فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامپیوتر و سرعت

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله کامپیوتر و سرعت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامپیوتر و سرعت


دانلود مقاله کامپیوتر و سرعت

یکی از مشهورات زمانه، مطلوبیت سرعت است و کامپیوتر‌ها از این جهت که بر سرعت کارهای می‌افزایند، ستوده می‌شوند، اما آیا واقعا سرعت تا چه حد برای جامعه و عموم مردم مفید است؟ تحقیقات بیانگر آن است که شتاب گرفتن زندگی، آثار روحی و روانی نامطلوبی بر جامعه می‌گذارد و تنها موسسات عظیم از این شتاب سود سرشاری می‌برند.
یکی از مشهورات زمانه، مطلوبیت سرعت است و کامپیوتر‌ها از این جهت که بر سرعت کارهای می‌افزایند، ستوده می‌شوند، اما آیا واقعا سرعت تا چه حد برای جامعه و عموم مردم مفید است؟ چقدر برای شرکت‌ها و موسسات بزرگی که در پی بلعیدن جهان هستند، سودمند است؟ تحقیقات بیانگر آن است که شتاب گرفتن زندگی، آثار روحی و روانی نامطلوبی بر جامعه می‌گذارد و تنها موسسات عظیم از این شتاب سود سرشاری می‌برند.
در سال‌های اخیر، در برابر این عقیده که بزرگتر لزوما بهتر است، ایستادگی شده است. افرادی مانند «لیپولدکوهر» و «ای. اف. شوماخر» و هم چنین جنبش‌هایی مانند «گرینز» و «بیوریجنالیسم» درباره این موضوع که اندازه‌ها و معیارهای محض اقتصاد و تکنولوژی کشورهای مدرن، مشکلات ساختاری غیر قابل حلی را به وجود می‌آورند و منجر به بیگانگی میان مردم، دشمنی میان کشورها و تخریب طبیعت می‌شوند، اظهار نظر کرده‌اند. آنچه مطرح است این است که اگر کوچک‌تر زیباتر است، (همان گونه که اکثریت موافقند)، کند‌تر و آهسته‌تر چه طور؟ تنها اندکی از مردم معتقدند سرعت یکی از ابعاد مهم اندازه‌‌گیری است.
بزرگترین موسسات و سازمان‌های جهان امروز - ارتش، شرکت‌ها، دولت‌ها، بانک‌ها - تنها زمانی می‌توانند بزرگ و از نظر جهانی وسیع باشند که قادر باشند به سرعت از داده‌های عظیم و پیچیده‌ای که در بین شعبات گوناگون آنها در جریان است، آگاهی داشته باشند. کامپیوتر‌ها، همراه با ارتباط دور برد ماهواره‌ای، موفق شده‌اند محدودیت‌ها قدیمی در ارتباط با اندازه را از بین ببرند. امروز یک موسسه می‌توانند خود را فراتر از مرزها گسترش داده و تمامی
 جهان را احاطه کند. مرزهای بین‌المللی از بین رفته‌اند.

 

شامل 13 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامپیوتر و سرعت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.