فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز

اختصاصی از فی دوو حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز


حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز
دانشگاه صنعتی اصفهان
استاد راهنما: دکتر محمدمهدی سعادتپور
پژوهشگر: سینا قائمی
پاییز 1382
فرمت فایل: PDF و شامل 102 صفحه

چکیده:
در این پایان نامه به حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز تحت بارهای استاتیکی، ارتعاش آزاد و پایداری با استفاده از روش ریتز پرداخته شده است. همچنین دو دسته فرمول بندی ورق ضخیم و نازک مورد توجه قرار گرفته‌اند.
در مرحله اول هندسه مساله با استفاده از نگاشتی یک به یک و معکوس پذیر به مساله متقارن مرکز تبدیل می‌شود. سپس درجات آزادی ورق با بکارگیری توابع شکل هرمیت در ورق نازک، توابع شکل لاگرانژ مناسب در ورق ضخیم و توابع فوریه در جهت محیطی درونیابی می‌گردند. در ادامه، با بکارگیری روش ریتز و اصل مینیمم کردن انرژی کل، روابط مربوط به آنالیز استاتیکی، ارتعاش آزاد و پایداری استخراج می‌شوند. در حل کمانشی ورق، با توجه به عدم توزیع یکنواخت تنش داخل سطح به علت وجود سوراخ، نیاز به حل داخل سطح وجود دارد. در این راستا، حداقل قیود تکیه گاهی جهت آنالیز داخل سطح با بکارگیری روش ضرایب لاگرانژ اعمال می‌گردند. در حل ورق ضخیم نیز جهت کاهش اثر پدیده قفل شدگی برشی به عنوان عامل تاثیر گذار در همگرایی طی روند کاهش ضخامت، از روش انتگرال گیری انتخابی استفاده می‌شود.
مثال‌های حل شده نشان می‌دهند که روش عددی به کار رفته به خوبی قادر به حل مساله بوده و حجم محاسبات در مقایسه با روش اجزای محدود بسیار کمتر است. همچنین با تعداد مناسب توابع پایه، همگرایی حل به سرعت تامین می‌شود. در هر حال جواب‌های به دست آمده در مقایسه با نتایج حاصل از نرم افزار ANSYS از اختلاف ناچیزی برخوردار هستند.



می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/203n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZRlo0UzFNaTRTQ2M


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


حل عددی ورق دایره ای با سوراخ خارج از مرکز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.