فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی ضریب رابط بین جابجایی های خطی و غیر خطی در سیستم های قاب فولادی با بادبندی واگرا

اختصاصی از فی دوو ارزیابی ضریب رابط بین جابجایی های خطی و غیر خطی در سیستم های قاب فولادی با بادبندی واگرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی ضریب رابط بین جابجایی های خطی و غیر خطی در سیستم های قاب فولادی با بادبندی واگرا


ارزیابی ضریب رابط بین جابجایی های خطی و غیر خطی در سیستم های قاب فولادی با بادبندی واگرا پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: ارزیابی ضریب Cd (رابط بین جابجایی های خطی و غیر خطی) در سیستم های قاب فولادی با بادبندی واگرا (EBF)
دانشگاه علم و صنعت ایران
استاد راهنما: دکتر احمد نیکنام – دکتر ابراهیم ثنایی
پژوهشگر: یعقوب خوشنود
آذر 1378
فرمت فایل: PDF و شامل 149 صفحه

چکیده:
در طراحی لرزه‌ای، بیشینه جابجایی جانبی غیرخطی (واقعی) یک سازه ناشی از زلزله‌های شدید را می‌توان با اعمال ضریبی بنام ضریب افزایش تغییر مکان (Cd) بر جابجایی‌های حاصل از تحلیل خطی سازه تحت اثر بارهای جانبی آئین‌نامه‌ای تخمین زد. تخمین جابجایی واقعی سازه (پاسخ غیرخطی) از روی جابجایی حاصل از تحلیل خطی که به آسانی توسط مهندسین و بوسیله بیشتر برنامه‌های تحلیل سازه‌ای انجام می‌شود، می‌تواند در تعیین حداقل فاصله مجاز بین دو ساختمان مجاور، تعیین محدودیت جابجایی نسبی طبقات به منظور کنترل کرنش در مصالح و اجزا غیرسازه‌ای و تاسیساتی و ... کاربرد داشته باشد. ضریب افزایش تغییر مکان نیز همانند دیگر پارامترهای لرزه‌ای یک سازه مثل ضریب رفتار، به مشخصات زلزله ورودی، پریود اصلی ارتعاش سیستم، تعداد درجات آزادی سیستم و ... بستگی دارد. در این پایان‌نامه تلاش بر این بوده است که ضریب Cd برای سیستم‌های قاب فولادی با بادبندی واگرا (EBF) با تعداد درجات آزادی (طبقات) مختلف تحت اثر 9 زلزله مبنا مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و تغییرات نسبت ضریب افزایش تغییر مکان به ضریب رفتار (Cd/R) نسبت به ضریب کاهش نیرو ناشی از شکل‌پذیری (R)، پریدطبیعی ارتعاش سیستم (T) و نیز نسبت پرید طبیعی ارتعاش سیستم به پرید غالب (T/Tg) بصورت جداول و نمودارهایی ارائه شده است. مقایسه نتایج بدست آمده با سایر تحقیقات و نیز با مقادیر ارائه شده در آئین‌نامه‌های 2800 ایران، UBC-97 و UBC-94 بخشی دیگر از این رساله را تشکیل می‌دهد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/133n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی ضریب رابط بین جابجایی های خطی و غیر خطی در سیستم های قاب فولادی با بادبندی واگرا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.