فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت قطعات پیش ساخته بتنی

اختصاصی از فی دوو دانلود گزارش کارآموزی در شرکت قطعات پیش ساخته بتنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت قطعات پیش ساخته بتنی


دانلود گزارش کارآموزی در شرکت قطعات پیش ساخته بتنی

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت قطعات پیش ساخته بتنی
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات :  80

این گزارش کارآموزی درمورد شرکت قطعات پیش ساخته بتنی می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی شرکت قطعات پیش ساخته بتنی

فصل دوم
دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع است که در آن شرکاء، کارکنان اداری و مالی و بازرگانی و تدارکات در آن ایفاء وظایف می‌کنند.
جهت پیشبرد وظایف و تصمیم گیریها، شرکت بوسیله هیات مدیره‌ای مرکب از سه نفر از صاحبان سهام و شرکاء تشکیل و اداره می‌شود. و دارای کلیه اختیارات نامه و لازمه برای اداره شرکت بوده و می‌تواند در موارد زیر اقدام نماید :

  • تنظیم آئین نامه‌ها لازم جهت اداره امور شرکت
  • استخدام و عزل و نصب کارمندان و کارگران و متخصصان و غیره و تعیین حقوق و مزایای آن.
  • انجام هر گونه معامله مجاز در حدود موضوع شرکت و بنام و بحساب و برای شرکت اعم از خرید و فروش و اجاره و استیجار اموال منقول و غیر منقول که مورد نیاز شرکت باشد.
  • پرداخت دیون و انجام اقدامات لازم جهت وصول مطالبات شرکت
    .....(ادامه دارد)

فرآیند (شرح خدمات) کار
1-1- آزمایشگاه موجود در این کارخانه (شرکت خانمان) تمام مراحل نظارت و کیفیت ساختار تولید را در کارخانه بر عهده دارد ائم از کنترل کیفیت مصالح سنگی که 80% آن از استان قزوین و 20% آن از استان مجاور تهران تهیه می‌شود، کنترل کیفیت طرح اختلاط بتن مورد استفاده شده در تیرچه‌های پیش تنیده و ارزیابی مقاومت فشاری قطعات بتنی کنترل مقاومت فشاری در تیرچه پیش تنیده طبق آئین نامه‌های موجود موسسه استاندارد ملی ایران کنترل کیفیت ساخت انواع بلوک‌های سقفی و دیوار از لحاظ ابعاد و مصالح بکار رفته و همچنین مقاومت فشاری آن‌ها طبق آئین نامه مقررات استاندارد ملی ایران
2- در کارگاه تولید و ساخت تیرچه پیش تنیده در ساخت بتن که در تیرچه‌های پیش تنیده مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌بایستی طبق آئین نامه موسسه استاندارد ملی ایران از رده e35 با معیار 400 تا 500 کیلوگرم بر متر مکعب که طبق طرح اختلافی که مورد تأیید آزمایشگاه مورد نظر ساخته می‌شود و همچنین دستگاه‌های ساخت تیرچه پیش تنیده موجود در کارخانه که شرح آن به طورکامل در گزارش کارآموزی قید شده است. .....(ادامه دارد)

بزرگی دانه‌های شن و ماسه :
اصولا منظور از بکار بردن دانه با ابعاد مختلف آنست که در نهایت دانه بندی ما طوری باشد که دانه‌های ریزتر فضاهای بین دانه‌های درشت تر را پر کرده و هر قدر ممکن است قطعه ریخته شده با بتن تو پرتر و متراکم تر بوده و دارای وزن مخصوص بیشتری باید. برای انتخاب این دانه بندی و روشها و آزمایشهای وجود دارد که جزئیات آن که بزرگی بزرگترین دانه شن و ماسه در سازه‌های مختلف متفاوتند مثلا در بتن ریزی حجیم مانند بتن سدها و پایه‌های بزرگ پی حتی دانه‌هایی با بزرگی 25 سانتیمتر را هم انتخاب می‌نمایند و برای پی سازی در ساختمان‌های بتن می‌توان از دانه‌های حداکثر با بزرگی 5/2 سانتیمتر استفاده نمود و برای تیرهای اصلی ساختمان‌های بتنی بزرگ دارند تا 8/0 سانتیمتر است بهر حال بزرگی دانه نباید طوری باشد که در بتن ناهماهنگی بوجود بیاورد برای این منظور عدد تقریبی زیر را تعیین نموده و می‌گوید بزرگترین دانه شن نباید از  کوچکترین بعد قطعه بزرگتر باشد البته این بدان معنی نیست که اگر .....(ادامه دارد)

سیمان پرتلند سرباره‌ای
این نوع سیمان از آسیاب و مخلوط کردن سیمان پرتلند و سربارة کوره‌های آهنگدازی که درآنها آهن تولید می‌شود بدست میآید. در ساخت این نوع سیمان که در حقیقت از مواد زائد کوره است، انرژی کمتری مصرف می‌شود. سرباره‌ها که معمولاً دارای اکسیدهای کلسیم، سیلیسیم و آلومینیوم می‌باشند، بسته به نوع مواد خام بسیار متغیر هستند به این نوع سیمان دوباره، گاه سیمان تفاله نیز گفته می‌شود.
موارد استفاده مهم این سیمان در بتن‌های حجیم به علت خاصیت حرارت زایی کمتر و در ساختمان‌های دریایی و اسکله‌ها به علت مقاومت در برابر سولفات آن (دارا بودن C3A کمتر از سیمان نوع 1) می‌باشد. روباره‌های با درصد قلیایی .....(ادامه دارد)

تیر پیش تنیده :
تیر پیش تنیده در واقع قسمتی از سطح مقطع نوار است که در اثر بهره برداری تحت تنش کشش قرار می‌گیرد به عبارت کلی پیش تنیدگی را می‌توان به صورت تحمیل تنش‌های داخلی به یک سازه تعریف نمود که نسبت به سازه‌هایی که به وسیله بارهای مجاز یا کاربردی به وجود می‌آید ویژگی‌های مخالف دارند. روش رایج برای برای تشریح پیش تنیدگی در شکل زیر نشان داده شده است، که ردیف کتاب‌هایی به وسیلة دست‌های شخصی به هم فشرده شده‌اند. در نتیجه تیر می‌تواند بار به طرف پایین را تحمل کند. البته به مادامی که تنش فشاری به واسطه فشردگی در پائین تیر بیشتر از تنش کشش باشد که به واسطه لنگر در اثر وزن کتاب‌ها و بارهای اضافی Superimposed loads به وجود آمده‌اند. چنین تیری تا زمانی که به هم فشرده شود یا پیش تنیده شود مقاومت کششی ندارد و بنابراین مقاومت لنگر نیز ندارد. حالا می‌توانید دید خود را به تیری معطوف کنید که شامل ردیف بلوک‌های بتنی فشرده شده است و سپس تیر بتنی ساده‌ای را در نظر آورید که مقاومت کششی جزئی دارد و به همین ترتیب پیش تنیده است. .....(ادامه دارد)

مزایا و نواقصی بتن پیش تنیده:
مزایا:
(Advantages)
همان طور که در قسمت قبل گفته شد با پیش تنیدگی می توان از مقاطع عرضی کامل اعضاء استفاده نمود تا بارها مقاومت شوند. بنابراین، اعضای کوچک تر می توانند استفاده شوند تا همان بارها نگهداشته شوند، یا اعضای با اندازه یکسان برای دهانه های طولانی تر می توانند به کار روند. این به خصوص مزیت مهمی است زیرا وزن اعضاء بخش قابل توجهی از مجموع بارهای طراحی سازه های بتنی را در بر می گیرد.
اعضاء پی تنیده در زیر بارهای مجاز (بهره برداری) ترک بر نمی‌دارد و در نتیجه، ظاهر بهتری دارند و بیشتر آب بند هستند. همچنین حفاظت بهتری در برابر خوردگی برای فولاد فراهم می کنند. از این گذشته پیش تنیده بدون ترک نگهداری کمتری لازم دارند و نسبت به اعضای بتن آرمه ترک خورده دوام طولانی تری دارند. بنابراین، برای بسیاری از سازه ها بتن پیش تنیده پائین ترین هزینه را دارد.
لنگرهای منفی ایجاد شده به وسیله پیش تنیدگی در اعضاء خیز به سمت بالا Camber به وجود می آورند، در نتیجه مجموع تغییرات خمشی کاهش می یابند. سایر مزایای بتن پیش تنیده به شرح زیر می‌باشد:
کاهش در تنش های کش قطری، مقاطع با سختی بیشتر در زیر بارهای مجاز و افزایش خستگی fating و مقاومت در برابر ضربه impact resistance در مقایسه با بتن آرمه معمولی

نواقص: (Disadvantages)
بتن پیش تنیده نیاز به استفاده از فولادها و بتن های با مقاومت بالاتر و استفاده از قالب پیچیده تر دارد، که در نتیج هزینه های کارگر هم زیادتر می شود. نواقص دیگر آن به شرح زیاد می باشد:
1- کنترل دقیق تری در ساخت لازم است.
2- افت در نیروهای پیش تنیدگی اولیه وقتی که نیروهای فشاری در اثر پیش تنیدگی به بتن اعملا می شوند بتن) تا حدی کوتاه می شود، به طور جزئی کابل ها افت تنش پیدا می کنند. در نتیجه مقداری کاهش در کش کابل به وجود می آید و به دنبال آن نیروهای پیش تنیدگی افت می‌کنند. انقباض و خذش بتن نیز به این تأثیر اضافه می شود. .....(ادامه دارد)

روش ساخت تیرچه پیش تنیده:
در ابتدا لازم است شرح مختصری در مورد باندهایی که تیرچه بر روی آن درست می شود داده شود باندی که تیرچه در آن ساخته می‌شود بایستی سطحی صاف و عاری از پستی و بلندی باشد. طول و عرض باند بستگی به تعداد تیرچه ای دارد که دستگاه مورد نظر (که در شکل نشان داده شده است) می تواند درست کند در مرحله بعد مفتول‌هایی که مقاومت نهایی آن 1750 تا 1900 نیوتن بر میلی متر می‌باشد را آماده کرده و در طول باند به جک هایی که در دو سر باند قرار دارد بسته شده و پس از اطمینان از دست قرار گرفتن مفتول‌ها در جک ها توسط جک مورد نظر آن را به دقت به میزانی که در طراحی مورد نیاز است کشیده می شود. کشیدن مفتولها بایستی با دقت کافی انجام شود به طوری که اگر در هنگام کشیدن مفتول از جک جدا شود عواقب خطرناکی روبرو خواهیم شد. .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی شرکت قطعات پیش ساخته بتنی

فصل اول 1
فصل دوم 4
فصل سوم 18
شن و ماسه 20
محل‌های مصرف شن و ماسه در ساخت آن 21
ابعاد شن و ماسه 22
منابع تهیه شن و ماسه 23
1-شن و ماسه طبیعی 23
2-شن و ماسه شکسته 23
تفاوت شن و ماسه طبیعی و شکسته 24
شکل هندسی دانه‌ها 28
جنس شن و ماسه 28
بزرگی دانه‌های شن و ماسه 31
سیمان 35
سیمان پرتلند نوع 1 35
سیمان پرتلند نوع 2 36
سیمان پرتلند نوع 336
سیمان پرتلند نوع 4 37
سیمان پرتلند نوع 5 37
آب 38
آب مورد مصرف در بتن از نظر مقدار و کیفیت 38
طبقه بندی ماسه 39
انواع ماسه 40
بلوکهای سیمانی توخالی 41
مراجع الزامی 41
1-1سیمان 43
1-2سنگدانه بتن 43
1-3سیمان پرتلند پوزولانی 44
1-4سیمان پرتلند سرباره‌ای 45
2- سنگدانه‌ها 45
3- آب 46
4- مواد افزودنی 46
ویژگیهای بلوک سیمانی 46
1-ابعاد 46
2-تاب فشاری 48
3-وزن مخصوص توده‌ای 48
4-جذب آب 49
ویژگیهای ظاهری 49
تیر پیش تنیده 51
مزایا و نواقص بتن پیش تنیده 54
مزایا 54
نواقص 55
مصالح بکار رفته برای بتن پیش تنیده 57
تیرچه 60
انواع تیرچه 61
1-تیرچه خرپایی 61
2-تیرچه پیش تنیده 62
روش ساخت تیرچه پیش تنیده 67
شکل‌های مربوط به ساخت انواع بلوک 70
شکل‌های مربوط به ساخت تیرچه پیش تنیده 73

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی در شرکت قطعات پیش ساخته بتنی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.