فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

اختصاصی از فی دوو پایان نامه کارشناسی ارشد عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان


عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش مدیریت بیمه

همراه با پرسش نامه

202 صفحه

چکیده:

موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمان های خدماتی، سود یک هدف مهم هست و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برند باشد. عواملی چون کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند، آگاهی برند و تداعی برند ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند. " آکر "یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است. این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داده ها از نوع پیمایشی است. بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.

برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل 4 شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.

نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده، وفاداری برند و تداعی گر ها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.

واژگان کلیدی: ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، تداعی برند


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.