فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه رشته ارتباط تصویری (گرافیک) هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیکی

اختصاصی از فی دوو پایان نامه رشته ارتباط تصویری (گرافیک) هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه رشته ارتباط تصویری (گرافیک) هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیکی


  پایان نامه رشته ارتباط تصویری (گرافیک)  هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیکی

دانلود پایان نامه آماده

 دانلود پایان نامه رشته ارتباط تصویری (گرافیک)  هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیکی با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 90

چکیده


    هنر گرافیک همچون پوسته‌ای است که هسته حیاتی و فرهنگ ملی را به صورت زیبایی ارائه می‌نماید. هسته یا محتوای هنرگرافیک بر پایه فرهنگ ملی قراردارد.
    در این رساله سعی بر آن شده که از بحث وسیع و گسترده گرافیک ، که یکی از شاخه‌های این رشته ، استندهای تبلیغاتی است ، تعریف مختصری بیان شده است.
    قابل ذکر است که برای ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبلیغات قابل ذکر است که برای ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبلیغات داریم. تبلیغات جنبه‌های گوناگونی دارد. تبلیغات عمومی و تبلیغات بازرگانی ، که در همه این موارد گرافیک محیطی نقش بسیار فراوانی را در جامعه امروزی ایفاء می‌کند که خود نیز تقسیم‌بندی و انواع مختلفی را دارا می‌باشد.
    گرافیک محیطی شامل دو بخش است. گرافیک محیطی دوبعدی و گرافیک محیطی سه‌بعدی
( حجمی ) ، که حیطه عمل بسیار گسترده‌ای دارد. گرافیک محیطی می‌تواند جنبه اطلاع‌رسانی یا حالت تأکید نسبت به موضوعی را داشته باشد و یا جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی و در آخر جنبه‌های تبلیغاتی ، که همه این عوامل کیفیت و عناصر بصری را دربرمی‌گیرند.     
    در بخش گرافیک محیطی ، استندها یکی از موضوعاتی می‌باشند که در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات در جامعه امروزی کاربرد فراوانی دارند.
    به طور کلی استندها را می‌توان به دو شاخه تقسیم نمود :
    1- استندهایی که برای شناسائی یک مکان بکار می‌روند.
    2- استندهایی که برای تبلیغات هستند ، که در این شاخه ، استندهای تبلیغاتی مورد بررسی قرارگرفته است.
    استندهای تبلیغاتی طرحهایی هستند که طرح موضوع مورد نظر را بصورتی برنامه‌ریزی می‌کند که فرم نهایی به تنهایی و با امکانات ویژه در محل مناسب خود قرارگیرد و سوژه مورد نظر را به خوبی معرفی نماید. استندهای تبلیغاتی را نیز می‌توان به دو دسته تقسیم نمود :
    استندهایی که در فضای باز قرارمی‌گیرند و استندهایی که در فضای بسته کاربرد دارند و دربارة هریک از این موارد توضیح داده شده است.
    قابل ذکر است این رساله در چهار فصل هنر گرافیک ، تبلیغات ، گرافیک محیطی و استندهای تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است.

مقدمه


    گرافیک در دنیای پیچیده ارتباطات امروز ، نقش اساسی ایفا می‌کند و به سبب گستردحگی حیطه فعالیت ، به شاخه‌های تخصصی متعددی تقسیم می‌گردد. بدین سبب شناخت عرصه‌های مختلف این هنر بسیط ، برای متخصصین و نیز برای مخاطبین آن ضروری به نظر می‌رسد.
    براساس این ساختار ، این پایان نامه با هدف شناخت هرچه بیشتر از مفهوم گرافیکی محیطی در بخش تبلیغات و استند تدوین گردیده است.
    علت انتخاب این موضوع به این جهت بوده است که نقش استند در اطلاع رسانی شهری و مکانهای خاصی و همچنین تبلیغ کالاها جنبه کاربردی فراوانی دارد که البته در ایران استفاده از اسنتر هنوز به طور کامل جا نیافتاده است از لحاظ گردآوری مطالب در مورد بخش استند منبع زیادی در دسترس نداریم. به خصوص در مورد استندهای شهری در مکانهای عمومی.
    ابتدا اطلاعاتی از کتب مختلف در زمینه گرافیک محیطی گردآوری می‌شد و در زمینه موضوع اصلی پروژه در بخش استند از کتابخانه دانشگاه تهران مطالبی گردآوری گردید که مشکلات و همکاری نداشتن این کتابخانه را در بر داشت. این رساله در 4 فصل تنظیم گردیده شد و به ترتیب تاریخچه‌ای از گرافیک بخش تبلیغات سپس گرافیک محیطی و نهایتاً بخش استندها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب

عنوان    صفحه
    
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول : هنر گرافیک
     1-1- تاریخچه کوتاهی از هنر گرافیک
    1-2- بررسی علم ارتباط تصویری و بصری
فصل دوم : تبلیغات
    2-1- سابقه تاریخی تبلیغات
    2-2- تبلیغات چیست؟
    2-3- مضون تبلیغات
    2-4- شرایط اساسی برای تبلیغات به طرز مؤثر
    2-5- بررسی رنگ در تبلیغات
        2-5-1- تأثیر رنگ در تبلیغات
        2-5-2- عوامل مؤثر در انتخاب رنگ
        2-5-3- رابطه و رنگ و بیننده در تبلیغات
فصل سوم : گرافیک محیطی
    3-1- گرافیک محیطی
    3-2- گرافیک محیطی مسطح یا دوبعدی
    3-3 پیکتوگرامها    
 
فهرست مطالب ( ادامه )

عنوان    صفحه
    
        3-3-1- وظیفه و عملکرد پیکتوگرام
    3-4- گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی ( خط - شکل ، بافت … )
    3-5- اقسام گرافیک محیط حجمی
        3-5-1- گرافیک محیطی و فضاهای عمومی
        3-5-2- گرافیک محیطی فضای باز
        3-5-3- گرافیک محیطی فضاهای بسته
فصل چهارم : استند
    4-1- استند چیست؟
    4-2- تقسیم‌بندی استندها
    4-3- طراحی گرافیکی استند
    4-4- چگونه باید از رنگ در طراحی استند استفاده کرد
    4-5- طراحی خط در استند
    4-6- نمایش و عرضه کالا در استندهای تبلیغاتی
        4-6-1- چگونگی نمایش طرحهای استند
    4-7- تولید
    4-8- حرکت در استند
    4-9- تکامل طرحها
    4-10- انواع استند    
 
فهرست مطالب ( ادامه )

عنوان    صفحه
    
    4-11- طرحهای ثابت و همیشگی
    4-12- استندهای نمایشگاهی
    4-13- استندهای برتر
فهرست منابع و مأخذ
فهرست منابع و مأخذ لاتین
فهرست منابع و تصاویر عکاسی شده
گزارش کار عملی    
 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه رشته ارتباط تصویری (گرافیک) هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.