فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه طراحی سایت جامع

اختصاصی از فی دوو دانلود پایان نامه طراحی سایت جامع دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه طراحی سایت جامع


دانلود تحقیق طراحی سایت جامع

مقدمه:

 

 

               آنچه در تقابل انسان و اطلاعات اهمیت می یابد، دسترسی به دریای از اطلاعات جامع و کامل است که برای نیل به این مهم، نیاز به اخذ تدابیری می باشد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. تا پیش از دهه 1990 کار باکامپیوتر مایه شرمساری بود، و سپس ناگهان همه افراد تمایل داشتند تا با کامپیوتر کار کنند. بسیاری از خانواده ها تمایل داشتند تا سایت های وب مختص خود داشته باشند. شما به اطلاعات نیاز دارید و همانند در آمدن قارچ از زمین در داخل یک جنگل صدها سایت وب در رابطه با هر موضوع قابل تصوری متولدشدند.

 

 

       و حال تصور کنید در دنیای پیچیده و پر کار امروز و با در نظر گرفتن مشغله و دوری راههای ارتباطی و ترافیک های سنگین اگر تمایل داشته باشید با مدیر یا مسئولان سازمان یا ارگان خاصی ارتباط برقرار کنید با چه مشکلاتی روبه رو می شوید. و اگر بخواهید هروز از تغییرات محیط و عملکرد کار باخبر باشید این مشکلات تاچه حد زمان و انرژی شما را میطلبد . و بدین ترتیب در می یابید که داشتن میل ، اینترنت ، وب و.... همه به شما کمک می کنند تا بتوانید در راهبرد کارهایتان هرچه سریعتر و آسانتر کوشا باشید. چه بسا که حتی وجود پایگاه داده ای مستحکم و مطمئن میتواند شما را در این راه مدد کند.

 

           بنابراین وجود یک سایت که دارای امکانات ویژه کاربردی با سطح دسترسی هاس مختلف و امنیت بالا برای حفاظت از ارتباط و پایگاه داده شما میتواند بخش اعظم نیازهای شما را در زمان اندک پاسخ گو باشد. در برسی های انجام شده اولویت بیشتر در این پروژه برای   ارتقاه رابطه مربی و والدین و سپس ارتباط Onlin بین مربی و مدیر و والدین بوده است. بدین وسیله خواسته ایم تا این ارتباط را در هر زمانی برای همه کابران در جهت بهبود کمی و کیفی تربیتی کودکان و بررسی مشکلات و و مسائل پیرامون آنها در مهد و خانه داشته باشیم. همچنین سعی شده تا با استفاده از امکانت امنیتی موجود در ASP.NET   آسایش خاطر همه کاربران در هر رده ای تا حد امکان فراهم شود. و خانواده ها بتوانند به راحتی و حتی در اوغات فراغت کوتاهی در محل کار خود و با اتصال به اینترنت از برنامه های اتی مهد با خبر شموند و برنامه ریزی نمایند. همچنین با مربی مهد در ارتباط باشند و برای او میل بزنند یا از عکسهای جشن انتخاب و برای چاپ سفارش دهند. در صورت نیاز یا تمایل در جلسات مهد یا فعالیتهای فوق برنامه شرکت نمایند. همچنین از اخرین اطلاعات علمی، آکوزشی، پزشکی و .... از طریق سایت اطلاع یابند.

 

در واقع این سایت پل ارتباطی کاملی است بین خانه و مهد تا بتواند باعث رشد و تکامل بهتر کودکان در محیطی گرم و آرام بشود.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه طراحی سایت جامع
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.