فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله فناوری نانو در خدمت سرمایه گذاری

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله فناوری نانو در خدمت سرمایه گذاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده:

رشد و پویایی اقتصاد کشور با مشارکت عمومی تمامی اقشار جامعه امکانپذیر است ،ایجاد امکان سرمایه گذاری برای تمامی اقشار جامعه در بازار بورس اوراق بهادار،گامی درجهت افزایش مشارکت عمومی درتوسعه اقتصاد ملی است.فراهم آوردن امکانات لازم ازجمله تکنولوژی فناوری اطلاعات ونانو،باعث تسریع دررشد این گونه بازارها می شود. فناوری نانو با چشم انداز 15 ساله،یک فناوری انقلابی و متحول کننده و توان بخش بشمار می آید.

در این مقاله با نگاهی به حرکت جهانی  به سمت توسعه فناوری نانو،زمینه های اصلی سرمایه گذاری در فناوری نانوذکر شده وبرآوردی ازبازاروهزینه های صورت پذیرفته این فناوری درزمینه تامین منابع مالی انجام می شود. دراین راستا به بیان نقش دولت در مقام تنظیم گر مشتری وپشتیبان پرداخته وچگونگی بازگشت سرمایه به شرکت های سرمایه گذاری بررسی خواهد شد.

واژگان کلیدی: فناوری اطلاعات ،توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری

مقدمه:

با گسترش روزافزون فناوری اطلاعات در همه بخش‌ها وسازمان‌ها ومشاهده آن در اکثر فعالیت‌ها،تحولات عظیمی درروش اجرایی کارها شده است. تغییرات سریع درفناوری اطلاعات،گسترش همه جانبه سیستم‌های چندکاربره و تمایل سازمان‌ها به تهیه واجرای سیستم‌ها و نرم‌افزارهای جدید، سبب شده است تا رایانه‌ها، خیلی ساده‌تروبیشتر از گذشته مورد استفاده قرار گیرند.پیشرفت‌های سریع درفناوری اطلاعات، روش‌های کسب وکار وانتشار اطلاعات مالی را متحول کرده است. فناوری اطلاعات روش انجام کار را که از شکل کاغذی وسنتی بود به صورت دیجیتالوالکترونیکی تبدیل کرده است و این تغییر موجب کوتاهی زمان دسترسی به اطلاعات و نحوه تغییر مبادلات پولی و اطلاعاتی گشته است.امروزه رایانه در رأس هرم فناوری اطلاعات قرار داردوبه عنوان نگهدارنده و پردازنده اطلاعات درکلیه رشته‌ها و شاخه‌های علمی، اجتماعی، خدماتی، تجاری، سیاسی و ... کاربرد یافته و امکان تحلیل سیستمی مجموعه‌های سازمان یافته را از دیدگاه‌های نو و با بررسی و ارزیابی روابط متقابل بین عوامل و متغیرهای گوناگون فراهم آورده است.

رایانه چهار راه اصلی اکثر فناوری‌ها به شمار می‌آید و از دو بخش تشکیل شده است:

1) سخت‌افزار:سخت‌افزار عبارت است از تجهیزات فیزیکی که وظایف داده پردازی الکترونیکی دریک سیستم را به عهده دارد و شامل واحد پردازش مرکزی و پیرامونی، ورودی، ستاده، ذخیره‌سازی و دستگاه‌های ارتباطی مخابراتی است بطورکلی بخش فیزیکی و قابل لمس یک سیستم کامپیوتری را می‌توان سخت‌افزار اطلاق کرد .

2) نرم‌افزار:نرم‌افزار دستورهای تعریف شده‌ای است که فعالیت‌ها و وظایف سخت‌افزار را کنترل می‌کند. مجموعه دستورهایی که به یک رایانه می‌گوید یک فعالیت یا وظیفه را چگونه انجام دهد برنامه رایانه نامیده می‌شود. نرم‌افزارها به دو دسته تقسیم می‌شوند 1- سیستمی  2- کاربردی

2-1) نرم‌افزار سیستمی دستورهای برنامه کاربردی را تفسیر کرده و مشخص می‌کند که سخت‌افزار چگونه آنها را انجام دهد و برنامه‌های کاربران را به وسیله ترجمه زبان ماشین، برای اجرا مهیا می‌کند.


مقاله به صورت ورد قابل ویراش میباشد ( word)

تعداد صفحات مقاله 16 صفحه میباشد 

فایل مقاله بعد از خرید قابل دانلود میباشد 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فناوری نانو در خدمت سرمایه گذاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.