ارتباطات سازمانی به اشکال مختلفی صورت می گیرد:
• تبادل نامه و یادداشت
• تماس تلفنی
• ارائه گزارش و یا فاکس
اتخاذ تصمیم برای تشکیل جلسه به عوامل متعددی- نظیر رفع نیازهای موجود- بستگی دارد که به شرح زیر است:
§آیا باید اطلاعاتی را منتقل کنید یا این اطلاعات را از دیگران کسب کنید؟
§آیا در صدد اشاعه مفهوم روحیه کار دسته جمعی هستید؟
§آیا قصد دارید نحوه استفاده از وسایل جدید را آموزش دهید؟
§ آیا نیازمند دریافت پاسخی فوری برای حل مسأله ای مهم هستید؟
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپونیت راهنمای مدیریت مؤثر جلسات - 28 اسلاید قابل ویرایش