فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در موردتیره توت

اختصاصی از فی دوو تحقیق در موردتیره توت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در موردتیره توت


تحقیق در موردتیره توت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه22

 

فهرست مطالب

 

Artocarpaceae  یا Moraceae تیره توت

محل رویش

صور درمانی

خصوصیات خانواده: تیره بزرگی از گیاهان گلدار بدون گلبرگ و دارای بالغ بر 1000 گونه گیاه است که در 73 جنس جای داده شده اند. گیاهان به صورت درخت یا درختچه و دارای انواع بالا رونده یا به ندرت علفی می باشند بعضی از آنها نیز بر روی درختان مختلف به سرمیبرند. عموما برگهای ساده، متناوب ( به ندرت متقابل) استیپول دار و گلهائی بر دو نوع نر و ماده، واقع بر روی یک یا دو پایه و مجتمع به صورت گرزن هائی به وضع در هم و به حالت فشرده بر روی یک نهنج مشترک دارند. پوشش گل آنها در هر دو نوع گل ، از 2 تا 6 قطعه پیوسته به هم تشکیل می یابد.

دراز بودن الیاف بافت آبکش از مشخصات دیگر این تیره می باشد فرمول گل گیاه این خانواده عبارت است از CA4Co0AG2 یا CA4 Co0 A4 G0 (منبع 2 فارسی)

 در گل های نر آنها پرچم هایی به تعداد قطعات پوشش گل و در گل های ماده ، مادگی مرکب از 2 برچه مشاهده می شود که منحصرا یکی از آنها زایاست به طوری که برچه دیگر تدریجا از بین می رود. تخمدان آنها محتوی یک تخمک است که آن هم پس از رسیدن، به میوه معمولا فندقه یا شفت تبدیل می گردد. مجموعه میوه ها در این گیاهان ، نوعی میوه فراهم بوجود می آورد که قسمت گوشتدار آنرا نهنج گل آذین و یا به ندرت کاسبرگها  گل تشکیل می دهند.

غالبا دارای شیرابه هستند که مجاری ترشحی شیرابه بدون جدار حد فاصل در غالب بافتها، مخصوصا در ناحیه آبکش دیده می شود، رنگ شیرابه  در غالب آنها شیری و در بعضی مانند Morus ها، صاف و زلال و در برخی دیگر محتوی

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در موردتیره توت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.