فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیکی در بافت فرسوده

اختصاصی از فی دوو بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیکی در بافت فرسوده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:89

چکیده:
یکی از مشکلات جامعه امروز، معضل ترافیک و جابه جایی است. این مقوله در شهرهای بزرگ نمود بیشتری پیدا کرده است، زیرا شهرهای که از قدیم الایام برنهاده شده اند و امروز با گسترش جامعه بشری وسعت پیدا کرده اند، دارای معضلات بیشتری در زمینه حمل و نقل و نظام جابه جایی هستند. خصوصاً در بافت قدیمی آن که در ابتدا فضایی مناسب برای روند رو به افزایش جمعیت شهرنشین در نظر گرفته نشده است. بر این اساس مشکلات ترافیکی را در بافت قدیم که از آن به عنوان بافت فرسوده یاد می شود، بررسی می شود.
و در خلال آن عوامل موثر بر این مقوله را ذکر خواهد شد. هدف این تحقیق بررسی موردی مشکلات نظام و جابه جایی در بافت فرسوده در شهر مشهد در محدوده مرکزی شهر موسوم به محدوده ثامن است.
در دو روز متفاوت و صبح و بعدازظهر بررسی شده است. در این تحقیق از روش جمع آوری اطلاعات کتابخانه ایی و مدارک اسنادی و تهیه عکس و نقشه از بافت مورد مطالعه قرار می گیرد.
مشاهده از بافت، به طور همزمان شامل مشاهده مستقیم مشاهده غیر مداخله ای، مشاهده قطعی، استفاده گردیده است. و همچنین از روش جمع آوری پرسش نامه از افراد واقع در بافت استفاده شده است.
در نتیجه روش تحقیق بر اساس سه روش کمی، کیفی و پیمایشی، به طور معید شان و با قالب بودن روش تحقیق پیمایشی در شهرسازی صورت پذیرفته است.
نتایج حامل از این تحقیق بررسی و ارزیابی نظام جابه جایی در بافت فرسوده و معرفی مشکلات و اولویت بندی آن ها خواهد بود.

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیکی در بافت فرسوده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.