فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آشنایی با خطوط میخی و مهر

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله آشنایی با خطوط میخی و مهر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آشنایی با خطوط میخی و مهر


دانلود مقاله آشنایی با خطوط میخی و مهر

 

مشخصات این فایل
عنوان: آشنایی با خطوط میخی و مهر
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:42

این مقاله در مورد آشنایی با خطوط میخی و مهر می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله آشنایی با خطوط میخی و مهر

نخستین منبعی که از زبان خوزی داشتم کتابی دربرگیرنده ی کتیبه های چغازنبیل با برگردان و توضیحی مناسب بود و آن زمان این کتاب برای من خیلی مبهم بود و ضمنا مهم برای من نوشته های هخامنشی بود نه دوران های دیگر. پس با کوششی شبانه روزی سعی در مقایسه این نوشته ها با سنگ نوشته های هخامنشی کردم واین گام بلند من برای آشنایی با زبان خوزی(ایلامی) هخامنشی بود(۱ سال طول کشید) و در این مدت تمام ۱۵۰ و چند نشانه ی این زبان را فرا گرفتم. ...(ادامه دارد)

۲ سال دیگر گذشت و این بار با اندوخته ای بیشتر از زبان خوزی و بابلی به سراغ این دو مهر رفتم.(ابتدای سال کنونی) من تا این دو سال گذشته دسترسی به رایانه و اینترنت نداشتم و با فراهم شدن این امکان کوشش کردم تا دانسته های ۵ ساله ی خود را با دانش روز یکی کنم ولی باز نا امید می شدم چون در اینترنت هم چندان درباره ی خط های بابلی و خوزی هخامنشی اطلاعاتی نیست و باید باز همان رویه ی گذشته را در پیش می گرفتم و با کوشش بسیار به دنبال ردپاها می گشتم....(ادامه دارد)

(البته باز به یک مشکل دیگر در تفسیراروپاییان اشاره باید کرد و آن جدا کردن بعضی از نام ها و واژگان پارسی باستان به عنوان واژگان مادی است که البته در گفتارهای بعدی به این موضوع و دیگر دروغ گفته های اروپاییان برای مقاصد نادرستشان اشاره خواهم کرد از جمله بکار بردن اصطلاح زبان مجهول و نامعلوم آرامی!! به جای زبان و خط آریایی که داریوش آشکارا و به روشنی در بند ۷۰ کتیبه ی بیستون می گوید : " این نوشته را به خواست اهورامزدا ساختم که به آریایی بود " و فرضیه نادرست مهاجرت آریایی ها که دکتر جهانشاه درخشانی از این راز پرده برداشتند و آیه ی قرآن پنداشتن، نوشته های دروغ گوی بزرگ تاریخ، هرودوت که ایرانی دانشمند روانشاد دکتر امیر مهدی بدیع از این راز پرده برداشتند، هرودوت همان است که او را به...(ادامه دارد)

اما نگر من در این باره:
به نگر من و با توجه به دلایلی که آورده شد و در گفتاری جدا هم خواهد آمد ماد ها و پارس ها دو قوم جدایند ولی نه آنچنان که اروپاییان می خواهند بما بقبولانند آنها کاملا با فرهنگی مشابه و دولتی مشابه بودند و خط آنها هم یکی بود(در این باره دلایلی کامل در گفتار های بعد خواهد آمد ولی فقط به یک دلیل اشاره می کنم: درسنگ نوشته ی بیستون همه جا ماد و پارس در کنار هم نام برده شده و از دیگر سرزمین ها جدا گشته اند " پارس و ماد و دیگر سرزمینها...." " نبود مردی، نه پارسی، نه مادی، نه از خاندان من، نه کسی که ..." پس چنانچه آنها دارای خط دیگری یا زبان دیگری بوده و یا...(ادامه دارد)

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آشنایی با خطوط میخی و مهر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.