فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها-تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث

اختصاصی از فی دوو پاورپوینت ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها-تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها-تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث

ETBA یک تکنیک نسبتا جدید است که بر پایه برخی از اصول پایش مدیریتی و درخت ریسک (MORT) بنا نهاده شده است . که یک رویداد را به صورت یک جریان انرژی ناخواسته تعریف می کند . یک حادثه زمانی بوجود می آید که یک جریان انرژی ناخواسته تولید شده و بدلیل عدم حفاظ کافی در مسیران به اهداف مختلفی برخورد نموده و باعث صدمه به افراد و یا ایجاد خسارت مالی می گردد.شکل 1-12 بنابراین جریان ناخواسته انرژی باعث ایجاد یک رویداد شده و اگر نتایج این رویداد نامطلوب باشد حادثه ایجادمی شود .

•تکنیک رد یابی انرژی و تجزیه وتحلیل حفاظها که به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث مورد استفاده قرار می گیرد در اصل از تکنیک پایش مدیریتی و درخت ریسک منتج شده است.در روش mortمعمولا چند عامل به عنوان علل وقوع حادثه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و خود حادثه نیز بصورت رها شدن جریان نا خواسته ای از انرژیکه در اثر نا مناسب بودن حفاظها بوقوع می پیوندد تعریف می شود . در منابع علمی دیگر نیز بر تعریف فوق از حادثه تاکید شده است بعنوان مثال استفن بیان میکند که حادثه بدلیل فقدان و یا نا مناسب بودن موانع و کنترلها و انتقال ناخواسته انرژی رخ می دهد .
•تکنیک رد یابی انرژی و تجزیه وتحلیل حفاظها که به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها-تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.