فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله درباره کشور انگلستان

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله درباره کشور انگلستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره کشور انگلستان


دانلود مقاله درباره کشور انگلستان

حکومت: پادشاهی مشروطه
مساحت : 244755 کیلومترمربع
جمعیت : 58,789,194 نفر
رشدسالانه جمعیت : 0/2 درصد
پایتخت : لندن
زبان : انگلیسی – ولزی  
دین : مسیحی  
واحد پول : پوند استرلینگ

  مقدمه

انگلستان در سواحل شمال غربی اروپا واقع شده است. انگلستان توسط دریای شمال از شبه جزیره اسکاندیناوی و هلند، و توسط کانال مانش از فرانسه جدا می گردد. این کشور از 2 جزیره اصلی تشکیل شده است. جزیره بزرگتر، بریتانیای کبیر نامیده شده؛ و شامل: اسکاتلند، ولز و انگلیس بوده، و دیگری جزیره ایرلند می باشد که، توسط دریای ایرلند از بریتانیا جدا شده، و ایرلند شمالی یا جمهوری ایرلند نامیده می شود. حاصلخیزترین و پرجمعیت ترین مناطق انگلیس، اطراف رودهای « اکس » و «هامبر»‌ می باشند. آب و هوای این کشور، مرطوب و معتدل بوده، و میانگین دما در تابستان بین 17 / 13 درجه و در زمستان بین 7/5 درجه سانتی گراد متغیر است.

میزان بارندگی سالانه در نوسان بوده، و در اطراف دریاچه «‌دیستریکت »‌ بالاترین میزان را دارد. 76 درصد زمین های انگلستان زیر کشت هستند ، و اگرچه عده کمی از جمعیت این کشور به کشاورزی مشغول هستند، اما تولیدات آنها، علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، به خارج نیز صادر می شوند .

 تاریخچه

قدمت تاریخی انگلستان (جزیره اصلی) به چندین قرن پیش از میلاد مسیح باز می گردد.

طی قرون6 و7 پیش از میلاد، اقوام سلت به بریتانیا آمده و با غلبه بر ایبریان (ساکنین پیشین انگلستان) در این سرزمین سکنی گزیدند. آخرین دسته از مهاجمان سلت، بلژها بودند که در سال 75پیش از میلاد از بلژیک فعلی به آنجا رفتند.طی سالهای 55و54 پیش از میلاد، رومیان (در زمان جولیوس سزار و یولیوس قیصر) در جزیره پیاده شده و فتوحاتی انجام دادند. هجوم اصلی رومیان طی سال43 پس از میلاد، بوسیله امپراطور کلاودیوس اول بود که قسمتی از جزیره بریتانیا به تصرف وی درآمد. در زمان سلطه رومیان شورش هایی روی داد. انحطاط دولت روم طی قرن پنجم میلادی و هجوم ساکسونها و ایرلندیها به جزیره بریتانیا سرانجام طی سال 410 میلادی، به خودمختاری اهالی انگلستان منجر گردید. در این اثنا، مهاجمینی نیز از شمال اروپا به انگلستان هجوم آوردند.

شامل 34 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره کشور انگلستان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.