فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه بهینه سازی مصرف انرژی در برق مترو. doc

اختصاصی از فی دوو پروژه بهینه سازی مصرف انرژی در برق مترو. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بهینه سازی مصرف انرژی در برق مترو. doc


پروژه بهینه سازی مصرف انرژی در برق مترو. doc

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 55 صفحه

 

مقدمه:

بی شک یکی از صنعتهای مهم و اساسی هر کشور و از جمله کشور ما،صنعت حمل و نقل است.در این میان راه آهن شهری (مترو)بنا به دلایل بسیاری از جمله تسریع در مسافرت،ذخیره کردن وقت،جلوگیری از آلودگی هوا،حل مشکل ترافیک،فراهم نمودن آسایش و راحتی برای مسافرین و جلوگیری از بیماری های عصبی و ارائه سرویس سودمند،نقش فعالی را ایفا می کند.و نیز بنا به همان دلایل اتوماتیک کردن و کنترل بهینه آن ضروری است. با اعمال پدیده اتوماسیون به سیستم مترو،نقش راننده حداقل شده و تمامی عملیات هدایت و کنترل قطار از طریق مراکز کامپیوتری انجام می شود.روشها و آلگاریتم هائی که هدف فوق را برآورده سازند می بایست از هر لحاظ ایمن و مطمئن بوده و کمترین خلل و خسارتی را وارد نکنند.

فهرست مطالب:

مقدمه    

فصل اول

1-اصول کنترل اتوماتیک قطار           

1-1-سیستم علامت دهی (Signalling)

1-2- حفاظت خودکار قطار (ATP)     

1-2-1- ایمنی در برابر برخورد قطارهای متوالی

1-2-2- ایمنی حرکت در انشعابات     

1-2-3- ایمنی در برابر افزایش سرعت

1-3 عملکرد خودکار قطار) (ATO      

1-4 طرق مختلف هدایت قطار          

1-4-1- هدایت در حالت نیمه اتوماتیک 

1-4-2- هدایت در حالت کاملاً دستی   

1-5- شرایط کلی حرکت     

فصل دوم            

2-سیستمهای تبادل اطلاعات خط و قطار          

2-1- انواع سیستمهای ارتباط خط و قطار         

2-1-1- سیستم بلوک ثابت ( Fixed Block)       

2-1-1-1- ارسال اطلاعات بصورت پیوسته      

2-1-1-2- ارسال اطلاعات بصورت ناپیوسته    

2-1-2- سیستمهای بلوک متحرک) (Moving Block        

2-2- نمونه هایی از سیستمهای ارتباط خط با قطار          

2-2-1- نمونه سیستمهای بلوک ثابت    

2-2-1-1- سیستمهای با ارسال اطلاعات بصورت پیوسته  

2-2-1-2- سیستمهای ارسال اطلاعات بصورت ناپیوسته               

2-2-2- نمونه سیستم بلوک متحرک      

فصل سوم             

3-مسیریابی اتوماتیک            

3-1- سیستمهای اینترلاکینگ

3-2- مهمترین مزایای سیستمهای اینترلاکینگ الکترونیکی نسبت به نوع رله

3-2-انواع مسیرها

3-3-روشهای کنترل مسیر                                                  

3-4-منطق اینترلاکینگ                                                                                                                  

3-5-واحد پردازشگر اینترلاکینگ                                                                                          

3-6-قوانین ترافیکی ( Traffic Rules)

3-7-کنترل سیگنالها و ماشینهای سوزن در سیستم اینترلاکینگ        

3-7-1- ارسال اطلاعات بین سیستم اینترلاکینگ و کنترلکننده ها      

3-7-2- متمرکز کننده ارسال

3-7-3- کنترل کننده نقاط خط           

3-7-4- ساختار برنامه        

3-7-4-1- ایمنی پردازش

3-7-4-2- پردازشلحظه ای  

فصل چهارم         

4-پست                                                                                                              

4-1-پستهای (lighting and power substion) LPS                            

4-1-1-  کلیدهای 20 کیلوولت                                                                                              

4-1-1-1-کلید 20KV فیوزدار                                                                                  

4-1-1-2-switch – dis connector                                                           

4-1-1-3-ترانسفورمر جریان (current transformer)                            

4-1-2-انواع کلید 20kv نوع IM و QM در پستهای LPS متروی تهران                    

4-1-2-1-ساختمان عمومی کلیدهای 20KV نوع IM                                           

4-1-2-2-ساختار معمولی کلیدهای 20KV نوع QM                                                          

4-1-2-3-کابل های 20KV                                                                                        

4-1-2-1-مشخصات الکتریکی                                                                      

4-1-2-  ترانسفورماتور توزیع                                                                                             

4-1-3-1-کلیات                                                                                      

4-1-3-2-کاور ترانسفورماتور                                                                                             

4-1-3-3-کنترل کننده دمای ترانسفورماتور (TTC-300 A)                                     

4-1-3-  کلیدهای فشار ضعیف                                                                                            

4-1-4-1-مشخصات الکتریکی                                                                                             

4-1-4-1-1-مشخصات بریکر ورودی اصلی و تای بریکر                          

4-1-4-1-2-ترانسفومر جریان                                                                        

4-1-4-2-بریکرهای ورودی تای (ME BREAKER & tie breaker)             

4-1-4-2-1مدهای عملکرد بریکرهای ورودی                           

4-1-4-2-1-1مد دستی MANUAL                                                                  

4-1-4-2-1-2-مد اتوماتیک                                                                                      

4-1-4-2-1-3-مد کنترل از راه دور                                                                            

4-1-4-3-کلیدهای (بریکرهای) توزیع خروجی                                        

4-1-4-3-1-1-کلیدهای نوع H                                                                                  

4-1-4-3-1-2-ساختار کلیدهای نوع H                                                            

4-1-4-3-سیگنال و آلارم جهت انتقال به راه دور                                   

4-1-4-3-1-دستورات برای باز و بستن کلیدهای ورودی و خروجی                           

4-1-4-3-2-20x و (REMOTE ISOLATING CONTACTROS) RIC         

4-1-4-3-3-سیگنالها جهت نمایش موقعیت                                                                  

4-1-4-3-4-سیگنالهای آلارم                                                                                     

4-1-4-سیستم توزیع DC                                                                                          

4-1-5-1-شرح کلی                                                                                                            

4-1-5-2-رکتی فایر شارژر                                                                                    

4-1-5-2-1-امکانات رکتی فایر شارژر                                               

4-1-5-2-2-تجهیزات پانل جلوی رکتی فایر شارژر                                                           

4-1-5-3-پانل توزیع d.c                                                                                          

4-1-5-4-باطریها                                                                                                  

4-2-ریل سوم و کابل                                                                                 

4-2-1-ریل سوم                                                                                                  

4-2-2-ریل سوم شمشیری                                                                                       

4-2-3-ساپورت                                                                                                   

4-2-4-کاور                                                                                                        

4-2-5تجهیزات درز انبساط                                                                        

4-2-6-لنگر ریل سوم                                                                                                       

4-2-7-جوش ریل سوم                                                                                          

4-2-7-1-نحوه عملکرد جوشکاری ریل سوم                                                                   

4-3-خطوط ریل سوم بخش پایانه غرب                                                           

4-3-1- بخش اول خطوط ریل سوم چال سرویس و پارکنیگ                                               

4-3-2- بخش دوم، خطوط ریل سوم تعمیرگاه و خط مثلث                                     

4-3-3- بخش سوم، خط تست                                                                                    

4-4-لایه های مختلف کابل 20kv بکار رفته شده در متروی تهران                            

4-5-اطلاعات فنی در مورد کابل 20 KV                                                                     

4-6-کیفیت سیلیکان رابر (Silicon rubber) و مزایای آن                                    

4-6-1-کاربرد                                                                                         

4-6-2-کیفیت متعلقات کابل                                                                                       

 4-6-3شرح مراحل نصب سر کابل                                                                            

4-6-4-  شرح مراحل نصب مفصل


دانلود با لینک مستقیم


پروژه بهینه سازی مصرف انرژی در برق مترو. doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.