فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو به روش کار امتیازی متوازن و مدل کانو

اختصاصی از فی دوو ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو به روش کار امتیازی متوازن و مدل کانو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

این فایل حاوی متن یک پایان نامه با 117 صفحه است، 970 پرسشننامه از افراد پرسیده شده که از این تعداد 170 پرسشنامه متعلق به رانندگان اتوبوس های BRT و 800 پرسشنامه از مسافران پرسیده شده که 400 پرسشنامه راجع به عمبکرد اتوبوسرانی و 400 عدد متعلق به مدل کانو می باشد تحلیل های بسیاری انجام شده و پایان مفیدی برای رشته های مدیریت ، صنایع و MBA می باشد

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                           صفحه

1-1      مقدمه. 2

1-2      بیان مسئله پژوهشی.. 2

1-3     اهمیت موضوع پژوهش.... 3

1-4-        پیشینه پژوهش.... 4

1-5-        اهداف پژوهش.... 10

1-5-2 اهداف فرعی.. 10

1-6-         فرضیات پژوهش.... 10

1-6-1 فرضیه اصلی.. 10

1-6-2 فرضیات فرعی.. 11

1-7-        روش پژوهش.... 11

1-8-        قلمرو پژوهش.... 11

1-8-1 قلمرو موضوعی.. 11

1-8-2 قلمرو مکانی.. 12

1-8-3 قلمرو زمانی.. 12

1-9-        تعریف‌های عملیاتی.. 12

2-1-      مقدمه. 15

2-2- ارزیابی عملکرد. 15

2-2-1-                      تاریخچه اندازه گیری عملکرد. 15

2-2-2- تعاریف ارزیابی و ارزیابی عملکرد. 21

2-2-3 عوامل موثر در ارزیابی عملکرد. 23

2-2-4 مزایای نظام ارزیابی عملکرد. 24

2-2-4-2- برای ارزیابی کننده 25

2-2-4-3- برای ارزیابی شونده 25

2-2-5 اثرات نهایی ارزیابی عملکرد. 25

2-2-6- چالش های ارزیابی عملکرد. 26

2-2-7- مدیریت عملکرد. 27

2-2-8- برخی از مفاهیم الزامی در مسیر ارزیابی عملکرد. 27

2-2-8-1- معیار های ارزیابی (شاخص ها). 27

2-1-8-2- موجود بودن دادههای لازم. 27

2-2-9-         معیار های ارزیابی عملکرد سازمان.. 28

2-2-10-       مدلهای ارزیابی عملکرد. 28

2-3-        تشریح مدل کارت امتیازی متوازن به عنوان مدل محوری... 29

2-3-1- کارت امتیازی متوازن و تاریخچۀ مختصر آن.. 29

2-3-2- انواع کارت امتیازی متوازن.. 30

2-3-2-1-کارت امتیازی متوازن نسل اول. 30

2-3-2-2-                   کارت امتیازی متوازن نسل دوم. 31

2-3-2-3-کارت امتیازی متوازن نسل سوم. 31

2-3-3 چشم انداز BSC برای ارزیابی و تحول سازمانی.. 33

2-3-3-1-                   چشم انداز مشتری.. 34

2-3-3-1-1 مزیت عملیاتی (operational excellenc): 35

2-3-3-1-2 رهبری محصول Product leadership: 35

2-3-3-2- چشم انداز فرآیند داخلی (Internal Process Perspective): 35

2-3-3-2-                   چشم انداز رشد و یادگیری.. 36

2-3-3-4-چشم انداز مالی.. 36

2-3-3-5-                   چشم انداز محیط زیست.. 37

2-3-3-6-                   چشم انداز ایمنی و امنیت.. 37

2-3-4 - ضرورت های اندازه گیری عملکرد و نیاز به BSC.. 37

2-4 دیدگاه کانو در مورد کیفیت.... 39

2-4-1 کیفیت اساسی.. 40

2-4-2 کیفیت عملکرد. 41

2-4-3 کیفیت انگیزشی.. 41

2-4-4 نحوه تحلیل جدول کانو.. 41

2-5 پیشینه تحقیقات... 42

2-5-1- پیشینه تحقیقات داخلی.. 42

2-5-3- پیشینه شرکت اتوبوسرانی.. 44

فصل سوم. 47

3-1 مقدمه. 48

 

3-2-روش تحقیق.. 48

3-3- جامعه آماری... 49

3-4 روش نمونهگیری... 50

3-4-1 حجم نمونه آماری... 50

3-5 روش جمع‌آوری اطلاعات... 51

3-5-1 اجزای پرسشنامه رضایت مسافران.. 52

53

امتیاز. 53

3-5-3 روایی و پایایی پرسشنامه. 54

3-5-3-1- روایی پرسشنامه ها 55

3-5-3-2- پایایی پرسشنامه. 55

3-7 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 58

3-8 خلاصه فصل.. 59

4-1 مقدمه. 61

4-2-3-1-منظر مشتری... 70

4-4- استراتژی تعیین شده در اتوبوسرانی.. 81

4-4-2 تعیین استراتژی برای اهداف کلان سازمان اتوبوسرانی.. 86

4-4-3 نقشه راهبردی سامانه اتوبوس های تندرو. 88

4-5- تعیین نوع اهداف راهبردی بر اساس مدل کانو (انگیزشی، عملکردی، اساسی). 89

5-1 مقدمه. 93

5-2-1- نتایج بدست آمده از آمار توصیفی.. 93

5-2-1-1- نتایج بدست آمده از آمار توصیفی مسافران.. 93

5-2-2- نتایج به دست آمده از آمار استنباطی.. 94

5-4 پیشنهادات... 98

پیوست ها 102


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو به روش کار امتیازی متوازن و مدل کانو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.