

وظایف گل آرا: 53

ابزار و وسایل کار گل آرا چه می باشد؟. 55

مساحت ساختمان سر درب ورودی: 56

موارد استفاده: گل سرخ. 58

گلاب و اسانس: 60

صنعت گلابگیری: 61

گلاب قوی (Stronger rosewater): 62

ترکیبات شیمیایی: 62

گل فروشی.. 64

صنف طلا فروشی.. 72

صنف طلا فروشی.. 76

نتیجه گیری.. 82

فهرست منابع. 84

 


مقدمه فنون فروش

فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تأمل موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد برخلاف تفکرات رایج، فروشنگدی مجبور ساختن مشتری به خرید نیست فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده به منظور انتخاب صحیح مشتری را صادقانه ر اهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید جلب نماید یک فروشندۀ موفق باید مواردی چون برنامه ریزی، تیپ ظاهری سعه صدر آراستگی و زیبایی محل کار، آداب گفتگو با مشتری، چگونگی تحت تأثیر قرار دادن مشتری، عکس العمل مناسب در مقابل بدگوئیهای رقبا، اهمیت خاتمه فروش، مراحل فروش، اهمیت گزارش دهی به مافوق را بداند و رعایت کند و همین طور سعی در پیشبرد و ارتقاء سطح دانش خود در همه زمینه ها را داشته باشد علی الخصوص اطلاعات مرتبط و با شغل مورد نظرش را براساس همین موضوع به سه صنف (فرش فروشی،طلا فروشی و گل فروشی) مراجعه نمودیم تا از نزدیک با طرح سئوالاتی از فروشندگان محترم درباره نحوه فنون فروشندگی شان اطلاعات کسب نمائیم

علاوه بر سئوالاتی که استاد فرموده اند حدود 40 سوال نیز از فروشندگان شد که به برخی از انها به دلیل دانش اندک نتوانستند پاسخ دهند

  1. آیا نرخ رشد جمعیت روی صنوف تأثیر گذار می باشد؟
  2. آیا این صنف دارای اتحادیه می باشد؟
  3. سیاست های رئیس اتحادیه چیست؟ (فرش گل، طلا)
  4. ایا اطلاع رسانی دقیق انجام گرفته؟
  5. تعیین الگوها؟
  6. تعیین اولویت ها؟
  7. ارائه کارهای نو و جدید وپیش برد به سوی اقتصاد جهانی چگونه بوده؟
  8. بهبود زیرساخت ها چگونه امکان پذیر است؟
  9. درچه صورت واحد صنفی ... پلمپ می شود؟
  10. تعداد واحد صنفی ....در کشور؟
  11. تعداد واحد صنفی ... در جهان؟
  12. چگونه می توان و با چه شماره از یک واحد صنفی شکایت نمود؟
  13. تخلفات در این واحد صنفی چگونه و چه چیزهایی می تواند باشد؟
  14. رسیدگی به تخلفات به عهده چه سازمانی می باشد؟
  15. گران فروشی چه تأثیری در این ... صنف دارد؟
  16. واحدهای مختلف چه عقوبتی پیدا می کنند؟
  17. آیا جایزه های صادراتی به این صنعت تعلق گرفته شرایط پرداخت جوایز صادراتی؟
  18. آیا نیاز مجوز مثبت بوده یا مجوز دارد؟
  19. جهت دریافت معرفی نامه و ارائه به یک بانک به چه صورت و چگونه اقدام نماییم؟
  20. در مورد بیمه فلان صنف ... (قالیبافی) بافندگان به چه صورتی اقدام نموده و به کجا مراجعه شود؟
  21. اگر فردی بخواهد فلان ... واحد صنفی را ایجاد کند چه کارهایی باید انجام دهد به کجاها برود؟
  22. چه مدارکی برای صدور پروانه کسب صنعتی لازم است ؟
  23. آیا دارنده پروانه کسب صنعتی می تواند پس از اخذ پروانه در تمام نقاط شهر واحد صنف یدایر نماید؟
  24. شرایط برگزاری نمایشگاه چیست؟
  25. چه اقداماتی برای صادرات باید انجام گیرد؟
  26. برای تجارت الکترونیکی .... چه باید نمود؟
  27. خرید و فروش به صورت (عمده، منطقه ای ، جهانی) کدام است؟
  28. سمینارهای واحد صنفی کجا و کی برگزار شده و آیا تا بحال برگزار شده است.
  29. در بازار جزء چه گروهی هستید (پیشرو، چالشگر)؟
  30. شبکه توزیع چه اقداماتی برای بهبود انجام داده است؟
  31. آیا در صنعت گردشگری نقشی داشته اید؟
  32. اقتصاد پیشرو در این صنعت (صنف) نسبت به جهان چه جایگاهی دارد؟
  33. واحد صنفی چیست؟
  34. مشکل اصلی صنوف و مجامع امور صنفی را در چه می بینید؟
  35. مشکل ... صنفی ؟
  36. ورشکستگی در هر سه واحد چگونه صورت می گیرد؟ ( و چه موقع ورشکسته تلقی می شود؟)
  37. آیا نیاز به وجود تیم کاری متخصص هست؟
  38. چگونه می توان ... صنف را جهانی نمود یا نامید؟
  39. چه اموزش هایی نیاز هست؟
  40. دریافت تسهیلات بانکی به چه صورت است؟

بیش تر مدیران بازرگانی این گونه می اندیشند که یافتن فروشندگان حرفه ای که بتوانند نیازهای تجاری آن ها را به خوبی تأمین کنند، مشکل است و فروشندگان حرفه ای به ندرت یافت می شوند. برخی از افراد که به نحوی در فعالیت های فروش درگیر هستند، خود را مدیر اجرایی،مدر فروش یا مشاور بازرگانی می خوانند. این در حالی است که امروزه همه مردم به نحوی کار فروش را انجام می دهند، پزشکان، مشاوران حقوقی، نمایندگان دولتی، معماران و نمایندگان تبلیغاتی همگی در جستجوی بازارهای جدید و مشتریان جدید برای فروش خدمات و توانایی های خود هستند.

در عصر کنونی، بازارها بسیار رقابتی شده و شرکت ها به منظور بقا و پیشرفت به درک اصولو فنون فروشو ترغیبمشتریان نیاز دارند. شرکت هایی که وارد فضای بسیار رقابتی بازارهای جهانی قرن بیست و یک شده اند، اگر قصد ارند شکست نخورند، به افرادی نیاز دارند که واقعاً فروشنده های حرفه ای باشند.

بارها از زبان بزرگان علم مدیریت بازرگانی شنیده ایم که یک فروشنده خوب میتواند هر چیزی را بفروشد، زیرا که قدرت در فروش و فروشندگی و توانایی برانگیختن دیگران است،نه در میزان دانش و سطح تحصیلات آکادمیک فروشنده. گرچه این دانش،می تواند زمینه ساز مهارت ایجاد انگیزش در خریدارباشد.

فروش سنتی

فروش یکی ازقدیمی ترین حرفه هاست و شاید یکی از ارکان شکل دهنده ی اجتماع و برآورده سازی نیازهای انسان ها بوده و هست. از شکل سنتی آن که بیش از تصویر حجره های تجار به ذهن متبادر می شود گرفته، تا جهان شبکه ای و دنیای مجازی و بازارهای رقابتی و جهانی دنیای امروز؛ همه، جلوه ها و مصادیق گذشته و امروز فروش است.

اما آنچه بیش تر از ظواهر فروش دچار تغییر شده است، پارادایم ها و مفاهیم اساسی آن است که معلول حوادث و تحولات بنیادی صنعت و زنجیره ی عرضه می باشد.

در فضای سنتی فرشو، به دلیل عرضه ی اندک و رقابتی نبودن فضای فروش، بسیاری از فعالیت های فروشندگی، حول سفارش گیری و تشکیل صف های انتظار توسط مشتریان می گشت و حتی به دلیل دانش  اندک مشتریان از پارامترهای دقیق محصولات وکالاهای جایگزین آن، موجب تحمیل اقلام کم کیفیت و انحصاری به مشتریان می شد. همچنین تصور ذهنی از فروشندگی در نظام سنتی، مبتنی بر شخصیتی پر حرف، چرب زبان، چاپلوس و تا حدی دروغ پرداز شکل گرفته؛ حال آن که بسیاری از این مفاهیم و انگاره ها در طی دهه های گذشته دچار تغییرات اساسی و محتوایی شده اند.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فنون فروشندگی صنوف
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.