فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد کار تل

اختصاصی از فی دوو تحقیق در مورد کار تل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کار تل


تحقیق در مورد کار تل

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:19

  

 فهرست مطالب

 

کارتل

 

چکیده

 

طبقه بندی JEL : L13 , Q3

 

  • مقدمه
  • مدل :
  • معادله کارتل موقتی :
  • اصل 1 – در حالت تعادل ،

 

اصل 2 – xD(t , x0) تابعی با کاهش یکنواخت از T می باشد.

 

اثبات

 

4- ملاحظات و نتایج

چکیده

ما رفتار کارتل منابع غیرقابل تجدید را آنالیز می کنیم که پیش بینی می شود که در برخی تاریخها در آینده اجباری شود تا به بازاری با اعضاء چند جانبه oligapolisitic منحل شود که در آن، اعضای آن ناچار هستند بصورت رقبایی با هم رقابت کنند. تحت فرضیه های معقول و مناسب در مورد تابع ارزش شرکتهای خاصی در تعادل oligopolistic که در پی این انحلال می آیند، ما نشان می دهیم که این کارتل، در فاصله زمانی مشابه، مقداری بیشتر نسبت به حالتی تولید می کند که هیچ تهدید تجزیه و انحلالی وجود ندارد و نشان می دهیم که نرخ استخراج آن، تابعی رو به کاهش از دوام (طول عمر) کارتل است، که اوضاع و شرایطی وجود دارند که تحت آن اوضاع و شرایط ، این کارتل، یک مقدار جانبی منفی به موجودی منابع ضمیمه می کند؛ در کدام مورد، نرخ تخلیه به مرور زمان در طول فاز کارتل، رو به افزایش خواهد بود، که در مورد یک تاریخ معین تجزیه و انحلال، سهام تعادلی اختصاص یافته به فاز بعد از کارتل، بصورت تابعی از موجودی اولیه، افزایش می یابد، در حالیکه موجودیهای تعادلی اختصاص یافته به فاز کارتل، در ابتدا افزایش خواهند یافت اما بالاتر از سطح موجودی اولیه کلی، شروع به کاهش می کنند.

واژه های کلیدی : کارتلها ، تجزیه ، منابع طبیعی غیر قابل تجدید

طبقه بندی JEL : L13 , Q3

 

  • مقدمه

تئوری استاتیکی کارتلها به ما می آموزد که یک کارتل تشکل می شود تا خروجی مربوط به صنعت oligopolistic یا کاملاً رقابتی را محدود کرده و بدین ترتیب قیمتها و سود را افزایش دهد. این نتیجه به مورد کارتلی گسترش می یابد که با مسئله ای موقتی intertemporal مثل کارتلهای منابع طبیعی مواجه می شود: راجع به صنعت oligopolistic  یا کاملاً رقابتی، آن تابع مسیر خروجی است که به مرور زمان، تا زمان اتمام و تخلیه کامل، کاهش می یابد، اما اعمال نیروی انحصاری آن عموماً باعث می شد موجود منابع نسبت به موجودی صنعت oligopolistic یا کاملاً رقابتی، با سرعت کمتری تخلیه می شود. (هاتلینگ ، 1931 ، سویینی ، 1977، پیندیک، 1978، استیگلیتز و داسگوپتا ، 1982) .

نوشته ها و متون تئوریکی در مورد کارتلهای منابع عمدتاً روی مطالعه بازده  مسیرهای قیمت گذاری صنعت تا حدی کارتلی با یک ریشه رقابتی، متمرکز شده اند. برخی، روش ناش – کورنات را برای این مسئله، اتخاذ کرده اند (سالانت، 1976؛ لویس واشمالنسی ، 1979؛ اولف و فولی ، 1980)، برخی دیگر روش استاکلبرگ را اتخاذ کرده اند همراه با کارتلی بصورت یک راهنما عمل می کند و با توجه بسیار زیادی که به مشکل عدم انطباق زمانی موازنه حلقه باز در چنین موردی معطوف می شود

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کار تل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.