فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی راهکارهای امنیت اطلاعات با استفاده از علم بیومتریک هوشمند در قالب ورد 127 صفحه

اختصاصی از فی دوو پایان نامه بررسی راهکارهای امنیت اطلاعات با استفاده از علم بیومتریک هوشمند در قالب ورد 127 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی راهکارهای امنیت اطلاعات با استفاده از علم بیومتریک هوشمند

امروزه پیشرفت علم و فناوری چنان سرعت و شتاب فزاینده­ای به خود گرفته که دیگر به سادگی نمی توان بر زمان پایان دقیق یک اصل و اغاز یک دوره جدید اتفاق نظرداشت. پدیده­های جدید پی در پی در حال ظهورند و هر یک به شدت بر ساختارهای
 فرهنگی- اجتماعی- جغرافیایی و سیاسی زندگی انسان تاثیر می گذارد و به علت گستردگی این تاثیر و عمق نفوذ آن کشورهای مختلف در میزان توجه و اهتمام و به هر مورد شکاف میان کشورهای فقیر و غنی و از هر لحاظ از جمله علمی- صنعتی و اقتصادی روز به روز در حال افزایش است. از جمله این پدیده ا می توان فناوری بیومتریک را نام برد که هر چه از تخصصهایی سود می جوید که هر یک از آنها سابقه دیرینه در علم و صنعت دارند ولی دارای تعاریف و مفاهیم و کاربست های نو و جدید است. این فناوری که در واقع روشهای تامین با تایید هویت افراد بصورت خودکار طبق شناسنامه فیزیولوژیکی یا رفتاریست . در عین حال در تعداد مراکز حساس که نیازمند به ضریب امنیت بالایی بودند نیز بکار گرفته شده است. شناسایی افراد برای کنترل دسترسی آنها به منابع امنیتی همواره مورد توجه بشر حتی از زم آنهای بسیار قدیم بوده است. امروزه نیز تامین امنیت یکی از شاخه­های بسیار فعال علوم تحقیقات است و با گسترش هر چه بیشتر ارتباطات و اشتراک منابع مالی-فنی و...نیاز به آن بیشتر احساس می شود . سیستم های کامپیوتری سرعت - دقت و برنامه­ریزی­های پیچیده­ای را برای ما به ارمغان آورده است. از مدتی قبل مشخصاتی مانند قیافه - رنگ چشم و...برای شناسایی افراد بکار می­رفته است و معمولی بوده است. که از جمله  این مشخصات  نام و نام خانوادگی افراد در شناسنامه یا کارت­های شناسایی آنها ثبت شود­. ویژگی های یاد شده به همراه مشخصات فیزیولوژیکی و مشخصات رفتاری مجموع روش­هایی را در بر می­گیرند که به علم بیومتریک هوشمند معروفند.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی راهکارهای امنیت اطلاعات با استفاده از علم بیومتریک هوشمند در قالب ورد 127 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.