فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود 30 عدد اقدام پژوهی فقط 10000 تومان

اختصاصی از فی دوو دانلود 30 عدد اقدام پژوهی فقط 10000 تومان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود 30 عدد اقدام پژوهی فقط 10000 تومان


دانلود 30 عدد اقدام پژوهی فقط 10000 تومان

قابل توجه فرهنگیان و دفاتر خدمات  کامپیوتری و کافی نت ها

این پکیج متشکل از 30 عدد گزارش اقدام پژوهی می باشد که در تمامی مقالات فرمت های مورد نیاز رعایت شده است.مشابه این مجموعه با قیمت های بسیار بیشتری در اینترنت به فروش می رسد.که ما آن را با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهیم.

اقدام پژوهی های حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی ها کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

?    چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟
?    حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب وهوایی ایران
?    چگونه می توانم اخلاق و رفتار اسلامی را در دانش آموزان پرورش دهم؟
?    چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب خط نوشتاری زهرا را بهبود بخشم؟
?    چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم؟
?    چگونه در درس انشاء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم.
?    چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟
?    چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز . م را برطرف کنم؟
?    چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش اموز فاطمه را حل کنم
?    چگونه توانم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟.
?    چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟
?    چگونه می توانم میزان علاقه شاگردانم به درس ریاضی را افزایش دهم
?    بررسی علل اشکالات در املا نویسی دانش اموزان و راهکارهای درمان ان
?    چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاس های چمد پایه مقطع ابتدایی
?    چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت وضعیت درس ادبیات فارسی دانش اموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم؟
?    چگونه با روشهای نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش اموزان را تغییر دادم
?    چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم
?    چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم؟
?    چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم
?    چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس در کلاس برقرار کنم
?    چگونه می توانیم نشاط را در دانش اموزان مدرسه در هنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم
?    چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف) را در دانش آموزم بر طرف کنم
?    چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقمند کنم
?    چگونه مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شدم؟
?    چگونه خصلت نیکوی   احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه کنم؟
?    با چه راهکارهایی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟
?    چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود  
?    بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل
?    چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی  را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم
?    چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش‌آموزان  پایه اول را به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم؟


دانلود با لینک مستقیم


دانلود 30 عدد اقدام پژوهی فقط 10000 تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.