فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بررسی اتوپسی موارد خودکشی با داروی نظافت

اختصاصی از فی دوو مقاله بررسی اتوپسی موارد خودکشی با داروی نظافت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی اتوپسی موارد خودکشی با داروی نظافت


مقاله بررسی اتوپسی موارد خودکشی با داروی نظافت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:29

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

بیشینه یا تا ریخچه تحقیق

بررسی اتوپسی موارد خودکشی با داروی نظافت

امروزه خودکشی با داروها و سموم مختلف،یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کادر پزشکی بطور مستمر با آن سروکار دارند و با توجه به اثرات زیان آوری که این مواد بر روی بدن بجا می گذارند،لازم است تحقیقات کامل و جامعی در رابطه با این موارد بعمل آید.

یکی از مواردی که در کشورهای مسلمان از جمله ایران در جهت خودکشی مورد استفاده قرارمی گیرد،دارو نظافت است که یکی از ترکیباتی است که به عنوان موبر،کاربرد فراوانی در کشور ما و به خصوص در مراکز بازپروری داشته و به جهت اینکه ارزان قیمت بوده و به راحتی در دسترس همگان قرار دارد، به منظور خودکشی مورد استفاده قرار میگیرد. 

در آنالیز انجام گرفته مهمترین ترکیب آن ،شامل 65 درصد آهک ،25 درصد تری سولفوریک آرسنیک و 10 درصد خاک رس می باشد.همانطور که ملاحظه میشود عمده ترین ماده موثر آن آرسینیک یکی از سمومی است که در سالهای میانه 1800 به جهت آنکه به عنوان یک سم در    آدم کشی های سیا سی مورد استفاده قرار می گرفت شهرت جها نی دارد(2).

امروزه ترکیبات آرسینیک در بسیاری از مواد ،از جمله حشره کشها -جونده کشها-قارچ کشها -سموم نباتی – مواد سرامیک-رنگها و موارد متعدد دیگر ،بکار برده می شود(2).

(1).آرسینیک جزء فلزات سنگین بوده و مکانیسم اثر آن بدین ترتیب است که با گروهای سولفیدریل آنزیمهای داخل میتوکندری باند شده و جایگزین فسفات در ترکیبات پر انرژی شده و در نتیجه تولید اکسیژن و حمل آن در بدن مختل می شود .همچنین با مختل کردن سیکل کربس از تولید ATP جلوگیری می کند(3)(2).

یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در داروی نظافت،أهک می باشد که جزمواد سوزانده بوده و اثرات أن ،بیشترموضعی و بر روی دستگاه گوارش بوجود می أید(4).


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی اتوپسی موارد خودکشی با داروی نظافت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.