فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پردازش موازی

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله پردازش موازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پردازش موازی


دانلود مقاله پردازش موازی

 

مشخصات این فایل
عنوان: پردازش موازی
فرمت فایل:word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:82

این مقاله در مورد پردازش موازی می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله پردازش موازی

1-1 پردازش موازی
پردازش ( محاسبه ی ) موازی ، شکلی از پردازش است که در آن دستورالعملهای بسیاری در یک زمان و به صورت همزمان صورت می گیرند ( انجام می شوند ) ، و بر اساس این اصل اجرا می شوند که مسائل بزرگ را اغلب می توان به مسائل کوچکتر تقسیم کرد ، که سپس با هم و به صورت همزمان حل می شوند .( به صورت موازی ) .
چندین شکل مختلف از محاسبه ی ( پردازش ) موازی وجود دارد : توازی سطح – بیت ، توازی سطح – دستورالعمل ، توازی داده ها ، و توازی کار . این شکل از پردازش در طول سالهای زیادی مورد استفاده قرار می گرفته است ، مخصوصاً در پردازش با اجرای بالا( عملکرد بالا ) ، اما علاقه به آن در سالهای اخیر افزایش یافته است به دلیل محدودیت های فیزیکی که از مقیاس گذاری فرکانس جلوگیری می کند ....(ادامه دارد)

2-1 مدلهای پایداری
موضوع اصلی : مدل پایداری ، لسلی سمپورت ابتدا مفهوم پایداری مداوم را تعریف کرد . سمپورت همچنین برای کارش در ایجاد نرم افزار نوع لاتکس (Lateex ) معروف است . زبان­های برنامه ریزی موازی و کامپیوترهای معروف است . مدل پایداری قوانینی را تعریف می­کند برای اینکه چگونه اجراها روی حافظه ی کامپیوتر اتفاق می افتند و چه نتایجی ایجاد می­شوند . یکی از مدل های پایداری اولیه ، مدل پایداری مداوم لسلی سمپورت بوده است . پایداری مداوم خاصیت ( ویژگی ) یک برنامه ی مداوم ایجاد می کند . به طور خاص ، یک برنامه به طور مداوم پایدار است اگر .... نتایج هر اجرا به همان صورت باشد که اجراهای...(ادامه دارد)

3-1 انواع توازی :
موضوع اصلی : توازی سطح بیت : از زمان پیدایش تلفیق با معیار بسیار زیاد (VLSL ) تکنولوژی فابریک سازی مدار مجتمع ( چیپ ) کامپیوتر در دهه ی 1970 تا حدود 1986 ، افزایش سرعت در ساختار کامپیوتر با دو برابر کردن اندازه ی واژه ی کامپیوتر انجام شده است – میزان اطلاعاتی که پردازش گر باید اجرا کند ، کاهش می دهد تا عملکردی را بر روی متغیرهایی اجرا کند که اندازه ی آنها بیشرت از اندازه ی واژه است . برای مثال ، جایی که یک...(ادامه دارد)

6-1 نرم افزار . زبان های برنامه ریزی موازی
موضوع اصلی  مدل برنامه ریزی موازی زبان های برنامه نویسی همزمان ، کتابخانه ها ،  APL­ها ، و مدل های برنامه نویسی موازی برای برنامه نویسی کامپیوترهای موازی ایجاد شده­اند . آن ها را می توان به طور کلی به طبقه های تقسیم کرد بر اساس فرضیاتی که درباره ساختار حافظه – حافظه ی مشترک (تقسیمی ) ، حافظه ی توزیعی ، یا حافظه ی مشترک توزیعی ایجاد می کنند . زبان های برنامه نویسی حافظه ی مشترک توسط دستکاری متغیرهای حافظه مشترک ارتباط برقرار می کنند . حافظه ی توزیعی از عبور پیام استفاده می کنند . رشته­های POSIX و OPEN MP دو تا از پر کارترین APL سیستم عبور پیام می باشد . یک مفهومی که در برنامه نویسی برنامه های موازی مورد استفاده قرار میگیرد ، مفهوم آینده است ،...(ادامه دارد)

1-1-2 ماشینهای پردازش موازی Balance
ماشینهای خانواده Balance سیستم های پردازش موازی MIMD مبتنی بر گذرگاه
می باشند و می توانند در طیف وسیعی متناسب با نیاز خریداران با دو تا سی ریزپردازنده 32032 شرکت ناشنال براساس گذرگاه های Multibus و یا Ethernet طراحی و تولید گردند.تمامی گونه های این خانواده از نوع ارتباط سخت و درهم تنیده بوده و دارای حافظه مشترک می باشند.سیستم عامل این ماشینها از نوع یونیکس بوده و نسخه واحدی از سیستم عامل توسط کلیه پردازنده ها به صورت هم روند فراخوانی و اجرا می گردند....(ادامه دارد)

-2 سیستم های پردازش موازی فوق مکعبی
سیستم پردازش موازی فوق مکعبی سیستم کامپیوتری ارتباط سستی است که از ارتباط N=2n  ماشین در یک سازمان تشکیلاتی مکعبn بعدی حاصل شده است.هر یک از گره های این سیستم،کامپیوتر کاملی است که از یک پردازنده،حافظه محلی و چندین مسیر ارتباطی(برای ارتباط با n واحد مجاور آن)تشکیل شده است.ارتباط بین گره ها ارتباط مستقیم است و امروزه بیشتر از DMA استفاده می نمایند.گره ها با آدرس بندی عددی از هم متمایز می گردندو آدرس هر گره با آدرس گره های مجاور فقط در یک بیت اختلاف دارند و تعداد بیت های آدرس در هر سیستمی برابرn بیت و تعداد آنها 2n  آدرس خواهد بود. در حالتی که بعد سیستم مکعبی برابر صفر باشد، سیستم به صورت SISD و به صورت تک واحدی است....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله پردازش موازی

مقدمه    3
پردازش موازی    6
1-1 پردازش موازی    6
2-1 مدلهای پایداری    13
1-2- 1رده بندی فلین :    14
3-1 انواع توازی :    15
1-3-1 توازی سطح – دستوالعمل    16
2-3-1 توازی داده ها    18
3-3-1 توازی کار    18
4-1 گروه های ( رده های ) کامپیوترهای موازی    21
5-1 محاسبه چند هسته ای    21
1-5-1 پردازش متعدد متقارن ( همزمان )    22
2-5-1 محاسبه ی ( پردازش ) توزیعی    23
3-5-1 محاسبه ( پردازش ) دسته ای ( گروهی ) :    23
4-5-1  پردازش موازی گسترده ( زیاد ) :    23
5-5-1 پردازش گرهای برداری    24
6-1 نرم افزار . زبان های برنامه ریزی موازی    25
1-6-1 بررسی کاربرد :    26
2-6-1 کاربردها :    27
7-1 پردازش موازی چیست؟    27
8-1 محدودیت های موجود برای پردازش موازی    28
9- 1 عملکرد و رفتار سیستمهای پردازش موازی    28
10- 1 ساختار تشکیلاتی سیستمهای پردازش موازی    29
11-1 فضای تشکیلاتی سیستم های پردازش موازی    31
12-1 معماری MIMD   
سیستم های پردازش موازی گذرگاهیMIMD   
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پردازش موازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.