فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله انگلیسی برند های قابل اعتماد مشتری در رسانه های اجتماعی: مفهوم، مقیاس توسعه و اعتبار سنجی(2014)

اختصاصی از فی دوو مقاله انگلیسی برند های قابل اعتماد مشتری در رسانه های اجتماعی: مفهوم، مقیاس توسعه و اعتبار سنجی(2014) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله انگلیسی برند های قابل اعتماد مشتری در رسانه های اجتماعی: مفهوم، مقیاس توسعه و اعتبار سنجی(2014)

Consumer Brand Engagement in Social Media: Conceptualization, Scale
Development and Validation
Linda D. Hollebeek a,⁎& Mark S. Glynn b& Roderick J. Brodie c
a Waikato Management School, The University of Waikato, Department of Marketing, Private Bag 3105, Hamilton 3240, New Zealand
b AUT University, Faculty of Business and Law, Department of Marketing, Private Bag 92006, Auckland 1142, New Zealand
c University of Auckland Business School, Department of Marketing, Private Bag 92019, Auckland 1142, New Zealand
Available online 29 April 2014


دانلود با لینک مستقیم


مقاله انگلیسی برند های قابل اعتماد مشتری در رسانه های اجتماعی: مفهوم، مقیاس توسعه و اعتبار سنجی(2014)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.