فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم

اختصاصی از فی دوو دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول  را پرورش دادم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول  را پرورش دادم ؟

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات50

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

 

چکیده :

در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ، اگر خواهان پرورش استعدادها و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در افراد هستیم باید نظام آموزش و پرورش را متحول کرد . برای این منظور لازم است هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و کاملی در عرصه ی آموزش و پرورش داشته باشیم .در این فرایند معلم نقش اصلی را ایفا می کند . تنها معلم خلاق است که می تواند دانش آموزان خلاق و نوآور پرورش دهد . اما نکته ی قابل تامل آن است که هر آموزش و پرورش و هر معلمی نمی تواند این بار سنگین رابه مقصد برساند . تنها آموزش و پرورش پویا ، خلاق ، متحول می تواند در تحقق این رسالت تاریخی خویش موفق باشد و این دقیقاً همان نیازی است که در سال گذشته رهبر اندیشمندانه انقلاب اسلامی تحت عنوان « تحول بنیادین آموزش و پرورش » از آن یاد شده است . هسته اصلی تحول در نظام آموزشی ، هم چنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند « خلاقیت است » بنابراین داشتن افرادی که توانایی پرورش پویایی و خلاقیت را دارند از اهمیت خاصی برخوردار است

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.