فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره آسانسورها

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره آسانسورها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره آسانسورها


تحقیق درباره آسانسورها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:29

فهرست و توضیحات:

آسانسورها در یک تقسیم‌بندی کلی به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند:

کششی :

آسانسورهای دارای سیستم رانش هیدرولیکی

محاسن آسانسورهای هیدرولیکی در مقایسه با آسانسورهای کششی برقی سنتی

نام و کد ISIC محصول :

آخرین شرایط صادرات و

واردات :

وضعیت استاندارد آسانسور

ملی آسانسور از ابتدای سال 1382 ، طبق مقررات موجود واردکننده اجزاء و قطعات و مجموعه‌های آسانسور ملزم به ارائه تائیدیه انطباق (V.O.C) با استاندارد EN81 در مبداء می‌باشد که توسط شرکتهای بازرسی کننده مورد تائید مؤسسه صادر می‌گردد.
در مورد صادرات آسانسور و اجزاء و قطعات آن نیز هیچگونه ممانعتی وجود ندارد و تطابق قطعات و مجموعه‌های صادراتی با استاندارد EN81 از نظر عملکردی یکی از شرایط مورد درخواست خریداران می‌باشد.

جدول شماره 2- بررسی تطبیقی سود بازرگانی و شرایط واردات در کشورهای مشابه

ردیف

نام کشورها/ سال

تعرفه10/8428
آسانسور کامل
(درصد)

تعرفه31/8431
اجزاء و قطعات آسانسور
(درصد)

تعرفه99/7216
ریل‌آسانسور
(درصد)

ملاحظات

1

هند 2001-2000

25

25

35

-

2

ترکیه

اتحادیه اروپا 2/3

سایرکشورها 4/7

اتحادیه اروپا 2/3

سایرکشورها 4/7

اتحادیه اروپا 2/3

سایرکشورها 4/7

اطلاعات اخذ شده از صنعتگران ترکیه

3

چین

30

30

20

-

4

پاکستان 2003

20

10

25

-

5

اتحادیه اروپا 2002

free

free

1

-

6

مالزی

5

5

20

-

7

اندونزی

10

0

25

-

8

کره

6

2/5

6

-

9

تایلند

20

20

12

-

10

فیلیپین

3

3

10

-

مأخذ :
1- کتاب مقررات صادرات و واردات کشورها
2- سایت اینترنتی WWW.APECTARIFF.ORG

 

از سال 1377 تلاشهای زیادی برای تهیه و تدوین استاندارد ملی آسانسور بعمل آمده و نهایتاً استاندارد ملی آسانسور با شماره استاندارد ملی 1-6303 مورد تصویب کمیته ملی قرار گرفته و از ابتدای سال 1382 اجباری می‌باشد. از آنجا که اجرای کامل مقررات استاندارد ملی بلحاظ عدم آمادگی تولیدکنندگان اجزاء و قطعات آسانسور جهت اخذ گواهی‌های کیفی مقدور نبوده ، لذا استاندارد ملی آسانسور به دو بخش ایمنی و عملکردی تقسیم گردیده و اجرای بخش ایمنی از استاندارد ملی « مقررات ایمنی ساختمان و نصب آسانسور –قسمت اول : آسانسور های برقی » از ابتدای سال 1382 برای دارندگان پروانه‌های ساختمانی سال 1382 که دارای آسانسور می‌باشند اجباری بوده و بخش عملکردی استاندارد ملی از سال 1383 اجرایی می‌گردد. با توجه به لزوم تدوین استاندارد اجزاء و قطعات آسانسور تاکنون استاندارد مجموعه‌های زیر با همکاری نمایندگان صنعت آسانسور ، شرکت بازرسی کننده و مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تدوین گردیده است ، (ضمناً استانداردهای تدوین شده زیر با هماهنگی مؤسسه استاندارد در کمیته ملی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت)

.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره آسانسورها

پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی

اختصاصی از فی دوو پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی


پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 41 صفحه می باشد.

تاریخچه شرکت مخابرات خراسان

اولین مرکز تلفن استان خراسان در شهر مقدس مشهد با نصب 70 شماره تلفن مغناطیسی در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سالهای 1298 لغایت 1357 تعداد مرکز خودکار تلفن شهری 9 مرکز افزایش یافت. طی برنامه پنج سال اول با راه اندازی 29 مرکز ,مجموع مراکز تلفن استان به 95 مرکز رسید.

مطابق با برنامه توسعه پنج سال  دوم تاسیس 139 مرکز تلفن جدید پیش بینی شد که طی برنامه پنج سال دوم تعداد مرکز تلفن شهری به 252 مرکز افزایش یافت. شایان ذکر است کلیه عملیات نصب و راه اندازی مراکز اعم از کم ظرفیت و پر ظرفیت توسط پرسنل استان صورت گرفته است.

در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد تلفنهای منصوبه استان خراسان 64747 شماره بوده است و با بر نامه ریزیهای بعمل آمده طی برنامه اول7124 14شماره در سطح استان نصب شده است.

عملکرد نصب سوئیچ از ابتدای برنامه سوم به میزان بیش از 417000 شماره       می باشد که با نصب های انجام شده طی سال 1381 منصوبه استان به تعداد کل 1146972شماره افزایش یافته است.

طرح جامع مشترکین

مخابرات به عنوان یکی از شاخص ترین ارکان نظام مدیریت استراتژیک کشور در راستای تحقق و پیاده سازی برنامه های جامع، یکی از پیشگامان پیاده سازی، سرویس دهی و خدمت رسانی به مشتریان محسوب می شود و در این راستا شرکت مخابرات خراسان با بکارگیری فناوری نوین و زیر ساخت قوی و وسیع شبکه ای می تواند بعنوان متولی ساختار ارتباطی کشور گامهای اساسی در جهت نیل به MISSION و VISION شرکت و اهداف بلند مدت خدمت رسانی بردارد به گونه ای که با شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدات، رضایت مشتریان را با عنایت به طرح تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری) در پی داشته باشد و این امر ارتقاء کیفی و کمی تکنولوژی و دانش به روز در سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری را سبب خواهد شد.

یکی از وظایف مهم شرکت مخابرات سرویس دهی به مشترکین در مراکز تلفن شهری به صورت سریع و دقیق است به نحوی که مشتریان می توانند از لحظه ورود (متقاضی) تا پیوستن به خانواده مخابرات (مشترک) کلیه مراحل و عملیات لازم را جهت ثبت نام تا دایری از طریق سیستمها و با مراجعه به یک مرکز یا دفتر در تمام سطح شهر به طور مکانیزه طی نمایند. با توجه به وجود سیستمهای مکانیزه متعدد در زمینه های مشترکین، متقاضیان و واگذاری خطوط که بعضا با FOXPRO نوشته شده بودند و پشتیبانی مناسبی نیز نداشتند اداره خدمات رایانه ای در زمستان 1378 بر آن شد تا پروژه ای را در قالب طرحهای جامع، به نام طرح جامع مشترکین در شرکت مخابرات خراسان شروع نماید و تیمی متشکل از کارشناسان این اداره کار را بر روی آن شروع کردند. در این طرح، مرکز تلفن در قالب هفت زیر سیستم متقاضیان، مشترکین، پاسخگویی آبونمان، MDF، واگذاری خطوط، رئیس مرکز، و سالن دستگاه تعریف شده است که در طرح اول هر یک از زیر سیستمها با هم در داخل مرکز (با وجود یک سرور) در مرکز و سرورها با سرور موجو در اداره خدمات رایانه ای ارتباط داشتند که این کار در محل یک مرکز (در هر ناحیه) مستقر بود نیز ارتباط داشتند که این کار REPLICATION بین قسمتها را توسط هماهنگ سازی می طلبید. در این ارتباط دفاتر ارتباطی و دفاتر مشترکین (جدا از محل مرکز) نیز نقش عمده ای را بازی می کردند. در طرح بعدی با نصب SQL، سرور مراکز جمع آوری و همه زیر سیستمها با یک سرور در محل اداره خدمات رایانه ای مرتبط شدند.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی

پروژه ETABSطراحی ساختمان ۵ طبقه فولادی

اختصاصی از فی دوو پروژه ETABSطراحی ساختمان ۵ طبقه فولادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه ETABSطراحی ساختمان ۵ طبقه فولادی


پروژه ETABSطراحی ساختمان ۵ طبقه فولادی

 پروژه طراحی ساختمان ۵ طبقه فولادی (فایل ایتبس و سیف – به همراه نقشه های معماری و اجرایی سازه در فرمت اتوکد)


دانلود با لینک مستقیم


پروژه ETABSطراحی ساختمان ۵ طبقه فولادی

تحقیق درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی (در مورد فضیلت های اجتماعی و رذایل اخلاقی )

اختصاصی از فی دوو تحقیق درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی (در مورد فضیلت های اجتماعی و رذایل اخلاقی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی (در مورد فضیلت های اجتماعی و رذایل اخلاقی )


تحقیق درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی (در مورد فضیلت های اجتماعی و رذایل اخلاقی )  تعداد صفحات 11با فرمت word

مقدمه

روایات نبوی و علوی مشتمل بر مفاهیم والایی است که غالباً مورد غفلت واقع می شود. انسان برای حرکت در راه زندگی نیازمند قواعد راهنماست، و دین در بردارنده ی چنین قواعدی است. مهم استخراج این قواعد از متون دینی به ویژه روایات است. برای انجام چنین کاری لازم است نیازهای واقعی انسان از نیازنُماها متمایز شوند تا به تبع آن،‌ بتوان با تأمل در متون دینی پاسخ های مناسب را برای نیازهای واقعی به دست آورد.
از آنجا که انسان موجودی زمان مند است که در جامعه ای خاص زیست می کند، شناخت بهتر از انسان و نیز زمانه ای که در آن زیست می کند، مدخل مناسبی است برای این که به ملاکی مناسب برای تمایز نیازهای واقعی از نیازنُماها دست یافت. توجه به این اصل که دین در برگیرنده ی آموزه های جاودانه است، فرصتی است تا با عرضه ی نیازهای واقعی به متون دینی، پاسخ مناسب را به دست آورد. با استفاده از تعبیر معصوم علیه السلام می توان گفت که اصول توسط دین بیان شده و به دست آوردن فرع مناسب هر زمان بر عهده متدینان است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی (در مورد فضیلت های اجتماعی و رذایل اخلاقی )

تحقیق درس کارپژوهی و بهداشت روانی در کار پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک

اختصاصی از فی دوو تحقیق درس کارپژوهی و بهداشت روانی در کار پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درس کارپژوهی و بهداشت روانی در کار پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک


تحقیق درس کارپژوهی و بهداشت روانی در کار پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک

چکیده

هدف اصلی بهداشت روانی، پیش گیری از وقوع ناراحتی‌ها و اختلالهای جزئی رفتار است و ارتقای سلامت، بهترین شکل بهداشت روانی است. در این زمینه لازم است جامعه از طریق آموزشهای رسمی و غیر رسمی از ابتلای جمعیت سالم به بیماری‌های روانی جلوگیری ‌کند و افراد را علیه بیماریها واکسینه کند، زیرا علاج واقع، قبل از وقوع باید گردد.

والدین به عنوان اولین معلم کودکان وظیفه خطیری نسبت به انسان سازی و حفاظت از بهداشت روانی و شخصیت فرزندان دارند. والدین ابتدا باید نیازهای اساسی فرزندان از جمله بازی، احترام، مسؤولیت و پذیرش در گروه را مورد توجه قرار دهند و زمینه را برای تأمین هر یک از آنها فراهم سازند. پدر و مادر باید جو خانه خود را اصلاح و بهبود بخشند، یعنی حالت گرم – پذیرا بر خانه خود حاکم کنند، زیرا ایجاد جوّی از ترس، تهدید، اضطراب و فشار روانی بر سلامت روانی کودکان آسیب وارد می‌کند. والدین باید سعی کنند در خانواده محیطی حاکی از صلح، صفا و صمیمیت را بوجود آورند، زیرا اگر فرزندان قبول داشته باشند که خانواده آنها را می‌پذیرد، احساس ارزش و احترام می‌کنند. در یک کلام، والدین باید الگوی نمونه عملی در مسایل عقیدتی، اجتماعی ، دینی و مذهبی باشند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درس کارپژوهی و بهداشت روانی در کار پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک