فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق Grid Computing

اختصاصی از فی دوو دانلود تحقیق Grid Computing دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق Grid Computing


دانلود تحقیق Grid Computing

هدف Grid Computing به اشتراک گذاری منابع در یک محیط پویا و احتمالاً ناهمگن است . این منابع با سیاستهای مختلف در دسترس هستند . این "به اشتراک گذاری" عمدتاً برای اهداف محاسباتی برای مقاصد علمی است اما در موارد اقتصادی نیز کاربرد دارد . این منابع می توانند منابع گوناگونی از جمله CPU ، هارد دیسک ، نرم افزار و سنسورها باشند .

در این گفتار مفاهیم ، مزیت ها و کاربردهای Grid را بررسی می کنیم ، یک معماری برای Grid  معرفی می کنیم و مدل OGSA را بررسی می کنیم . یک مدل کلی برای برنامه نویسی تحت Grid  بیان می کنیم و جزئیات این مدل را برای مسائل Back-track بررسی می کنیم و درخت خاکستری را معرفی می کنیم . در نهایت مسئله ی N – وزیر را در محیط Grid  حل می کنیم و برای نشان دادن قدرت محاسبه ی موازی ، نتایج عمل ضرب ماتریس با استفاده از ده ماشین را بیان می کنیم .

واژه ی Grid Computing در اواخر دهه نود در مورد ایجاد قابلیت دسترسی ساده به منابع محاسباتی مانند آنچه در مورد انرژی الکتریسیته در شبکه برق[1] وجود دارد توسط آقایانIan Foster  وCarl Kesselman  در کتاب “ The Grid : Blue print for new computing infrastructure ”  مطرح شد . آنها در آن کتاب در مورد Grid  این طور نوشتند :

" Grid محاسباتی یک زیر ساخت نرم افزاری و سخت افزاری است که قابلیت استفاده از تجهیزات محاسباتی را قابل اطمینان ، به صورت کم خرج ، فراگیر و سازگار فراهم می آورد .

در سال 2000 آنها با همکاری Steve Tuecke مقاله ای با عنوان “The anatomy of the grid”   نوشتند و در آنجا هدف از Grid  را اینگونه معرفی کردند :

" به اشتراک گذاری متوازن منابع برای حل مسئله در یک محیط پویا ، شامل یک سازمان مجازی تشکیل شده صنعت "

و بعد اضافه کردند که :

" به اشتراک گذاری منابع که ما از آن صحبت می کنیم ، مبادله ی فایل نیست . بلکه منظور ما دسترسی مستقیم به کامپیوترها ، نرم افزارها ، داده ها و دیگر منابع است . این به اشتراک گذاری تحت کنترل کامل صاحب منبع است . مجموعه ای از افراد و یا شرکت ها که این نوع به اشتراک گذاری را داشته باشند ، سازمان مجازی خوانده می شود "

بعداً آقای Foster  در مقاله ی  “ What is the grid ?”، Grid را سیستمی تعریف می کند

که سه ویژگی زیر را داشته باشد .

  • مجموعه ای از منابع هماهنگ که دارای یک مدیریت مرکزی نیستند .
  • از Interface ها و پروتکل های استاندارد ، باز و عام – منظوره بهره می برند .
  • کیفیت سرویسی[2] که کل سیستم ارائه می دهد بزرگتر از کیفیت سرویس هر کدام از منابع است .

تمام مفاهیم بالا در واقع Grid را از زاویه دید مختلفی بررسی می کنند ولی بصورت ساده هدف Grid به اشتراک گذاری منابع بصورت هماهنگ در یک محیط ( احتمالاً ) ناهمگن و پویا است .

شامل 79 صفحه فایل word قابل ویرایش

دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق Grid Computing
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.