فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی هندسه ی مقدس

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره بررسی هندسه ی مقدس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی هندسه ی مقدس


تحقیق درباره بررسی هندسه ی مقدس

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه20

هندسه ی مقدس
اصل قطعاتی از کتابfreddy silva, رازهای موجود

می‌دانید مطالعه هندسه ملموس منجر به مهارت در هنرهای علمی می‌شوددر حالیکه مطالعه هندسه قابل درک و عقلانی منجر به مهارت در هنرهای عقلانی می‌شود زیرا این علم یکی از دروازه هاست که می‌توان از آن به دانش ذات روح رسید و اینکه آن ریشه تمامی دانش هاست .
اصل هندسه مقدس))

 واکنش و تجربه ها در مورد تمامی موضوعات زیبا با توانایی منحصر بفردمان جهت تشخیص نیمه خود آگاه تربیت هندسی از آشفتگی زودگذر امکانپذیر می‌شود. در این سطح کمال موجود در معبد یونان یا نقاشی Vinci ساده نیست زیرا آن از طیف یا مواد خاص ساخته شده است اما به خاطر نسبت های هارمونی موجود در طرح آنها با قوانین هندسه مقدس محدود می‌باشد که خود مظهر امواج هارمونی انرژی ملودی و تناسب جهانی است آنچه احساس ما به آن پاسخ می دهد هارمونی های هندسی و تناسبی و اشکال موجی ایجاد شده در طول به کارگیری هندسه مقدس است . همانطوریکه در اسلام و در تمامی مذاهب هندو و ابراهیم آمده است، هندسه مقدس ابزاری برای مشاهده بقایای خدا و تعدد آن در تربیت جهانی ارائه می‌دهد. بطور قابل توجهی مذهب اسلام هنوز در مذهب اصلی خود از بقایای دستکاری شده حقیقت ازلی وجود دارد. اشکال هنری و مساجد آن همچنین معماری های امروزه بیشتر ساختار جهان نمادهایی از دنیای راستین به عنوان مخلوق خدا را تلفیق می‌کنند. در حقیقت اسلام عقلانی به این روش ستوده شده است . که در آن فلسفه ریاضی منصوب به روش فیثاغورث – افلاطون تاریخ باستان اما در یک دنیای کاملاً مقدس عادی از ناسیونالیسم و خرد گرایی که سرانجام سنت های محرمانه عقلانی یونان را از بین برد. بنابراین آن تصادفی نیست که ما در هنر اسلامی شاهد نمادهایی هستیم که بازتاب کننده اصل مطلب است . شایان ذکر است که اسلام به عنوان سرپرست هندسه مقدس به جای آغازگر آن معروف شده است .

 آن در جائیکه این دانش منشاءدنیوی داشته صحت ندارد.  اما اشکال آن در سراسر Yantms  و مندالای هندو، تبتی و بودایست، حکاکی های سلتک و تزئین کتاب حتی در نقاشی های شنی آمریکای شمالی مشهود است مالکان اولیه هندسه مقدس مصریان بوده اند که اسرار خود در طرحهای خاکی معابد خود، دیوانگار شان در اهرام Giseh که بطور یکدست بیشتر قوانین اصلی جهان را دارد و اینکه اینک بیشتر دانش آموزان آموزشی دیده به فیثاغورث نسبت داده می‌شود. اگرچه این افراد آموزش دیده از هندسه سر برای تمامی حالات کاربرد دنیوی استفاده کرده اند با این وجود واژه geo-metry یا مقیاس خاک در طبیعت متافیزیکی بود. به خاطر اینکه هندسه مقدس جهان را نشان می دهد، اشکال محض و تعادل پویا دارای هدف عالی هستند.
دستیابی به کل معنویت از طریق خود بازتای بنابراین نسبتش ساختاری به کارهای درون خود می‌دهند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی هندسه ی مقدس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.