فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Power Test (واحد نیرو محرکه موتور سازی)

اختصاصی از فی دوو Power Test (واحد نیرو محرکه موتور سازی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Power Test (واحد نیرو محرکه موتور سازی)


Power Test (واحد نیرو محرکه موتور سازی)

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات24

 

هدف از انجام این تست‌ها و آزمایشات عبارت است از :
الف ) ایجاد یک استاندارد ارزش یابی (آدیت) موتورها برای بررسی کیفی (میزان توان- گشتاور مصرف ویژه سوخت و سایر پارامترهای تعریف شده).
ب ) ایجاد روش مشخص برای شناسایی و کشف ایرادات موجود در موتورها (مخصوصاً ایرادات مهم) کلیة موتورهای تولیدی و مورد استفاده سطح ایران خودرو را می‌توان برای انجام این تست مورد استفاده قرار داد.
قبل از انجام تست Performance باید یک سری آزمایشات و تست های دیگر بر روی موتور انجام شود.
این مراحل به شکل زیر است:
1) آدیت موتورها : ارزش‌یابی و بازبینی دوره‌ای از موتورها، در حقیقت انتخاب از بین موتورهای تولیدی و تأئید شده می‌باشد. پس از آزمون عملکرد جهت شناسایی میزان انطباق با تعاریف و مشخصات فنی موتور و کشف معایب احتمالی آن از جمله معایب قطعه – مونتاژ موتور – تست نهایی و اشکالات اپراتور می‌باشد.
2) HOT Test :
کنترل کلی موتورها البته در حالت روشن که پس از مونتاژ موتور در انتهای خط تولید صورت می‌گیرد ( موتور باید بدون بار باشد)
در این تست ابتدا مدارهای آب، سوخت ، برق وگازهای خروجی از موتور را وصل می‌کنیم.
پس سطح روغن تزریقی به موتور را چک می‌کنیم وهواگیری از مدار آب را انجام می‌دهیم و اتصالات سوخت رسانی را برای جلوگیری از نشتی بنزین بررسی می‌کنیم.
موتور را روشن کرده و به دور 1750 rpm می رسانند. (فشار روغن موتور نباید در این حالت از 2.5 bar بیشتر شود) . برای مدتی که موتور در دور 1750 rpm کار می‌کند شرایطش پایدار می گردد.
سپس دور موتور را به 2500 rpm می‌رسانیم. در این حالت میزان فشار روغن و دمای روغن را بدست بیاوریم. هم چنین از طریق کامپیوتر می‌توانیم دمای آب ورودی به موتور و دمای آب خروجی از رادیاتور را نیز اندازه بگیریم. در HOT Test علاوه بر این موارد باید صدای غیرعادی موتورها اعم از knock و ارتعاشات اضافی ونویزها و هم چنین حرکت منظم موتور را مورد بررسی قرار می‌دهیم. سپس اتصالات مربوط به سیستم روغن موتور اعم از اتصال لوله روغن بر روی بلوک سیلندر-اتصال لوله گیج – اتصال فیلتر روغن – اتصال پیچ تخلیه روغن – اتصال کاسه نمد میل سوپاپ و اتصال کاسه نمد انتهای میل لنگ چک می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم


Power Test (واحد نیرو محرکه موتور سازی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.