فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نت گوشی (فارسی) آهنگ خدا خواسته مهستی

اختصاصی از فی دوو نت گوشی (فارسی) آهنگ خدا خواسته مهستی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نت گوشی (فارسی) آهنگ خدا خواسته مهستی


نت گوشی (فارسی) آهنگ خدا خواسته مهستی

نت گوشی (فارسی) آهنگ خدا خواسته مهستی

متن اهنگ بسیار زیبانی خانم مهستی با نام از خدا خواسته :

به من نگاه کن واسه ی یه لحظه
نگات به صد تا آسمون میارزه
من از خدامه بکشم نازتو
تا بشنوم یه لحظه آوازتو
من از خدامه پیش تو بمونم
جواب حرفاتو خودم بخونم
من از خدامه بمونم دیوونه ات
سر بذارم رو شهر امن شونه ات
من از خدامه بمونی کنارم
من که بجز تو کسی رو ندارم
من از خدامه که نباشه دوری
فقط دلم میخواد بگی چجوری
من از خدامه که یه روز دعامون
بره تو آسمون پیش خدامون
به عشق این که بعد اون همه درد
خدا یه بار نگاهی هم به ما کرد
***
به من نگاه کن واسه ی یه لحظه
نگات به صد تا آسمون میارزه
من از خدامه بکشم نازتو
تا بشنوم یه لحظه آوازتو
من از خدامه پیش تو بمونم
جواب حرفاتو خودم بخونم
من از خدامه بمونم دیوونه ات
سر بذارم رو شهر امن شونه ات
من از خدامه بمونی کنارم
من که بجز تو کسی رو ندارم
من از خدامه که نباشه دوری
فقط دلم میخواد بگی چجوری
من از خدامه که یه روز دعامون
بره تو آسمون پیش خدامون
به عشق این که بعد اون همه درد
خدا یه بار نگاهی هم به ما کرد

برای دانلود نسخه کامل این نت به لینک دانلود مراجعه کنید


دانلود با لینک مستقیم


نت گوشی (فارسی) آهنگ خدا خواسته مهستی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.