فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی امنیت و صرفه جویی با شبکه های خصوصی مجازی VPN

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره بررسی امنیت و صرفه جویی با شبکه های خصوصی مجازی VPN دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی امنیت و صرفه جویی با شبکه های خصوصی مجازی VPN


تحقیق درباره بررسی امنیت و صرفه جویی با شبکه های خصوصی مجازی VPN

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 36 صفحه

 

 

 فهرست

VPN چیست

رمز گذاری

سیستم های کد گذاری با کلید خصوصی (متقارن)

سیستم های رمز گذاری با کلید عمومی (غیر متقارن)

امنیت پروتکل اینترنت

تایید داده و کاربر

اهداف و انواع VPN ها

خلاصه ای از مزایایVPN

فوائد صرفه جویی در هزینه

نتیجه گیری

شبکه خصوصی سازی

مکانیزم اعتبار سنجی

انواع VPN ها

مشخصه ها در برنامه کاربردی

تونل بندی

پیوندهای خارجی

 

 

 

 

   

 

 

امنیت و صرفه جویی با شبکه های خصوصی مجازی

) VPN(Virtual Private Network

در اقتصاد جدید امروز، تجارت های کوچکی که با تجارتهای منطقه ای و محلی سرور کار دارند باید بازارهای جهانی و منطقه ای را مد نظر قرار دهند. بسیاری از شرکتها دارای امکانات و لوازمی هستند که در اطراف کشور و یا دنیا پراکنده می باشند. در همان لحظه ملاحظات امنیتی و حفاظت شبکه ها ازدسترسی هکرها و حملات Dos و ارسال اطلاعات بر روی اینترنت بسیار شایع و متداول است بر طبق آنکه شرکتها فعالیت محلی، ملی یا جهانی داشته باشند آنها همگی یک چیز را احتیاج دارند، راهی برای نگهداری سریع، مطمئن و قابل اعتماد در ارتباطات در محلی که دفاتر و کارگران در آنجا مستقر هستند.

تاکنون چنین ارتباطی تنها از طریق استفاده از خطوط اجاره ای تلفنی و استفاده از شبکه با گسترده زیاد (WAN) قابل اجرا بود. خطوط اجاره ای شرکتها را قادر می‌سازد که شبکه های خصوصی را در گسترده های جغرافیایی مختلف توسعه و گسترش دهید. علاوه بر این شبکه WAN مزایای زیادی را بر روی شبکه های عمومی مانند اینترنت فراهم می کند و می توان اطمینان، بازده و امنیت را در این نوع شبکه ها به ارمغان بیاورد. متاسفانه خطوط اجاره ای برای نگهداری گران قیمت هستند زیرا هزینه های بالایی در زمینه فاصله میان شرکتها دارند.

همانگونه که محبوبیت اینترنت افزایش می یابد تجارتها به سمت آن متمایل می شوند و بعنوان یک راه مقروه به صرفه از آن شبکه های خود را توسعه می دهند. این محبوبیت مداوم اینترنت به سیر تکاملی شبکه های خصوصی مجازی سوق داده      می شود.

یک VPN اتصالی است که اجازه می دهد داده های خصوصی بطور محرمانه ای از طریق یک شبکه مشترک و یا عمومی ارسال شوند همانند اینترنت. در حقیقت یکی از نیروهای جلو برنده و حامی VPN اینترنت و حضور جهانی آن می باشد. باوجود VPN ها لینکهای ارتباطی میان کاربران و سایتها می تواند به سرعت در دسترس باشد در حالی که ارزان و ایمن در سراسر دنیا وجود دارد. بدین ترتیب VPN ها سازمانهایی را برای گسترش خدمات شبکه ای خود به ادارات زیر شاخه و کاربران از راه دور در اختیار قرار می دهند. مانند کارمندان در حال سفر، ارتباطات از راه دور شرکاء استراتژیک- که این کارتوسط ایجاد یک WAN خصوصی از طریق اینترنت می باشد.

با تمامی این مزایا تجارتهای کوچک اغلب مشتاق هستند تا سودهای بوجود آمده از طریق VPN ها را بدست آورند. بهر حال آنها مشتاق هستند تا در ابتدا بیشتر یاد بگیرند .

VPN چیست

 

ادامه...


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی امنیت و صرفه جویی با شبکه های خصوصی مجازی VPN
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.