فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره واشر تخت

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره واشر تخت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره واشر تخت


تحقیق درباره واشر تخت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:27

فهرست و توضیحات:

واشر تخت

ورق‌ های مقاوم حرارتی 

مقاومت بالایی که به گرما دارد، جزو اصلی واشرها و عایق‌های مقاوم به حرارتی است که در صنایع و ابزار مختلف به کار می‌روند؛ صنایع کاغذسازی، چرم‌سازی، کوره‌های حرارتی، تأسیسات صنعتی، پمپ‌های مختلف، واشر سرسیلندر موتور سیکلت، موتور قایق و موتور خودرو، واشر آببندی اگزوز، واشر آببندی مسیر عبور روغن و آب داغ. از این ماده در لنت ترمز، دست‌کش‌های ضد آتش، سشوار، عایق سقف ساختمان و حتی تزئین دیوارهای خارجی ساختمان استفاده می‌شود.
آزبست که به پنبه کوهی مشهور است، ویژگی منحصر به فردی دارد. با وجود این، سلامتی ما را تهدید می‌کند. این ماده از خطرناک‌ترین مواد سرطان‌زا است که می‌تواند باعث سرطان ریه شود. همچنین باعث تشکیل بافت فیبری در شش‌ها، اختلال در کار آنها و نوعی بیماری به نام آزبستوسیس می‌شود.
این عوارض جبران‌ناپذیر باعث شد بیشتر کشورهای پیشرفته، استفاده از این ماده را محدود کنند، اما متأسفانه این ماده هنوز در کشور ما به نحو گسترده‌ای به کار گرفته می‌شود.
متخصصان ایرانی با تلاشی بالغ‌بر شش سال توانستند با حذف آزبست که به‌رغم دارا بودن عارضه‌های زیست‌محیطی از دیر باز در جهان سوم به علت مقرون به صرفه بودن از لحاظ قیمت، استفاده می‌شد


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره واشر تخت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.