فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران


دانلود مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران

 

مشخصات این فایل
عنوان: مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 30

این مقاله در مورد مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران

طراحی ساختار سازمانی :
در این مبحث کارشناسان طراح ، ضمن مطالعه دقیق ، الگوهایی را در باره چرایی و چگونگی ارتباط تنگاتنگ طراحی ساختار سازمانی با مدیریت منابع انسانی ، طراحی ساختار سازمانی ، رویکرد نظام مند در طراحی ساختار ، طراحی شغل و تعیین شرایط احراز و همچنین شرح وظایف شغل ارائه نموده اند و شغل های موجود در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ......(ادامه دارد)

 اهمیت پژوهش:
در وضعیت رقابتی موجود یکی از عوامل مهمی که باعث موفقیت هر سازمانی در رسیدن به اهداف خود می گردد، دسترسی به اطلاعات صحیح و مطلوب می باشد. در این میان اطلاعات مالی و هزینه یابی در هر سازمانی جایگاه خاصی دارد. اهمیت این اطلاعات به این دلیل است که به حیات و دوام سازمانها بستگی دارد و بدون شک بیشتر سازمانها بدون سودآوری و داشتن عملکردی موفق جایگاهی را در دنیای امروزی نخواهند داشت. این مسأله در فعالیتهای خدماتی از آنجا که بیشتر عناصر تشکیل دهنده آن افراد و انسانها ......(ادامه دارد)

نتایج تحقیق
یکی از دستاوردهای این تحقیق، مشخص کردن حجم هزینه های مراکز فعالیت خدماتی و تأثیر آن بر بهای تمام شده خروجیها در دوایر تشخیصی و عملیاتی است. بطوریکه این هزینه ها باعث افزایش چشمگیر بهای تمام شده خدمات در مراکز فعالیت عملیاتی و تشخیصی می گردد. فراهم کردن این اطلاعات بر اساس هر مرکز فعالیت می تواند به مدیریت بیمارستان در کنترل و ردیابی هزینه ها کمک زیادی کند. به عنوان مثال هزینه های ......(ادامه دارد)

 یکی از مباحث مهمی که حسابداری مدیریت مطرح است و در این تحقیق با توجه به اطلاعات بدست آمده از محل مورد مطالعه، به آن پرداخته شد، موضوع  انحرافات و بررسی علل ایجاد آنها می باشد. در سیستمهای هزینه یابی اجزاء تشکیل دهنده، بهای تمام شده معمولاً شامل سه جز، اصلی(مواد مصرفی، نیروی انسانی و هزینه های سربار)می باشند. در این تحقیق برای محاسبه بهای تمام شده در مراکز فعالیتی که اطلاعات مورد نیاز در دسترس بود از روش هزینه یابی و محاسبه بهای تمام شده استاندارد و واقعی استفاده گردید. تفاوت این دو روش در محاسبه      هزینه های اجزا تشکیل دهنده بهای تمام شده ......(ادامه دارد)

بر اساس اطلاعات موجود اجزا تشکیل دهنده بهای تمام شده بر حسب نوع تخت و کل بهای تمام شده محاسبه شده است و سپس با مقایسه      تعرفه های وضع شده برای تخت روز اشغالی، انحراف قیمت محاسبه شده از طریق روش واقعی با روش استاندارد به دست آمده است. بر اساس اطلاعات این جدول در صورتیکه بهای تمام شده خدمات در محل مورد مطالعه از تعرفه های وضع شده بیشتر باشد، انحراف قیمت نامساعد بوده و بصورت منفی نشان داده می شود. اما در صورتیکه بهای تمام شده واقعی کمتر از تعرفه ......(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران

طراحی ساختار سازمانی :
تامین نیروی انسانی :
آموزش و بهسازی نیروی انسانی :
مدیریت عملکرد :
نظامهای پرداخت حقوق و دستمزد
حفظ و نگهداری منابع انسانی
جابجایی و ترک نیروی انسانی :
روابط کار
سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی :
مقدمه
 اهمیت پژوهش:
 اهداف پژوهش:
ادبیات موضوع
 روش تحقیق
نتایج تحقیق

بخشی از فهرست منابع مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران

   الف)منابع فارسی
1)رجبی،احمد،"طراحی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت وتئوری محدودیتها(TOC )جهت استفاده بهینه از منابع سازمانی با برنامه ریزی خطی عدد صحیح "(مطالعه موردی: کارخانجات صنعتی شاهد شیراز)،پایان نامه کارشناسی ارشد، تابستان1380، دانشگاه شیراز.
2-رجبی،احمد،"  طراحی  وترکیب سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) با سیستم مدیریت بر مبنای فعالیت(ABM  )برای کنترل و اداره کردن منابع بیمارستانی، مقاله ارائه شده در نخستین همایش مدیریت منابع بیمارستانی در تهران، دی ماه1381.
 3-رجبی،احمد،“کاربرد سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در تعیین بهای تمام شده“ مقاله ارائه شده در ششمین همایش کشوری حسابداری در اصفهان، آبان ماه1381.  
 4)نمازی، محمد،" بررسی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در حسابداری مدیریت وملاحظات رفتاری آن،" بررسیهای حسابداری وحسابرسی،  سال هفتم، شماره 26 و،27 (زمستان و بهار 1378)، ص.ص. 106-71.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.