فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان


دانلود مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان

 

مشخصات این فایل
عنوان:کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 31

این مقاله در مورد کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان 

مزایای بیوپلیمر
کلمات کلیدی: بیوپلیمر، پلیمرهای زیستی، باکتری، گیاه، تولیدکنندگان
پلیمر های متداول امروزی از نفت خام ساخته می شوند که با توجه به محدود بودن منابع نفتی باید به تدریج با بیوپلیمر ها که از منابع تجدید شونده ساخته می شوند، جانشین شوند.بیوپلیمر از نظر بیوشیمی دان ها عبارت است از ماکرومولکول های بیولوژی که از تعداد زیادی زیر واحد کوچک و شبیه به هم که با اتصال کووالانسی به هم متصل شده اند ویک زنجیره طولانی را ایجاد می کنند، ساخته شده اند....(ادامه دارد)

ارگانیه های تولیدکننده بیوپلیمر ها
درحدود ۸۰ سال قبل برای نخستین بار بیوپلیمر پلی هیدروکسی بوتیرات از باکتری باسیلوس مگاتریوم جدا سازی شد. ازآن پس دانشمندان بیوپلیمر به دنبال یافتن راه هایی هستند که تولیدات بیوپلیمری باکتریایی را توسعه دهند و به صورت تجاری درآورند.بیوپلیمر هایی که سلول های باکتریایی قادر به تولید آن هستند و از آنها جداسازی شده اند، عبارتند از: پلی هیدروکسی آلکانوات (PHA)، پلی لاکتیک اسید (PLA) و پلی هیدروکسی بوتیرات (PHA). این بیوپلیمر ها از نظر خصوصیات فیزیکی به پلیمر های پلی استیلن و پلی پروپیلن شبیه هستند....(ادامه دارد)

نقش مؤثر کاربرد مواد پلیمری در کاهش مصرف انرژی در ساختمان
چکیده

بحران انرژی در جهان امروز بیشتر کشورها و کارشناسان امور انرژی را به بهره گیری از منابع انرژی جایگزین و بهینه ساز مصرف سوخت واداشته است. کاربرد با ارزش و محسوس پلیمرها در صنعت ساختمان سازی در جایگزینی آنها بجای فلزات و چوب در ساخت چهارچوب پنجره ها و در پوشش نمای خارجی ساختمانها نمود پیدا می کند. مزیت استفاده از این مواد در ...(ادامه دارد)

ساختار پلیمرها
اغلب پلیمرهای متداول از پلیمریزاسیون مولکولهای ساده ألی به نام منومر به دست می أیند. برای مثال پلی اتیلن (PE) پلیمری است که از  پلیمریزاسیون با افزایش (ترکیب) چندین مولکول اتیلن به دست می أید. هر مولکول اتیلن یک منومر نامیده می شود. با ترکیب مناسبی از حرارت, فشار و کتالیزور , پیوند دوگانه بین اتمهای کربن شکسته شده و یک پیوند ساده کووالانسی جایگزین أن می شود. اکنون دو انتهای أزاد این منومر به رادیکالهای أزاد تبدیل میشود, به ...(ادامه دارد)

شاخه‌های پلیمر
اولین قدم در زمینه صنعت پلاستیک توسط فردی به نام واسپاهیات انجام گرفت وی در تلاش بود ماده‌ای را به جای عاج فیل تهیه کند. وی توانست فرآیند تولید نیترات سلولز را زا سلولز ارائه کند. در دهه 1970 پلیمرهای‌هادی به بازار عرضه شدند که کاربرد بسیاری در صنعت رایانه دارند زیرا مدارها و ICهای رایانه‌ها از این مواد تهیه می‌شوند. و در سالهای اخیر مواد هوشمند پلیمری جایگاه تازه‌ای برای خود سنسورها پیدا کردند. پلیمرها را می‌توان از 7 دیدگاه مختلف طبقه بندی نمود. صنایع ، منبع ، عبور نور ، واکنش حرارتی ،...(ادامه دارد)

قسیم بندی پلیمرها از نظر خواص
دید کلی

پلیمرها یا بسپارها ، ترکیباتی هستند که از بهم پیوستن چندین مولکول منومر بوجود می‌آیند. پلیمرها را به طرق مختلف طبقه‌بندی می‌کنند. یکی از روشهای تقسیم بندی پلیمرها ، تقسیم بندی از نظر خواص است. پلیمرها از نظر خواص به سه دسته عمده تقسیم بندی می‌شوند....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان در پایین آمده است.

چه پلیمر هایی در اطراف ما هستند ؟
زمینه های کاری یک مهندس صنایع پلیمر چیست ؟
رابطه بین رشته های مهندسی شیمی چیست ؟
مزایای بیوپلیمر
پلیمر چیست ؟
قسیم بندی پلیمرها از نظر خواص
خاک ژله ای
نگاه کلی
انواع اسفنج
تشکیل اسفنج
رسانایی گرمایی اسفنجها
شاخه‌های پلیمر
رزین
پلیمر مصنوعی
منابع مورد استفاده شده
شیمی پلیمر
ریشه لغوی
مقدمه
تاریخچه
سیر تحولی
نقش و تاثیر پلیمرها در زندگی
مفاهیم مرتبط با شیمی پلیمر
چند کاربرد مهم پلیمرها
فرایند پلیمریزاسیون
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کاربرد پلیمر در صنعت ساختمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.