فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

اختصاصی از فی دوو چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟


 چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر اسپنسر جانسون راه نوشتن کتاب‌های پرفروش را خوب بلد است. معمولاً به سراغ مضامینی می‌رود که اغلب دوست دارند درباره‌ی آن‌ها بدانند و مشکلاتشان را از این طریق حل‌وفصل کنند.
« چه کسی پنیر مرا جابجا کرد» یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین کتاب‌های اوست که از فروش میلیونی در سراسر دنیا برخوردار شده است. در ایران نیز انتشار آن با شهرت و اقبال بسیار همراه بود به همین خاطر مترجمان مختلفی آن را به فارسی برگردانده‌اند البته با اسامی کمی متفاوت!

کتاب حاضر که توسط نشر کتاب آمه منتشر شده یکی از یکی از موفق‌ترین ترجمه‌های این کتاب به فارسی است و تاکنون سی‌ونه بار تجدید چاپ‌شده است و مجموع شمارگان آنم از صد هزار نسخه گذشته باشد.

اسپنسر جانسون در کتاب خود به شکلی جذاب و همه‌فهم کوشیده به خواننده بیاموزد به‌سادگی زندگی را درک کند. او همچنین به کمک چند موش که شخصیت‌های اصلی این کتاب شبهه روایی هستند، راه‌های به وجود آوردن تغییر در زندگی و ایجاد تنوع را هم آموزش می‌دهد.

کن بلانچارد در معرفی کوتاهی که برای این کتاب نوشته ادعا می‌کند پس از هر بار خواندن نکته‌ی تازه‌ای نصیب خواننده می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد چگونه در برابر تغییرات زندگی درست عمل کرده و از آن در راستای کسب موفقیت (در هر زمینه‌ای که می‌خواهد باشد) استفاده کند.

کتاب از سه بخش برخوردار است. که درواقع هرکدام آن‌ها یک مرحله از طریقه کسب موفقیت را نمایندگی می‌کند:

۱-کشف تغییرات زندگی
۲-نحوه روبرو شدن با این تغییرات
۳-چگونه آموزه‌های کتاب را بازندگی خود انطباق داده و از روش بکار رفته در آن برای کسب موفقیت استفاده کنید، روشی که به شیوه جابجایی با پنیر معروف شده.


دانلود با لینک مستقیم


چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

کارافرین استرس در کار

اختصاصی از فی دوو کارافرین استرس در کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرین استرس در کار


مقاله استرس در کار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:97

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

-1 مقدمه

از آن‌جا که هر شغلی با استرس همراه است برخی از مشاغل استرس‌های زیادی دارند واین امر معلول آن کار، نوع وظایف و مسئولیت‌های این‌گونه شغل‌ها می‌باشد. اغلب مشاغل درمانی از جمله پرستاری و پزشکی و همچنین حرفه‌هایی که با خدمات انسانی سر و کار دارند از جمله شغل‌هایی هستند که استرس زیادی را ایجاد می کنند. حرفه معلمی و تدریس نیز از جمله مشاغل پر استرس ویژه ذکر شده‌اند. جنبه‌های منفی شغل معلمی مانند مشکلات انطباقی دانش‌آموزان و فقدان علاقه آنها، کلاس‌های پرازدحام، انتقالات اجباری گزارشات بیش از حد، عدم وجود والدین حمایت کننده و فقدان مدیران حمایت کننده از جمله استرس‌زاها برای معلمان هستند (تیکس و فریز، 1998).

در سال‌های اولیه تحقیق بر روی استرس میان روان‌شناسان شغلی و متخصصان شغلی و مهندسان عوامل انسانی اختلاف‌نظر وجود داشت. تحقیقات اخیر گواه است که درمورد استرس یک هماهنگی وجود دارد و آن این است که استرس به عنوان یک حالت روان‌شناختی تعریف می‌شود که ارزیابی فرد از توانمندی‌های خود در مواجهه با درخواست‌هایی که وی با آنها مواجه شده است و توانایی او برای مقابله است (کاکس، 1987).


دانلود با لینک مستقیم


کارافرین استرس در کار

کارافرینی اعتماد به نفس

اختصاصی از فی دوو کارافرینی اعتماد به نفس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی اعتماد به نفس


مقاله اعتماد به نفس

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:10

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اعتماد به نفس

 

اعتماد به نفس دیدگاهی است که به فرد اجازه میدهد تا از خود تصویری مثبت و واقعی داشته باشند. افراد بااعتمادبه نفس به تواناییهایشان اعتماد میکنند٬ به طور کلی حس میکنند که برزندگیشان کنترل دارند٫ و باور دارند که در یک طیف منطقی قادر به انجام کارهایی که میخواهند و برنامه ریزی میکنند هستند. داشتن اعتماد به نفس به این معنی نیست که فرد قادر به انجام همه کاری هست. افراد با اعتماد به نفس انتظارات واقع گرایانه دارند. حتی وقتی که بعضی از انتظاراتشان برآورده نمیشود دیدگاه مثبتشان را حفظ میکنند و خودشان را قبول دارند.

 

آنهایی که اعتماد به نفس کمتری دارند برای اینکه در مورد خودشان احساس خوبی داشته باشند به مقدار زیادی به تایید دیگران وابسته هستند. آنها معمولا از ریسک کردن اجتناب میکنند به خاطر اینکه از شکست میترسند. معمولا انتظار موفق شدن ندارند. معمولا خودشان را دست کم میگیرند و اگر تشویق یا تحسین بشوند آنرا کوچک جلوه میدهند یا رد میکنند. برخلاف این افراد آدم های با اعتماد به نفس ریسک رد شدن از طرف دیگران را قبول میکنند به خاطر اینکه به تواناییهای خودشان اعتماد دارند. آنها خودشان را میپذیرند و این حس را ندارند که باید خودشان را وفق بدهند تا پذیرفته شوند.

 


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی اعتماد به نفس

پایان نامه در مورد توسعه مدیریت نت در صنعت آب و برق

اختصاصی از فی دوو پایان نامه در مورد توسعه مدیریت نت در صنعت آب و برق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه در مورد توسعه مدیریت نت در صنعت آب و برق


پایان نامه در مورد توسعه مدیریت نت در صنعت آب و برق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:84

 

  

 فهرست مطالب

 

پیشگفتار

چکیده:

فصل اول

کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسأله پژو هش

اهمیت پژوهش

اهداف پژوهش

سؤالات و فرضیه های پژوهش

تعاریف اصطلاحات و  مفاهیم

نگهداری[1]                                                

تعمیرات[2]                                                 

نگهداری و تعمیرات[3]                                                           

فرهنگ[4]                                                                

مدیریت[5]                        

تکنولوژی[6]                                                                        

ساختار[7]                                                                              

فصل دوم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه

شناخت سیستم نت: 

خصوصیات یک سیستم نت

1- هزینه چرخه عمر:

2- تمرکز براهداف کلی سازمان:

3- تعیین یک خط مشی و سیاست قابلیت اطمینان:

4- مهارت بالای کارکنان نگهداری و تعمیرات:

5- تعیین حیطه کاری کارکنان نگهداری و تعمیرات:

6- سطح بالای برنامه ریزی و زمانبندی:

7- اولویت‌بندی صحیح کارها:

8- درک صحیح مضمون نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه:

9- اجرای 100 درصدی برنامه‎ها:

10- آماده بودن به‌موقع مواد و قطعات یدکی:

11- سطح خدمت یا سرویس دهی بموقع:

12- صحت کامل اطلاعات آرشیو فنی:

13- سازماندهی و انجام مناسب عملیات بنیادی و اساسی نگهداری و تعمیرات:

14- سطح بالای استانداردهای ایمنی:

15- نیازسنجی آموزشی دقیق برای کارکنان نگهداری و تعمیرات:

16- آنالیز علل اصلی و اساسی شکست و خرابی:

انواع سیستمهای نگهداری و تعمیرات

  1- سیستم تعمیرات اضطراری[8]

2- سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه[9]

خصوصیات این سیستم عبارت است از:

مزایای این سیستم:

معایب این سیستم:

3-  نگهداری بهره ور جامع[10]

4- سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگویانه[11]

5- سیستم نگهداری و تعمیرات کنشگرایانه[12]

6- سیستم نگهداری و تعمیرات دقیق[13]

بررسی فعالیت های انجام شده در زمینه سیستم نت

اصول اساسی مؤسسه مارشال جهت اجرای سیستم نگهداری تعمیرات پیشگیرانه در سازمان

2) در زمینه رویکرد تکنولوژی موجود در سازمان موارد ذیل مورد نظر مؤسسه مارشال می باشد:

3) در زمینه رویکرد ساختار سازمانی موارد ذیل مورد نظر مؤسسه مارشال می باشد :

4) در زمینه رویکرد فرهنگ سازمانی موارد ذیل مورد نظر مؤسسه مارشال می باشد :

بررسی پژوهش های مشابه

آزمون فریدمن:

نتایج

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه

نقد و بررسی از یافته ها ی پژوهش

الف -  در زمینه  نقش استقبال مدیران در اجرای سیستم نت

ب- در زمینه نقش تکنولوژی در اجرای سیستم نت

پ-  در زمینه نقش فرهنگ در اجرای سیستم نت

ت-  در زمینه نقش ساختار در اجرای سیستم نت


پیشنهادات و کاربرد

الف-  پیشنهادات نتایج تحقیق

مزایای استفاده آن در صنعت آب و فاضلاب

در صنعت تخصصی  آب و فاضلاب سبب:

ب- پیشنهادات آزاد محقق (براساس مطالعات و تجربیات محقق پیشنهادات زیر جهت استفاده در شرکت های آب و فاضلاب وزارت نیرو می تواند مورد توجه قرار گیرد):

منابع

منابع انگلیسی
پیوست شماره 1

تکمیل پرسشنامه نظر خواهی تعیین سطح سازمان


پیوست شماره 2 الف- رویکرد در حوزه مدیریت از نظر نظام نگهداری و تعمیرات

پیوست شماره 2 ب- رویکرد در حوزه تعمیرات و تکنولوژی تجهیزات از نظر نظام نگهداری وتعمیرات

پیوست شماره 2 پ- رویکرد در حوزه ساختاری از نظر نظام نگهداری وتعمیرات پیشگیرانه

پیوست شماره 2 ت- رویکرد در حوزه و فرهنگ از نظر نظام نگهداری وتعمیرات پیشگیرانه


 

 

 

 

مقدمه

ضرورت طراحی و استقرار سیستم‎های نگهداری و تعمیرات در صنعت یکی از مسائل مبرم و حیاتی امروز مملکت ماست. حفظ سرمایه های کشور و ارزیابی  تجهیزات از یک سو، و پیشرفت سریع فن آوری و بالطبع ورود روز افزون ماشین آلات و تجهیزات جدید به صنعت از سوی دیگر، استفاده عقلانی و برنامه ریزی شده و نگهداری و تعمیرات بموقع ماشین آلات و تجهیزات را الزامی می سازد.

نظر به اینکه بهره برداری صحیح از تأسیسات خصوصا در مقوله آب و فاضلاب در گرو دو عامل اصلی مدیریت فرایند و مدیریت عملکرد بهینه تأسیسات و تجهیزات است. لذا بحث و بررسی بر عوامل موثر در اجرای یک سیستمی که بتواند کارائی و اثر بخشی لازم را در یک سازمان به دنبال داشته باشد بسیار مهم خواهد بود.

از طرف دیگر سیستم‎های کاربردی بدلیل فیزیکی و ماهوی دارای عمر مفید قابل پیش بینی هستند. کاهش و افزایش عمر مفید سیستم‌ها ، بستگی به چند عامل دارد ار جمله کیفیت ساخت،  نوع رفتار با آن ، میزان کارکرد و از همه مهمتر رسیدگی به آنها است که می‌تواند بصورت پیشگیری سرویس و نگهداری یا درمان (تعمیرات) باشد.

 

بیان مسأله پژو هش

هم اکنون اکثریت قریب به اتفاق مهندسین و مدیران، توجه و علاقه فراوانی نسبت به بهره‌گیری از دانش مهندسی نگهداری و تعمیرات، دارند. امروزه بخش مهندسی نگهداری و تعمیرات، در واحدهای صنعتی بیش از پیش به استفاده از روشهای آمار و ریاضی در برنامه‌ریزی‎های خود روی آورده و شکل یک دانش به خود گرفته است.

وجود یک سیستم مجهز و برنامه ریزی شده نگهداری و تعمیرات از آنرو ضروری است که کنترل مستمر و اطلاع کامل از اوضاع و احوال و نحوه عملکرد واحد تولیدی، ابنیه، ماشین آلات و غیره... را ممکن می سازد و لذا ارائه مطلوب ترین سرویسهای تعمیراتی و اتخاذ بهترین روشها برای تداوم کار صنعت با حداکثر بازدهی و کاهش هزینه امکان پذیر می‌گردد.

از طرف دیگر افزایش سرمایه گذاریها در صنایع و محدودیت در منابع و مواد اولیه مورد نیاز سبب اهمیت کارائی و بهره وری از امکانات موجود نزد صاحبان صنایع و مدیران مسئول در صنعت گردیده است. این هدف زمانی مهمتر و در خور توجه بیشتر جلوه میکند که بحث رقابت های صنعتی شدید که در بازار های داخلی و جهانی وجود دارد، مطرح می‌گردد.

شرکت آب و فاضلاب یک سیستم پیوسته بوده و در صورت بروز مشکل یا احتمالاً خرابی در تأسیسات و ماشین آلات این سیستم پیوسته دچار مشکل شده و باعث تأخیر در تولید می‌گردد که زیان های ناشی از آن نه تنها هزینه های زیادی را برای شرکت در برمیگیرد بلکه از آن مهم‎تر  باعث کمبود و نوسان در تولید آب شرب مصرفی مورد نیاز استان می‌شود بنابراین نیاز به یک سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت احساس می شود که بوسیله آن بتوان تا حدود زیادی از بروز مشکلات ناشی از تأخیر در تولید به جهت خرابی ناگهانی ماشین آلات جلوگیری شود.

دستیابی به این امر مهم زمانی حاصل می‎گردد که با مسائل تولیدی با دیدی منطقی ، علمی و دقیق و همراه با برنامه ریزی صحیح برخورد گردد، یکی از این مسائل مهم حفظ آمادگی و عملیاتی  نگهداشتن تجهیزات ، ماشین آلات و تأسیسات است و اصولی ترین راه حل این مسئله‎، استفاده از سیستم برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات است.

استقرار چنین سیستمی در یک صنعت و یا سازمان نیازمند به بررسی همه جانبه از اهداف عالی سازمان گرفته تا عواملی نظیر نیروی انسانی ، منابع ، فرهنگ محیطی و محاطی و زمینه مناسب برای انتقال و اجرای آن دارد که در این پژو هش سعی شده این عوامل مورد بررسی قرار گیرد.

 

اهمیت پژوهش

سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه خواهد توانست با بهره‎گیری از تکنیکهای بازرسی دوره‌ای، زمان بندی سرویس ها، ارائه برنامه های مدون روغن کاری و گریسکاری و سایر بازرسی‌های پیشگیرانه، در کاهش تعمیرات اضطراری و بدون برنامه، نقش بسزائی داشته باشد، در ضمن پردازش اطلاعات منتج از استقرار این سیستم، کاربران را در مقابله با علل خرابی های تکراری آگاه می‌سازد، چراکه از کار افتادگی و خرابی‎ها می‎تواند پیامد های ذیل را داشته باشد:

الف- کاهش یا توقف تولید

ب- بیکاری نیروی انسانی بطور مستقیم یا غیر مستقیم

ج- تاخیر یا توقف در سایر امور تولید در یک خط تولیدی

د- ایجاد هزینه های اضافی

ذ- نارضایتی و تخریب روحیه کارکنان فنی و بهره برداری

 با توجه به مواردی که ذکر گردید می‎توان اهمیت این پژو هش را بشرح ذیل خلاصه نمود:

  • آشنائی و ارائه راه حل به مدیران از مشکلات اجرائی و چالش های اجرای سیستم نت
  • توجه به مسائل مهم تاثیرگذار در اجرای سیستم نت نظیر فرهنگ سازی، ساختار، نیروی انسانی، آموزش و...
  • ارائه بینش جدید برای رشد و توسعه شرکت بجای نگرش سنتی به تأسیسات و تجهیزات
  • ارائه جریان مناسب اطلاعاتی در بخش نگهداری در راستای بکارگیری این سیستم
  • ایجاد علاقمندی در اجرای این سیستم برای مدیران ارشد سازمان و بازنگری در نمودار سازمانی خود در بخش نگهداری
  • توجه به نحوه نگهداری و تعمیرات در زمان طراحی و ساخت و راه اندازی تجهیزات

 

اهداف پژوهش

این پژوهش به بررسی مدیریتی در جهت شناسائی عوامل تأثیر گذار در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه پرداخته و بر این اساس اهداف ذیل را برای تحقیق دنبال خواهد نمود:

 

  1. بررسی استقبال مدیران برای اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه
  2. شرایط تکنولوژی سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تطبیق آن با شرایط شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه
  3. شناسائی سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تطبیق آن با شرایط شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه
  4. شرایط فرهنگی مناسب سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تطبیق آن با شرایط شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه
  5. ارائه الگوی مناسب

اهداف این پژوهش به این جهت قابل اهمیت است که تاکنون در سطح کشور به این عوامل بطور اختصاصی پرداخته نشده و بررسی های لازم از عدم موفقیت در اجرای آن صورت نگرفته است. تاکنون در نقاطی از صنعت که این سیستم را مطالعه و مستقر نموده اند نتوانسته اند آن راندمان مناسب را در یافت نمایند و پس از مدتی بنا به عللی عملا در بکار گیری آن بی توجهی شده است.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه در مورد توسعه مدیریت نت در صنعت آب و برق

پروژه زمین

اختصاصی از فی دوو پروژه زمین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه زمین


مقاله زمین

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:5

فهرست و توضیحات:

مقدمه

نحوه پیدایش و تکامل زمین

زمین

زمین در آغاز شکل گیری

، سومین سیاره نزدیک به خورشید و بزرگترین سیاره در میان سیارات درونی است. ساختار درونی زمین مثل سایر سیارات درونی از یک هسته داخلی و یک هسته خارجی به همراه لایه‌های مذاب و نیمه مذاب و سنگی جامد تشکیل یافته است. هسته داخلی فلزی و جامد بوده و توسط هسته خارجی که فلزی و مذاب است، احاطه شده است.

 

در اوایل پیدایش منظومه شمسی ، ذرات ریز غبار موجود در قرص خورشید که عمدتا از گاز و غبار تشکیل شده بود، پس از برخورد به هم چسبیده و اجسام بزرگ و بزرگتری را بوجود آوردند. بدین ترتیب چهار سیاره درونی از این ذرات شکل گرفتند.

  1. 5 میلیارد پیش ، زمین دارای سطحی داغ ، قرمز و نیمه مذاب بود. پس از گذشت میلیونها سال ، سطح زمین شروع به سرد شدن نمود و پوسته جامدی ، به دور زمین بوجود آمد. گازهای داغ و مواد مذاب از لایه‌های زیرین و از طریق دهانه‌های آتشفشانی بیرون زده و جو ضخیم زمین را بوجود آوردند. در همین مدت شهاب سنگهای زیادی به سطح زمین خوردند و هزاران گودال شهاب سنگی را در سطح زمین بوجود آورد. و مقدار زیادی غبار به جو زمین اضافه کردند.

پس از یک میلیارد سال ، زمین به اندازه کافی سرد شده بود تا بخار آب موجود در جو متراکم شده و قطرات آب را بوجود آورد. این قطرات آب میلیونها سال به شکل باران شدید به سطح زمین افتاده ، باعث پاک شدن جو زمین و بوجود آمدن اقیانوس شدند. کره زمین به تدریج به شکل کنونی درآمده است.

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه زمین