فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله و تحقیق پیرامون روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری

اختصاصی از فی دوو مقاله و تحقیق پیرامون روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله و تحقیق پیرامون روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری


مقاله و تحقیق پیرامون روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری

نوع فایل : Word

 

تعداد صفحات : 78

 

شرح مختصر : 

شاید برای عده ای تصور اینکه بتوان در مدرسه ای از تشویق استفاده کرد کمی دشواراست اما واقعیت این است که می توان در سنگر مدارس شاهد حضور با شکوه معلمان وشاگردانی بود که با سرمایه از محبت وچهره های متبسم ومصصم در تلاش هستند که در کارهای خود موفق بوده اند. پس باید رنگ مدرسه ای یادآور زیبائیها ونیکوئیها باشد. چرا که هم انسانها بالاخص نوجوانان محبت پذیر می باشند. ولذا نیاز به محبت از اساسی ترین نیازهای هر انسان می باشد. تشویق نیروها واستعدادهای دانش آموزان را به کار می اندازد واستقامت آنها را در کارها زیاد می کند وموجبات سرعت در کارهای بدنی را فراهم می کند ودر کارهای فکری موجب سعی وکوشش بیشتری  می گردد . تشویق وتقویت رفتار مثبت کودکان سبب شکل گیری عادات مطلوب در آنان می شود. به عبارت دیگر از آنجا که از طریق رفتارهای تشویق آمیز کلامی وغیر کلامی مادی وعنوی فردی وگروهی مستقیم وغیر مستقیم مربی بیش از هر چیز به یک نیاز هم نوجوانان یعنی نیاز به محبت متعلق وتوجه پاسخ داده می شود. ما شاهد بیشترین مؤثرترین وپایدارترین اثر در رفتار آنان هستیم در حالی که وقتی دانش آموزی را تنبیه می کنیمن نه تنها به هیچ یک از نیازهای خطری واساسی او پاسخ نمی دهیم بلکه تعادل حیاتی اش را برهم زده او را با تجربه ناخوش آیندی که همواره ازآن گریز دارد مواجه می کنیم ولو اینکه بطور موقت رفتار مطلوب آن را کنترل کرده باشیم.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله و تحقیق پیرامون روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری

تحقیق درباره تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی


تحقیق درباره تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:107

فهرست و توضیحات:

کلیات مربوط به آزمایش های لازم
قبل از تعمیر موتور
مقدمه
. کاهش کشش موتور
افزایش مصرف روغن موتور
کم شدن کمپرس سیلندرهای موتور
. افزایش صدای موتور
. کم شدن فشار روغن
عواملی که در عمر موتور تاثیر دارند
شرایط محیط کار موتور
ساختمان موتور و طراحی
موقع تعمیر موتور اتومبیل
شستشوی موتور
در این حالت یکی از پیچ های شاتون را تا آخر باز کرده و با نازک ترین تیغه فیلر، فاصله محل بستن کپه پایین به شاتون را آزمایش میکند. اگر دو لبه طوری رویهم قرار گرفته باشند که امکان ورود نازک ترین تیغه ( اینچ) نیز نباشد عمل تراش صحیح بوده و در غیر این صورت بایستی دوباره به تراشکاری بگردانیده شود. در صورت صحیح بودن، پیچ دومی را نیز باز کرده و پوسته های یاتاقان را داخل شاتون قرار داده و دوباره پیچ های شاتون را ابتدا با آچار رینگ و سپس با آچار مدرج
می بندند. حالا یکی از ریچ ها را باز کرده و فاصله دو لبه کپه شاتون را بوسیله فیلر بهمان روش فوق اندازه می گیرند. این کار به آزمایش فشار یاتاقان معروف است و این فاصله بایستی 001/0-0025/0 اینچ باشد. در صورتی که فاصله بیش از 0025/0 اینچ شد بایستی پوسته های یاتاقان ها را بیرون آورده و لبه آنها را روی سنگ مخصوص با مقداری روغن رقیق سائیده و پس از تمیزکردن مجددا داخل شاتون قرار داده و فشار یاتاقان را آزمایش نمود تا خلاصی لازم بدست آید.

در بعضی از گارگاه ها بعوض سائیدن روی سنگ، با سوهان خیلی نرم لبه یاتاقان را سوهان می زنند.
توجه: موقع سائیدن یا سوهان زدن لبه پوسته یاتاقان ها باید دقت نمود که بیش از اندازه سائیده نشود. ضمنا پوسته یاتاقان را طوری با دست نگهداشت تا لبه آن کاملا گونیا روی سنگ قرار گیرد. ضمنا بعلت نرم بودن جنس پوسته یاتاقان ها باید دقت نود که هنگام درآوردن و جا زدن پوسته ها روی آنها خط نیافتد.
اگر در حین آزمایش، فاصله دو لبه کمتر از 001/0 اینچ باشد. بایستی پوسته های یاتاقان را عوض نمود. این آزمایش را باید در مورد بقیه شاتون ها نیز عمل نمود.
 
آزمایش خلاصی یاتاقان های متحرک
فلنج میل لنگ را به گیره روی میز کار بسته و برای اطمینان انتهای دیگر آن را روی پایه چوبی قرار می دهند.
برای اندازه گیری صحیح خلاصی یاتاقان اصولا بایستی از پلاستی گیج[1] استفاده شود. و در صورت عدم دسترسی به آن می توان صفحات کاغذی را با ضخامت های متفاوت (001/0، 0015/0، 002/0، 0025/0، 003/0 اینچ) انتخاب کرده و پس از اندازه گیری با میکرومتر، اندازه آنها را روی کاغذها یادداشت نمود. بعد به اندازه  در نیم اینچ (5/19 × 7/12 میلیمتر) از هر کدام را در صورت لزوم بریده و بین لنگ ها، میل لنگ و پوسته ها قرار داده و خلاصی هر یک از یاتاقان را به شرح زیر مشخص نمود:
ابتدا ثابت ها و لنگ های میل لنگ را با پارچه تمیز نموده، سپس پیچ های شاتون شماره یک را باز کرده و پوسته یاتاقان ها را بیرون آورده و با پارچه پوسته یاتاقان ها و سر بزرگ شاتون را تمیز نموده و پوسته ها را در جیا خود قرار می دهند. حالا یک قطره روغن موتور بوسیله روغندان روی لنگ متحرک شماره یک میل لنگ ریخته و کاغذی به ضخامت 001/0 اینچ (025/0 میلیمتر) ار به طریقه فوق بریده و روی قطره روغن می چسبانند و شاتو را روی میل لنگ بسته و پیچ های آن را با آچار مدرج با اندازه لازم سفت می نمایند و حالا شاتون را به آرامی حرکت می دهند در صوت سفت بودن، خلاصی یاتاقان درست بوده و در غیر این صورت پیچ های آن را باز کرده و کاغذ 0015/0 اینچ (035/0 میلیمتر) را بروش فوق قرار داده و آزمایش می کنند و رد صورت شل بودن، از کاغذ 002/0 اینچ (05/0 میلیمتر) استفاده می کنند تا بالاخره مقدار خلاصی یاتاقان متحرک معلوم
[1] - PLASTIGAGE


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی

تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال refrigerator

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال refrigerator دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال refrigerator


تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال refrigerator

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:33

فهرست و توضیحات:

اجزا، مکانیکی-    

1- کمپرسور: مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشد.که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد.می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با  باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا" از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی که در ادامه ذکر خواهد شد عمل سرما سازی انجام می شود . روی بدنه کمپرسور معمولا" سه لوله دیده می شود : الف-لوله رفت یا فشار گاز ب- لوله بر گشت یا مکش ج- لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز .

2-کندانسور(رادیاتور خنک کننده):از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی میشود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

3- فیلتر یا درایر:از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل کند یا گاز دارای رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازی کاملا" پاک و خشک شود . به همین منظور پس از رادیاتور از فیلتر(درایر) عبور میکند درایر دارای دو لوله ارتباطی است که یکی از لوله ها سطح مقطع بزرگتری دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجی کندانسور است . در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد.

درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور  رطوبت خود را تماما" به این مواد میدهد وخشک می شود بمرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

4- اواپریتور (محفظه تولید یخ ):از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله های مارپیچ آلومینیومی می سازند و از آنجا که بتوسط بسته شدن درب جای یخی هوا درون اواپریتور مسدود می شود ،تبخیر مداوم سرما در اواپریتور دما را شدیدا"کاهش می دهد بگونه ای که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپریتور منجمد می شود.   اواپریتور نیز مانند درایر دو لوله ارتباطی با سایر اجزاء مکانیکی دارد ،لوله ورودی اواپریتور بسیار باریک است ودر واقع نقطه اتصال آن به لوله مویی است. لوله خروجی اواپرایتور سطح مقطع بیشتری دارد و به لوله بر گشت کمپرسور می رسد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال refrigerator

تحقیق درباره سیستم تعلیق

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره سیستم تعلیق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره سیستم تعلیق


تحقیق درباره سیستم تعلیق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:22

فهرست و توضیحات:

Camber :

انواع سیستم های تعلیق :

Axle یا Live Axle :

Axle :

این سیستم که در دهه ۷۰ میلادی در اکثر خودروها رواج یافت به نام سازنده اش Earle S. McPherson که از کارکنان کارخانه GM و بعدها Ford بود ، نامگذاری گردیده . در این سیستم که رکن اصلی آن Strut می باشد ، خود Strut بعنوان یک لینک برای کنترل وضعیت چرخ استفاده می شود و شاسی را به سیستم تعلیق متصل می نماید . همانگونه که قبلا در توضیح Strut ( به بخش سوم رجوع شود ) ذکر شد ، این سیستم باعث حذف طَبَق بالا و متعلقاتش میشود ، از اینرو این سیستم در خودروهایی که با کمبود فضا مواجه باشند خصوصا خودروهای دیفرانسیل جلو بسیار کارآمد خواهد بود . این سیستم که غالبا دارای میل موج گیر ( Anti roll Bar ) برای حفظ تعادل خودرو می باشد ، دارای شاخص هایی چون کیفیت نسبتا خوب رانندگی ، نسبتا بهینه بودن زاویه Camber و ارزان بودن سیستم می باشد ، که  هم در اکسل جلو و هم در اکسل عقب خودروهای کلاس متوسط  بخصوص خودروهای با دیفرانسیل جلو به وفور یافت میشود . نمونه آنرا می توانید در اکسل جلوی اکثر خودروها از جمله انواع خودروهای پژو ، همچنین پراید ، ماتیز ، هیوندای ورنا و ...  بیابید .

 

Double Wishbones یا A-Arm :

تکامل بعدی در سیستم های تعلیق طراحی سیستم جناغی یا Double Wishbones بود که در آن دو طَبَق به شکل حرف A ، با طولهایی یکسان و به موازات یکدیگر در بالا و پایین مرکز چرخ قرار می گرفتند .

 

این سیستم بدلیل وجود دو طَبَق قوی ، کنترل بسیار خوبی را دارا بود اما این سیستم نیز قابلیت تغییر زاویه Camber را دارا نبود . همین اشکال ، باعث طراحی نوع جدید سیستم جناغی گردید . در این نوع برای اینکه سیستم بتواند ، در هنگام فشردگی زاویه منفی ، و در هنگام باز شدن زاویه مثبت پیدا نماید ؛ طَبَق بالا کوتاهتر از طَبَق پایین در نظر گرفته شد ، همین امر باعث شد تا طَبَق پایین حین حرکت شعاع کمتری را پیموده و چرخ هنگام بالا رفتن دچار زاویه منفی گردد که این امر همانطور که گفته شد از انحراف خودرو در پیچها جلوگیری می نماید .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سیستم تعلیق

تحقیق درباره تشریح لوله کشی ساختمان

اختصاصی از فی دوو تحقیق درباره تشریح لوله کشی ساختمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره تشریح لوله کشی ساختمان


تحقیق درباره تشریح لوله کشی ساختمان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:17

فهرست و توضیحات:

تشریح لوله کشی ساختمان

رادیاتورهاو انواع آنها:

انواع رادیاتورهای فولادی :

انواع رادیاتورهای آلومینیومی:

پمپ سیر کولاتور 

شیرها

شیر ( وسایل قطع و وصل ) :

شیر دروازه ای 

-  شیر کروی 

شیر سماوری 

شیر توپی  BALL VALVE 

شیر پروانه ای

شیر یک طرفه

شیر فشار شکن

شیر اطمینان

شیر تخلیه

سولنوئید و لو ( شیر برقی )  :

لوله های گا لوانیزه  (سفید):

لوله های مسی :

در تاسیساتی که سوخت مایع مصرف می شود و منبع سوخت مایع در ارتفاعی بالاتر از سوخت پاش قرار دارد در موقع خاموشی دستگاه برای جلوگیری از چکه کردن و نفوذ سوخت به داخل کوره از این شیر ها استفاده می شود  و با بسته شدن کامل مسیر سوخت به دیگ از خطرات احتمالی از قبیل گرفتگی لوله سوخت و گاهی انفجار ناگهانی سوخت در داخل کوره جلوگیری می شود.

 

 

این لوله در واقع همان لوله فولادی درز دار (سیاه ) است که پس از ساخت ، برای محافظت در برابر مواد خورنده ، جداره داخلی و خارجی آن را با آلیاژ روی روکش کرده اند . لوله های گالوانیزه در شاخه های 6 متری به بازار عرضه می شود ، اتصال آنها معمولا دنده ای است و نباید از جوش دادن برای اتصال استفاده شود از این لوله در سیستم آب سردو  گرم بهداشتی استفاده می شود.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره تشریح لوله کشی ساختمان